לחלונות הבית יש שורה של תפקידים משמעותיים בבית, הן ברמה העיצובית והן ברמה הפונקציונלית. בכל הקשור לעיצוב, זהו בהחלט אלמנט חיוני שישפיע על מראה החלל ועל האור הטבעי שייכנס פנימה. חלונות מבודדים מספקים מענה חשוב לשלל צרכים אחרים, מבידוד הרעשים ועד לשמירה על טמפרטורה נעימה יותר בסלון, במטבח ובחדרים השונים.
1 צפייה בגלריה
חלונות מבודדים
חלונות מבודדים
חלונות מבודדים
(יח"צ)

חלון אלומיניום – המחיר הנוח

לבחירה חלונות מבודדים יש כאמור יתרונות שונים, מהיכולת שלו להשאיר בחוץ את רעשי הרקע ועד לאספקת אוויר קצת יותר חמים ונעים גם בימים הקרים. בישראל יש לחלונות אלה תפקיד חשוב, והם נפוצים מאוד גם בערים הגדולות וגם ביישובים הקטנים יותר, כאשר חלונות אלומיניום נחשבים לפתרון המבוקש ביותר. הסיבה העיקרית לכך היא המחיר, הנחשב לנוח למדי. עם זאת, גם אלומיניום מוליך חום, ולכן מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע באשר ליכולת שלו להתאים לצרכים האישיים שלכם.

חלון עץ – עמיד ומבודד יותר

בין אם אתם מתכננים חלון עם תריס ובין אתם מוותרים על התריס לחלוטין, חומר הגלם האידאלי עבורכם הוא העץ. למעשה, חלונות עץ עם חיפוי חיצוני של אלומיניום נחשבים לפתרון אפקטיבי שישיג את כל המטרות שלכם. בתור התחלה, העץ הוא חומר בידוד נהדר שישאיר את החום (או את הקור) מחוץ לבית, ושכבת הגנה איכותית תגן עליו גם מפני נזקים שונים, לרבות נזקים הקשורים לחשיפה למים או לשמש.

זכוכית כפולה מבודדת רעש

בין אם אתם גרים מעל רחוב ראשי או בקרבת צירי התחבורה הציבורית, אתם מחפשים בוודאי את הפתרון שיבטיח לכם שקט מוחלט: חלון מבודד רעש. זכוכית בידוד כפולה היא הפתרון לצורך הזה בדיוק, והוא מספק את המענה גם לצרכי החימום והקירור של הבית. כך יש לחלון הכפול עוד יתרון בולט: הוא ידידותי יותר לסביבה משום שהוא חוסך את הצורך לחמם או לקרר את הבית. עם חברה מקצועית שתעזור לכם לבחור את העיצוב המנצח ואת חומרי הגלם הטובים ביותר, וגם תבצע את ההתקנה באופן מדויק, גם אתם יכולים לחסוך לא מעט בצריכת החשמל – וליהנות מבית נעים ושקט הרבה יותר.
חשוב לזכור ששימוש בחלונות ודלתות מבודדים תורמים משמעותית לאיכות הסביבה, משום שהם מורידים את הצורך בצריכת אנרגיה. לייעוץ חינם, הצעות מחיר והזמנות צרו קשר עם אנדרסן ישראל בטלפון מספר: 077-8040240, תוכלו גם לבקר אותנו באתר אינטרנט בכתובת: החלונות המבודדים של חברת Andersen