העיר אילת מזכירה לרוב הישראלים נופש, מלונות, חוף ים ונמל. עם זאת, כ-65 אלף בני אדם מתגוררים בעיר הדרומית ביותר בישראל ורואים בה בית. כמו בשאר אזורי הארץ, תנופת הפיתוח לא פסחה על עיר הנמל, וחברות הבנייה פועלות בה במלוא המרץ כדי לעמוד בביקוש הגבוה לדירות ולסייע בהורדת מחירי הדיור.
בין שאר הפרויקטים שקורמים עור וגידים בעיר הנמל, יש פרויקט אחד שמביא יוקרה ורמת חיים אחרת. במקום דירות שגרתיות, חברת הנדל"ן "האחים אוזן" החלה להקים את פרויקט "אוזן SEA", שבו יוכלו הדיירים לשכשך בסוף יום ארוך בבריכה שנמצאת במרפסת הביתית, לצפות בנוף מרהיב ופשוט להירגע מכל תלאות היום.
3 צפייה בגלריה
הדמיה של הפרויקט אוזן SEA (צילום: יח"צ)
הדמיה של הפרויקט אוזן SEA (צילום: יח"צ)
הדמיה של הפרויקט אוזן SEA (צילום: יח"צ)
מדובר בפרויקט יוקרתי שמציג סטנדרט דיור חדש באילת בפרט ובישראל בכלל. החברה קיבלה אישור לבנות את הפרויקט ברובע 2, בשכונה חדשה שעד כה לא נעשתה בה כל בנייה. מדובר ב-104 יחידות דיור סך הכל בכמה בניינים, כשבכל אחד מהם שבע דירות הכוללות גם דירות גן מפוארות ופנטהאוזים, והן מציעות רמת גימור מוקפדת, אלמנטים עיצובים ויוקרתיות.
הפרויקט החדש נבנה אמנם בסמוך לחוף ימה של אילת, אך העובדה שסביבו יהיו רק קוטג'ים צמודי קרקע מבטיחה שלדיירים ברי המזל יהיה נוף מרהיב: מצד אחד הים הכחול של אילת, מצד שני הרי שלמה הנישאים לגובה, והם אפילו יוכלו ליהנות מתצפית לעקבה השכנה.
3 צפייה בגלריה
העיר אילת עומדת להתחדש (צילום: יח"צ)
העיר אילת עומדת להתחדש (צילום: יח"צ)
העיר אילת עומדת להתחדש (צילום: יח"צ)
מקסימום מרחב ונוף פתוח
"זו ממש לא פעם ראשונה שאנחנו בונים באילת", אומר יורם אוזן, מבעלי חברת הבנייה האחים אוזן. "הלקוחות שלנו יודעים שאנחנו משקיעים בכל פרט הכי קטן - ועכשיו אנחנו משקיעים אפילו יותר, כדי שהפרויקט הזה יהיה משהו שידברו עליו גם מחוץ לעיר".
הוא מוסיף עוד שהחברה פועלת כבר שנים רבות בכל אזורי הארץ, ולאחרונה החלה בבניית פרויקטים במסגרת "מחיר למשתכן", התכנית שחידש שר האוצר משה כחלון כשנכנס לתפקידו בשנת 2015, בניסיון להוריד את מחירי הדיור ברחבי הארץ ולסייע למשפחות.
כשיורם אומר שבחברה משקיעים, הוא יודע על מה הוא מדבר. "האחים אוזן" הקפידו על עיצוב של חללים פתוחים וזורמים, כדי שהדיירים במקום יהנו מתחושה של "מקסימום מרחב ונוף פתוח". הדירות נוחות מאוד, מעוצבות עד הפרט האחרון והן נהנות ממפרט טכני עשיר ומפנק ומרמת גימור גבוהה, קפדנית ומדויקת.
כאמור, הדיירים שיגורו בדירות הפנטהאוז, יהנו מבריכות במרפסת - כל פנטהאוז עם בריכה פרטית משלו. "זה פרויקט יוקרה שבא לידי ביטוי בכל הפרטים הקטנים והגדולים", מדגיש יורם אוזן, ומוסיף כי מדובר בסטנדרט מגורים גבוה מאוד, שאין כמותו הרבה בישראל.
3 צפייה בגלריה
ליהנות מבריכה במרפסת, הדמיה של פנטהאוז בפרויקט (צילום: יח"צ)
ליהנות מבריכה במרפסת, הדמיה של פנטהאוז בפרויקט (צילום: יח"צ)
ליהנות מבריכה במרפסת, הדמיה של פנטהאוז בפרויקט (צילום: יח"צ)
חברת האחים אוזן פועלת אמנם בכל הארץ, אך אין ספק שיש לאנשיה חיבה מיוחדת לדרום הארץ. מעבר לבנייה בבאר שבע, באופקים ובדימונה, החברה בנתה פרויקטים רבים גם באילת, ברובעים 6, 10 ו-11.
למרות זאת, יורם אוזן רואה בפרויקט היוקרה באילת משהו מיוחד. "הדיירים יוכלו ליהנות מדיור ברמה גבוהה מאוד ומפנקת, נוף נהדר ובריזה נעימה", אומר אוזן. "אף אחד לא יסתיר להם את הנוף, מכיוון שמסביב לפרויקט יהיו רק צמודי קרקע".
מחירי הדירות בפרויקט היוקרה החדש של האחים אוזן באילת מתחילים ב-2.5 מיליון ש"ח. "המחירים האלה רק משקפים את ההשקעה שאנחנו נותנים בפרויקט הזה ואת ההתעקשות על הפרטים הקטנים ביותר", חותם יורם מחברת האחים אוזן.