לגלות את הפן האמנותי שבך
רובנו אהבנו לעסוק ביצירה כשהיינו צעירים, אך בחלוף הזמן, המחויבויות ותחומי האחריות שלנו גורמים לנו לשכוח את התשוקה הזו. לעתים, רק כאשר אנו יוצאים לפנסיה, אנו מגלים מחדש את התשוקות שלנו.
לבנות ובני הגיל השלישי, זמינים קורסים ברמה מאוד גבוהה בדיור מוגן בכל רחבי הארץ – קורסים בהם אפשר למצוא גם קשרים חדשים. בדיור מוגן בירושלים למשל, יש מגוון פעילויות עשירות בתוכן: ניתן להצטרף למועדון מטיילים בו ניתן לטייל מדי חודש ברחבי הארץ, למועדון ספורט, אקטואליה, אומנות ועוד. גם אם כרגע עוד אין בכוונתך לעזוב את המגורים הפרטיים שלך, יש לא מעט מיומנויות יצירתיות חדשות שאפשר ללמוד מהבית – מתפירה ונגרות ועד לבישול עילית. זוהי הזדמנות להיעזר בנכדים ולהכיר את Pinterest או לחפש קורסים מעניינים ביו טיוב שיעשירו את הידע וייתנו עוד משהו לנשמה.
1 צפייה בגלריה
פעילויות פנאי לגיל השלישי
פעילויות פנאי לגיל השלישי
פעילויות פנאי לגיל השלישי
(צילום: FREEPIK)
הצטרפות למקהלה
תמיד רצית להביא לידי ביטוי את הכישורים המוסיקליים שלך? אין שום סיבה שנשמור את השירה למקלחת. מקהלה היא מקום נפלא לקחת את הכישרון לשלב הבא, לשפר את יכולות השירה, להתנסות בפעילות מהנה ומרגשת וליצור חברויות חדשות.
לשמור על הגוף ולהתמלא באנרגיה
ככל שאנו מתבגרים, קשה יותר לשמור על הכושר ואנו חשופים יותר לפציעות ולכאבים כרוניים. הנשק היעיל ביותר שלך נגד תופעות הגיל הוא שמירה על שגרת כושר. ישנן מסגרות רבות המותאמות לגילך בהן יהיה אפשר ליהנות מפעילויות ספורט מגוונות ומחזקות. יוגה תשמור על גמישות המפרקים שלך ובעלת השפעות חיוביות על הגוף והנפש גם יחד. עם פילטיס ניתן לחזק את הגוף ולפתח שרירים בטכניקות רכות ששומרות על בריאות הגוף. גם שחיה וטאי צ'י מאפשרים לפתח את הגוף באופן רך ועדין ולשמור על חיוניות אופטימלית.
הצטרפות למועדון קריאה
אם גם עבורך שקיעה לספר טוב היא תענוג שאין שני לו, מועדון קריאה הוא הזדמנות נהדרת להכיר עוד רבים אחרים שחולקים את האהבה שלך ולקבל המלצות ליצירות מופת. במועדון הקריאה ניתן לשתף יחד את החוויות מקריאת הספר ולמצות מהקריאה ערך מוסף.
אימוץ חיית מחמד
לפעמים, כל מה שאנו זקוקים לו כדי למלא את החיים בעניין נוסף, הוא להכניס הביתה חבר על ארבע. אימוץ כלב או חתול יספק לנו הזדמנות נהדרת לתת בית חם לאלו שזקוקים להם ולחמם כל בוקר את הלב עם מישהו שפשוט אוהב אותנו ללא כל תנאי.