הסיפור שלה מתחיל הרחק מעולם הביוטי
אם נכנסים לסיפורה האישי של אלישבע חי לוי אנו מגלים שלא מדובר במלכת ביוטי טיפוסית. אלישבע חי לוי נולדה במושב רוויה שבעמק המעיינות למשפחה דתית. אם חבריה הקרובים היו צריכים לספר עליה היו מגדירים אותה "כבת לא טיפוסית של רב", האהבה לסטיילינג ועיצוב תמיד היו אצלה. למעשה, במהלך שיחה איתה הבנו שיש לנו עסק עם בחורה פדנטית ולא קלה בכלל. האהבה של אלישבע לתחום העיצוב נשאה פירות ולאחר כמה שנים הלכה אחר החלום שלה ולמדה עיצוב פנים, משם עברה לנישה של עיצוב מטבחים ונחשבה אחת התותחיות בתחום.
2 צפייה בגלריה
"להישאר בדיוק כמו שאת"
"להישאר בדיוק כמו שאת"
"להישאר בדיוק כמו שאת"
(צילום: מרינה מוסקוביץ׳)
מה בכל זאת גרם לה להיכנס לעולם הביוטי?
אלישבע הייתה מציירת מגיל קטן, למעשה כל עולם העיצוב קרץ לה מאז ומתמיד. האחיזה במכחול והגישה לצבעים וחומרים שהייתה לה כבר מגיל קטן גרמו לכך שבכל אירוע משפחתי היא זו שתאפר את כולם, וכך היה. אלישבע כמובן לא ייחסה לזה חשיבות, עד אותו ערב בו ישבה עם בעלה וסיפרה לו כמה עולם הביוטי מסקרן אותה. אלישבע החליטה לכבוש פסגה נוספת והלכה ללמוד בבית הספר המוביל לאיפור ירין שחף, גם שם כמובן היא סיימה בהצטיינות. במהלך לימודיה בירין שחף וכאות הכרה קיבלה הזדמנות מדהימה לאפר מנכ"ליות משרדי ממשלה, שם היא הבינה שהיא כבר יוצאת לדרך חדשה לגמרי…
להכיר את הלקוחה, לא לסמן וי
כולנו מכירות את זה, אנחנו פריק קונטרול וקשה לתת לכל מאפרת לגעת לנו בפנים. הפחד להפוך באמצעות איפור למשהו שאת לא קיים אצל כולנו בטח כשמדובר ביום הכי חשוב בחיים שלנו הלו הוא יום החתונה. אלישבע "פיצחה" את הנוסחה, היא מאמינה שבאמצעות הקשבה אפשר להבין מה הלקוחה בדיוק רוצה. אחד הדברים בהם מאמינה אלישבע היא שיחת אפיון בה יעלו כל התהיות של הלקוחה, הרצונות שלה "והמראה האידיאלי" עבורה. "הרבה פעמים נשים רבות נוטות להתבלבל בעולם מושגי הביוטי, לדוגמא בחורה יכולה לבקש "איפור מעושן" וכשאת מבקשת תמונה מהלקוחה את מגלה שזה בכלל איילנר. לכן חשוב מאוד ליצור תיאום והרמוניה מושלמת אל מול הלקוחה."
להוציא את היופי של הלקוחות החוצה
במהלך פגישתנו עם אלישבע התעקשנו למצוא את הבידול שלה מן שאר המאפרות. אלישבע סיפרה לנו שיש הרבה מאפרות מוכשרות עם "יד מקצועית". עם זאת, הבידול שלה מהשאר הוא ביחס האישי. היא מאמינה בלהתחבר לכל לקוחה, להכיר אותה, את תכונות האופי שלה, למה היא מתחברת יותר ולמה לא. מתוך החיבור הזה נרקם קשר אמיתי בו מתחיל מעין ריקוד "טנגו". במהלך ריקוד הטנגו הצפוי ולאחר היכרות מעמיקה עם הלקוחה ועם סוג האיפור אליו היא מתחברת, אלישבע מתחילה להוציא את יופייה החוצה מבלי לשנות את תווי פנינה בצורה מוגזמת. בסוף, כל אחת רוצה להרגיש שהיא נשארה היא.
2 צפייה בגלריה
הכל מתחיל באפיון טוב של הלקוחה, כן וגם שיחה טובה.
הכל מתחיל באפיון טוב של הלקוחה, כן וגם שיחה טובה.
הכל מתחיל באפיון טוב של הלקוחה, כן וגם שיחה טובה.
(צילום: דניאל אדרי )
משולש הזהב של אלישבע - טיפים לכלה הלחוצה
ביקשנו מאלישבע לתת לכלה הלחוצה מעט טיפים שיפיגו ממנה מעט את החששות הרבים.
● קודם כל להירגע -יחד עם גיחוח קטן וחיוך מאוזן לאוזן התחילה איתנו אלישבע עם כלל אחד שאנחנו יכולים פשוט לסמן במרקר ולשלוח הלאה, קודם כל להירגע. עצבים ולחץ עושים קמטים.
● טיפולי פנים שבועיים לפני החתונה -אף אחת לא רוצה להגיע לחתונה שהיא מלאה באדמומיות תופעות אלרגניות כאלו ואחרות. לכן יש לעשות טיפולי פנים לפחות שבועיים לפני החתונה. כך תגיעי ליום החתונה זוהרת.
● הסרת שיער שלושה ימים קודם החתונה -הסרת שיער יש לעשות שלושה ימים קודם החתונה, בהנחה ועושים הסרת שיער יום לפני אנחנו לא נותנות לעור מקום להחלים, מה שגורם לאיפור "להיתפס" פחות על אותו אזור.
אלישבע חי לוי - הבחירה של הכלות בירושלים אם אתם שואלים אותנו וכלות רבות באזור ירושלים, אין ספק שאלישבע חי לוי היא הבחירה הנכונה של הכלות בירושלים. שילוב של אנושיות, יחד עם מקצועיות והבנה של הלקוחה הופכות אותה לכה טובה במה שהיא עושה. אלישבע נותנת מענה בטוטאל לוק כאשר היא גם מתמחה בתסרוקות לכלות.
אלישבע חי לוי דרך בית לחם 164, ירושלים 052-663-9405 https://www.ehlmakeup.com/

כותב - גל אביטן