לא לשכוח לקחת מספיק מים
מים הם ללא ספק הפריט החשוב ביותר שצריך להיות ברשימת הציוד שלך. התייבשות היא גורם הסיכון מס' 1 בטיולים, בעיקר בחודשי הקיץ. כדי להימנע מאירועים בלתי נעימים, חשוב שנשמור על שתייה מרובה ולעתים קרובות. מומלץ לקחת לכל הפחות 2 ליטר לכל אדם.
2 צפייה בגלריה
סנדלים לנשים
סנדלים לנשים
סנדלים לנשים
(צילום: pexels)
להגן על עצמך מפני השמש הישראלית
יש משהו מנחם מאוד מהשמש שסוף סוף יצאה והתחיל לחמם את הקרקע, אבל יחד עם החמימות הנעימה מגיעה גם קרינה שחשוב שנדע להגן על עצמנו מפניה. בשטחים הפתוחים, הגוף שלנו עשוי להיות חשוף לאור שמש מזיק במשך שעות רבות. לכן, חשוב להשתמש במקדם הגנה טוב וככל הניתן, להעדיף שבילים מוצלים, בעיקר אם אנחנו מטיילים בין השעות 10:00-16:00.
נוחות לפני הכול
אין דבר שיכול להרוס טיול כמו בביגוד והנעלה לא מתאימים. גם אם בהתחלה נראה שהג'ינס הישן שלנו נוח לנו גם במסלול, אחרי כחצי שעה תחת השמש, אחרי עלייה מאתגרת, נגלה שהטיול הקליל הופך לעינוי. מומלץ להצטייד במכנסיים קצרים המתאימים להליכה בשטח ובסנדלים קלילים שיאפשרו לרגל לנשום. יש היום מגוון רחב של סנדלים לנשים מחומרים קלים שיהיו מושלמים גם לטיולי מים ועדיין יעניקו תמיכה טובה ובטוחה לרגלים, ניתן להשיג גם סנדלים לגברים.
2 צפייה בגלריה
סנדלים לנשים
סנדלים לנשים
סנדלים לנשים
(צילום: pexels)
להתאים את המסלול ליכולות ורמת הכושר שלך
זה לא הזמן לנסות להיות גיבורים. אין שום טעם בבחירת מסלול קשה ומאתגר אם אנחנו עלולים לקרוס מתשישות בדרך. ישנם המון מסלולים מהנים, יפהפיים ומאתגרים בכל רמת קושי. כיום ניתן למצוא במגוון אתרים מסלולים בכל הארץ מחולקים לפי רמת קושי. חשוב שנוודא שנוכל להשלים את המסלול בזמן ריאלי ולעבור אותו מבלי להקשות על עצמנו יתר על המידה. ככל שנבנה את הכושר, תמיד נוכל להמשיך ולאתגר את עצמנו.
תמיד כיף יותר לטייל בחברה
אנחנו עובדים כל כך קשה ובקושי מוצאים זמן לפנאי משותף עם האנשים שאנחנו אוהבים. טיולים בטבע הם הזדמנות נהדרת לבלות עם אלו שהכי יקרים לנו, לעבור יחד חוויות וליהנות מנוף ירוק, אתגרים גופניים ואוויר צח. אז אחרי שארזנו מספיק מים, התלבשנו מתאים, דאגנו לציוד הכי נוח ובחרנו את המסלול המושלם, זה הזמן למצוא את הקבוצה המושלמת לצאת איתה אל הטבע ולגלות מחדש את כל היופי שמקיף אותנו.