הצעה שלא ניתן לסרב לה: במרכז העסקים העתידי של ירושלים, במיקום אסטרטגי באזור התעסוקה גבעת שאול, מציעה חברת פנחס אורן הוותיקה והאיכותית, רכישת משרדים במחיר מדהים בפרויקט "אורנים" מהיוקרתיים והמפוארים ברחוב כנפי נשרים בירושלים.
2 צפייה בגלריה
פרויקט אורנים. מיקום אסטרטגי ונוף מדהים
פרויקט אורנים. מיקום אסטרטגי ונוף מדהים
פרויקט אורנים. מיקום אסטרטגי ונוף מדהים
(צילום: יח"צ)

נוף מדהים ומיקום אסטרטגי

כחלק מפיתוח ירושלים, אלפי מ"ר מוקדשים לפיתוח אזורי התעשייה של העיר, וביניהם אזור התעסוקה גבעת שאול. האזור עתיד להיות מרכז התעסוקה מהמרכזיים בעיר ונמצא במיקום אסטרטגי, בסמיכות לכניסה המערבית לעיר ונהנה מקו רכבת קלה עתידי אשר יעבור בסמיכות לפרויקט.
"פרויקט אורנים" הינו מהמפוארים והיוקרתיים שבכנפי נשרים, וממוקם באחד ממתחמי העסקים החזקים ביותר של הבירה ירושלים. הגובה והעיצוב הייחודי של הפרויקט מעניקים לו יתרון בולט בסביבתו. המבנה בעל 11 הקומות, מעוצב במעטפת זכוכית ואלומיניום מודרנית וחדשנית. הפרויקט נהנה מלובי מפואר בכל קומה, מעלית, אופציה לחניה תת קרקעית ונוף מדהים של הרי ירושלים.

מה עדיף, לרכוש משרד או לקנות?

מנהלים רבים ובעלי חברות בתחומים שונים נדרשים למעבר למשרדים חדשים מעת לעת. יכולות להיות לכך סיבות מגוונות – סיום שכירות בבניין משרדים מסוים, צמיחה של החברה וצורך במשרדים גדולים יותר, צמצום בחברה ומעבר למשרדים קטנים יותר או פשוט רצון לשדרג את התנאים הפיזיים של עובדי החברה. אם מסתכלים על נתונים רשמיים, בהחלט אפשר לראות כי בשנים האחרונות ישנה עליה בביקוש למשרדים להשכרה ולמכירה. בעוד שחלק מבעלי העסקים, החברות והארגונים שוכרים משרדים בלוקיישן כזה או אחר, בעלי עסקים אחרים מעדיפים לרכוש משרדים. אז מה עדיף?
2 צפייה בגלריה
נכס נדל"ן מניב
נכס נדל"ן מניב
נכס נדל"ן מניב
(צילום: יח"צ)
אין ספק כי מבחינה כלכלית בדרך כלל האפשרות של קניית משרד היא הבחירה הנכונה כי אומנם אתם צריכים להשקיע לא מעט כסף ברכישת הנכס אך מבחינת העתיד זה כלכלי יותר. אפילו אם העסק לא יעבוד כמו שצריך תוכלו להמשיך להחזיק את המשרדים ופשוט להשכיר אותם לאחרים, מה שאומר שיהיה לכם איך לממן אותם אפילו אם תצטרכו לקחת הלוואה לטובת הרכישה.
האפשרות לקנות משרד יכולה להתאים לחברות מבוססות, שיש להן ביטחון רב המשך השגשוג והקיום שלהן, כך שהן יכולות לקנות משרדים בשקט ובביטחון מלא. החברות שבוחרות לקנות משרדים חדשים הן בדרך כלל חברות מובילות בתחומן, שרוצות שיהיה בבעלותן נכס נדל"ן מניב, שבעתיד יהיה ניתן גם לעשות בו אולי שימושים נוספים.
חברות שבוחרות להשכיר משרדים, הן אלה שלא מעוניינות בהשקעה כספית גדולה של קנייה, ושהביטחון שלהן בהמשך קיומן בעתיד הרחוק אולי פחות יציב ומבוסס.
שאתם קונים משרד – יש לכם למעשה נכס משלכם. אתם רשאים לעצב אותו לעשות בו כרצונכם, כיום ישנו טרנד הולך וגובר של מתחמי עבודה משותפים, בהן אדריכלים רבים בוחרים "להתפרע" ולעצב את המקומות בסטייל מאד ייחודי ולפעמים גם מאד מעניין ופורץ דרך. כך למשל, חלק בוחרים לעשות שימוש עם דקים לעיצוב מרשים בצד החיצוני / מרפסת של המשרד. הרבה משחק עם צבעים ועוד.

מבוקשים מאוד

מרכז אורנים בגבעת שאול מבוקש כבר זמן רב, כך מתברר. רק לאחרונה נערכו שלוש עסקאות לרכישת שטחי משרדים בבניין "מרכז אורנים", אשר הסתכמו בסכום כולל של יותר מ-31 מיליון שקל, כך על פי האתר הממשלתי GOV נדל"ן. בשנת 2020 בוצעו בו 22 עסקאות לרכישת משרדים, מהקומה הראשונה ועד לשמינית, אך רובן במחירים נמוכים יותר ובשטחים נמוכים יותר. ובכל זאת, תשע עסקאות נסגרו סביב מחיר של עשרה מיליון שקלים ויותר – הגבוהה ביותר בסכום של 12,782,000 שקל.
________
חברת פנחס אורן נוסדה ע"י פנחס אורן - זוכה פרס רב קבלן לשנת 2014 מטעם התאחדות בוני ישראל. לחברה ניסיון רב של למעלה מ-40 שנה בבניית מבני מגורים, משרדים מסחר ותעשייה. החברה מקפידה על תכנון אדריכלי הקשוב לצרכי הקהל, על לוחות זמנים וביצוע ללא פשרות. החברה דוגלת בשירות המסור לכל אורך הדרך וגיבוי פיננסי איתן המאפשרים לדיירים שקט נפשי וביטחון ברכישה.