מהרגע שהתינוק שלכם הגיע לעולם, אתם מתעסקים בהתלבטויות. למצוא שמות לבנות ולבנים ששניכם תאהבו, מה לקנות לאבזור החדר החדש של התינוק, הנקה או תמ"ל ועוד שלל שאלות ועיסוקים שלא מרפים מכם. בחג הזה אתם לא צריכים להתעסק בהתלבטויות ופתרונות. תחפושת לתינוק לא דורשת יותר מדי. תחשבו שכל האופרציה של ההתחפשות הרבה יותר פשוטה, כי התינוק לא זז יותר מדי ובעיקר צריך שיהיה לו נוח. אז איך מתחילים לחפש תחפושת לתינוק שלכם? זה די פשוט, כמו שהייתם מחפשים לעצמכם – רק כנראה שזה יהיה חמוד, מצחיק ומתוק הרבה יותר.
1 צפייה בגלריה
האגיס
האגיס
האגיס
(צילום: freepik)
לא צריך להכין הכול מאפס
הקורונה הביאה איתה יתרון משמעותי לחג השנה. פעם להזמין תחפושות באינטרנט היה עניין של שבועות ואפילו חודשים. כל פעם חיכינו בקוצר רוח לחבילה שתגיע, ולעיתים גם התאכזבנו לקבל את החבילה הלא נכונה. בעקבות הקורונה, שירותי המשלוחים התייעלו עד מאוד והיום הרבה יותר פשוט להזמין עד הבית, כך שאתם יכולים להזמין הביתה תחפושות שיגיעו מהר ובזמן. האמת? גם בזול. אז אם אתם רוצים לנסות כמה כיוונים לתחפושות, הזמינו כמה אופציות מראש ותמדדו על התינוק. כך גם יהיה לכם מרחב ניסוי וטעיה במידות ובבדים וגם יהיו לכם כמה תחפושות בבית. כנראה שהתינוק שלכם לא יתנגד להתחפש רק בפורים, ואתם בוודאי תיהנו לראות אותו בתחפושת מתוקה גם בימים רגילים.
כשהמתיקות עולה על כל דמיון
תינוקות מוציאים מאיתנו קולות משונים. משהו בגודל הפצפון שלהם, בריח הממכר, בתנועות הלא רצוניות, זה ממיס לנו את הלב. פורים זאת הזדמנות נהדרת למנף את כל הנפלאות הללו לתחפושת. אתם יכולים להתחיל בתחפושות של דברים מתוקים שאתם אוהבים. זה יכול להיות פרי, חיה או דמות מסרט. לא צריכים הרבה בשביל להניב תחפושת מוצלחת אצל תינוקות. חפשו את המוטיב המרכזי ולכו איתו. לדוגמה, אם אתם מעוניינים לחפש את התינוק שלכם לארנב, הלבישו אותו בחליפה לבנה, הצמידו לקשת לשיער 2 אוזני נייר ארוכות ותנו לו להחזיק גזר ביד. פשוט ומתוק.
הכי כיף להשתעשע
אחד הטרנדים החזקים והבולטים בשנים האחרונות הוא להשתמש בתחפושת של התינוק בקטע הומוריסטי. הרעיון הוא למצוא את הניגוד בין המתיקות של התינוק לתחפושת עצמה. לרוב בוחרים בתחפושות מעולם המבוגרים, כאשר ההקשר הופך את התחפושת למצחיקה. למשל, אופנוען - הלבישו את התינוק בגופייה חושפת כתפיים, קשרו לראשו בנדנה, ציירו לו שפם או זקן (בעיפרון איפור מותאם כמובן) ושימו תווית של בירה על הבקבוק. מתינוק קטן ותמים הוא הופך לאופנוען הכי קשוח בשכונה.
תחפושת משפחתית
תחפושות קבוצתיות מרגשות במיוחד, אבל למצוא רעיון, לשכנע אנשים ולהתחפש ביחד זה תמיד פרויקט. איזה כיף שבחג הזה כל המשתתפים הם המשפחה. תחפושת קבוצתית יושבת על מכנה משותף או הקשר של קרבה. נצלו את הגודל של התינוק לתחפושת משפחתית מתוקה ומשעשעת. לדוגמה, יסמין, אלאדין ואבו הקוף. אמא מתחפשת לנסיכה, אבא לנסיך והתינוק בחליפת קוף חומה עם זנב. או שהתינוק יכול להיות הג'יני בחליפה כחולה, עם שני סרטי זהב על פרקי הידיים ובקבוק עם קישוטי מנורה.
בקיצור, השנה אין התלבטות אם להתחפש או לא. תיהנו מרוח החג ותשתעשעו עם התינוק בתחפושת שתרומם לכם את אווירת החג.
פורסם לראשונה: 14:26, 18.02.21