בעוד שישנם זוגות שיודעים כיצד להתמודד באופן עצמאי עם קשיים שונים בזוגיות, ישנם זוגות שמוצאים את עצמם מתקשים להתמודד עם הקשיים שונים או שהקשיים פשוט מאוד גדולים. במקרה הזה, אותם זוגות יכולים לבחור טיפול זוגי מתאים להם, שיסייע להם לצלוח כל קושי ואתגר בזוגיות שלהם. אם אתם מחפשים טיפול זוגי בירושלים, כדאי שתקראו את המאמר הבא.
קשיים נפוצים בקשר זוגי הנה כמה קשיים שבגינם ניתן לפנות לטיפול זוגי. ראשית כל, מריבות. אם בני הזוג מוצאים את עצמם רבים יותר מאשר לא רבים, הם בוודאי חיים בתחושה של מועקה וקושי באופן יומיומי. בשלב הזה בהחלט אפשר לפנות לטיפול זוגי. עוד מקרה שבגינו כדאי לפנות לטיפול זוגי הוא קשיי תקשורת. לא פעם זוג חש כי הוא לא מתקשר בצורה בריאה ונכונה. בכל מקרה שכזה, יש לפנות למטפל מקצועי שיסייע להם ללמוד כיצד לתקשר בצורה נכונה ובריאה, על מנת שהזוגיות שלהם תהיה טובה וכן, בכדי שהם יצלחו קשיים שונים באמצעות תקשורת טובה. קשיים נוספים שעלולים להתעורר בזוגיות שבגינם כדאי לפנות לטיפול הם: התמודדות עם משבר כלשהו הנובע מאירועי חיים חריגים ומשפיעה על הזוגיות כגון: אבטלה ממושכת של אחד מבני הזוג, קשיים בכניסה להריון ועוד. גם במקרה שבו הזוג חווה שחיקה זוגית אשר יכולה לבוא לידי ביטוי בתחושה של בדידות, ריחוק וזרות ולא פעם גם ירידה בעניין המיני או ירידה בהנאה מפעילויות משותפות או תחושה כללית של תסכול והיעדר עניין ותחושה של שותפות, כדאי מאוד לפנות לטיפול. גם במקרה של קשיים מיניים, טיפול יכול לסייע.
1 צפייה בגלריה
מכון קשרים
מכון קשרים
מכון קשרים
(צילום: pixabay)
כיצד בוחרים טיפול זוגי בירושלים? לא משנה מהי הסיבה שבגינה אתם מעוניינים לטיפול זוגי, חשוב מאוד שתבינו כי אם אתם מחפשים טיפול זוגי בירושלים, עומדות על הפרק בוודאי לא מעט אופציות. כיום ניתן למצוא לא מעט מטפלים מקצועיים המציעים טיפול זוגי. חשוב מאוד לבדוק מהי ההכשרה של המטפלים המדוברים, האם הם מתמחים בטיפול זוגי באופן ספציפי, האם יש להם אסמכה לעסוק בתחום ומהו הותק שלהם בטיפול. מעבר לכך, כדאי מאוד לקבל המלצות על מטפל טרם בוחרים בו. כמובן שניתן למצוא גם מרכזים שונים המציעים טיפולים משפחתיים מגוונים על ידי מטפלים שונים ובין היתר גם טיפולים זוגיים. בין האופציות שיש לכם לטיפול זוגי בירושלים, אתם יכולים למצוא את מכון קשרים.
מכון קשרים- במי מדובר? מכון קשרים הוא מכון אשר מתמחה בייעוץ וטיפול זוגי. למכון יש סניפים בירושלים, תל אביב ורחובות והוא זכה לאחרונה בהכרה ייחודית של האגודה לטיפול משפחתי וזוגי. ההכרה המדוברת מעידה על הרמה המקצועית והגבוהה של המכון ושל צוות המטפלים והיועצים שלו. את המכון הקימה ד"ר רונית שרון אשר במהלך השנים פיתחה את שיטת FIT. מדובר על שיטה אינטגרטיבית ממוקדת אשר מוגדרת בזמן ומוכחת כמתאימה במיוחד לזוגות ויחידים שחווים קושי ומשבר ומחפשים שינוי בחיים שלהם. תהליך הטיפול הוא תהליך קצר וממוקד. במהלך הטיפול המטפל יזהה את מוקד הקושי של הזוג ובד בבד גם את הכוחות והחוזרות שלו ויעניק להם את האפשרות לרכוש ארגז כלים אפקטיבי לצורך שיפור מערכת היחסית שלו.
שיטת FIT של המכון ממוקדת ביצירת שינוי חיובי תוך פרק זמן קצר ומוכיחה שוב ושוב עד כמה היא יעילה. השיטה פותחה על ידי דוקטור רונית שרון בתקופת עבודת המחקר שלה והותאמה לצרכים העדכניים של העידן המודרני שבו מצד אחד ייעוץ וטיפול זוגי כבר לא מהווה מקור כלשהו לבושה ומצד שני, כל זוג שפונה אליו מצפה לתוצאות טובות.