לא מעט אנשים בוחרים להביא חיית מחמד לביתם ולגדל אותה. חיות המחמד הפופולאריות ביותר הם כלבים וחתולים. גידול שלהם בבית דורש מתן מענה של כלל הצרכים שלהם. אחד הצרכים הבסיסיים ביותר של שלהם הוא כמובן הצורך במזון. כיום ישנם מדפים מלאים בחנויות החיות במוצרי מזון הרלוונטיים עבור חתולים וכלבים. לא מעט אנשים תוהים מהו האוכל המתאים ביותר לחיית המחמד שלהם ואיזה מוצרים כדאי להם לרכוש על מנת להעניק את המענה הראוי בתחום התזונתי. אם החלטתם לרכוש אוכל לחיית המחמד שלכם בחנות חיות בירושלים, כדאי שתבחרו את הטוב ביותר מבין כלל המזון המוצע בו עבור בעלי חיים, אוכל לכלבים בANIMALSHOP מגיע עד אליכם עם משלוח חינם.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
האם עדיף לבחור במזון יבש
על מנת לשמור על הבריאות ועל המראה של הכלבלב או החתלתול שלכם, חשוב מאוד להשקיע במזון איכותי עבורם. לא מעט וטרינרים ממליצים על מזון יבש עבור בעל החיים על פני מזון רטוב, שכן המזון הרטוב מכיל 70 אחוזים של מים ועל אף שלעיתים מדובר במזון טעים יותר, הרי שהוא מזין פחות. כמו כן, אם יש בביתכם גם כלב וגם חתול, על אף שלהם לא יפריע לטעום זה ממזונו של זה, כדאי וחשוב להפריד בין המזונות של כל אחד מהם שכן, כל מזון מותאם באופן מדויק לסוג בעל החיים ופחות מותאם לבעל חיים אחר מבחינה תזונתית.
4 דרגות המזון
הפורמולות והמוצרים השונים מחולקים ל4 רמות איכות: אקונומי – הכי זול, פרימיום, סופר פרימיום ואולטרה פרימיום. ניתן למצוא את המזון עבור חתולים לרכישה ברשת או בחנויות ייעודיות לבעלי חיים. כך לדוגמא, אם תבחרו לרכוש אוכל לכלבים ולחתולים בחנות חיות בירושלים אנימל שופ, תוכלו למצוא בה את כלל סוגי המאכלים בהתאם לדרגה ולסוג של כל מאכל. ניתן לעיתים למצוא מזון לכלבים וחתולים גם בסופרים אך ההיצע יהיה דל והאיכות לרוב בינונית ומטה. מזון בדרגת אולטרה פרמיום הוא מזון שהפך לנפוץ בישראל רק לפני כמה שנים. מחיר מזון האולטרה פרמיום יכול להיות גבוה באופן משמעותי ממזון אחר המוצע בשוק. הסיבה לכך היא שמזון אולטרה פרמיום עשוי מחומרי גלם יקרים יותר ומכיל כמות גבוהה של בשר או דגים.
כיצד בוחרים את המזון המתאים והטוב ביותר
מכיוון שההיצע כיום בתחום מזונות הן לכלבים והן לחתולים הינו רחב ומגוון, הרי שראשית כל חשוב לבחור את המקום הנכון לרכוש בו את המוצר המתאים. אם אתם מתגוררים בירושלים חשוב מאוד שתבחרו את החנות הטובה ביותר בתחום הציוד והמזון לחיות מחמד, אשר מציעה מגוון סוגי מאכלים איכותיים הרלוונטיים לחתולים וכלבים. כדאי מאוד לקרוא את התווית על גב אריזות המזון הרלוונטיות בטרם רוכשים אותם, על מנת להתוודע לנתונים שונים כגון: למי המזון מיועד מבחינת גיל ומשקל ורמת הפעילות הגופנית של החתול או הכלב, תוקף המוצר, מרכיבי המוצר ועוד. חשוב מאוד שמוצר המזון יכיל חלבון מן החי, סיבים תזונתיים ופחמימות. כאשר מדובר על מזונות סופר פרמיום מדובר על מזונות המכילים בנוסף לכלל הרכיבים הללו גם ויטמינים לצורך חיזוק המערכת החיצונית של הכלבים והחתולים. כדאי מאוד לבדוק מהו המינון המומלץ מסוג המזון אשר אתם בוחרים עבורו, על מנת שלא להאכיל אותו יתר על המידה או פחות ממה שהוא צריך.
רכישת מזונות לחתולים וכלבים היא עניין שחשוב מאוד להשקיע בו הן בבחירת המקום הטוב ביותר לרכוש בו את המזון והן מבחינת איכות והתאמת המזון עצמו.
לייעוץ או רכישה מהחנות הגדולה והמגוונת ביותר בישראל כנסו לhttps://www.animalshop.co.il, או חייגו 073-726-0769.