איך יודעים שהגיע הזמן לנקות את הספה?
כשמדובר בניקיון הבית שלנו, אנו אוהבים לעשות את הדברים בעצמנו, וזה כולל ניקוי ספות מקצועי. אז אנו דואגים לשאוב את האבק מהספה בכל שבוע ואולי גם להעביר עליה מטלית. אבל זה לא תמיד מספיק. לפעמים הספה שלנו זקוקה לטיפול אינטנסיבי הרבה יותר, שכן היא עוברת הרבה דברים. כך למשל, נוזלים רבים עוברים דרך הספה ונספגים בה. זה יכול להיות שתן של ילדים או בעלי חיים, מיצים, קפה של בוקר או יין כמו גם פרוות, שיערות, שאריות איפור או ציפורניים. גם אם תנסו לשאוף את הנוזלים או לשפשף אותם, זה לא יעזור כי במקרים רבים הם כבר עשו את דרכם לספה. וזאת עוד מבלי שדיברנו על הזיעה שסופגת הספה כאשר יושבים עליה באמצע חודשי קיץ חמים. כאשר הספה סופגת נוזלים שוב ושוב עד שהיא לא יכולה להכיל אותם, נודף ממנה ריח רע שלא ניתן להיפטר ממנו בקלות.
1 צפייה בגלריה
ניקוי ספות מקצועי
ניקוי ספות מקצועי
ניקוי ספות מקצועי
(צילום: FREEPIK)
מצב נוסף הוא כאשר על גבי הספה מופיעים כתמים שאתם לא מצליחים להוריד. כתמי אוכל, איפור או צבעים של הילדים המוכשרים שהחליטו לצייר על רהיטי הבית, כל אלה יכולים לפגוע במראה של הספה. למעשה, המראה של הספה הנאמנה משתנה לפעמים עד כדי כך שאתם לא זוכרים מה היה צבע הספה לפני שקניתם אותה.
סימנים אלה מעידים על כך שכדאי להזמין שירות מקצועי לניקוי ספות.
כל היתרונות בניקוי ספות מקצועי שכדאי להכיר
מי שבוחר בשירות המיוחד של ניקוי ספה מקצועי בירושלים והסביבה לא מצטער על כך. אלה כמה מבין היתרונות המשמעותיים ביותר שניתן להשיג כאשר בוחרים לנקות ספה:
● לא צריך לקנות ספה חדשה – שירות ניקוי ספות יכול לחסוך לכם כסף ברכישת ספה חדשה שעולה כמה אלפי שקלים. אינכם צריכים לוותר על הספה הישנה שלכם, כאשר אפשר פשוט לנקות אותה. צוות של אנשי מקצוע יגיע לביתכם על מנת לנקות את הספה כמו שצריך.
● שימוש בכלים משוכללים לניקוי הספה – הצוות המקצועי של חברה לניקוי ספות מגיע עם שואב אבק משוכלל ומכשירים נוספים כדי לנקות את הספה. כשהכלים הנכונים בידו, הוא יכול לנקות כל כתם ולהיפטר מכל ריח חריף.
● חוסכים זמן יקר – כמה זמן לוקח לכם להיפטר מהכתמים שעל הספה? כמה שעות טובות ואולי אפילו יום שלם? צוות ניקוי ספות מקצועי מתמודד עם ניקיון הספה במהירות רבה יותר. מעבר לכך, אינכם צריכים להשקיע כסף בחומרי ניקוי יקרים לניקוי ספות.
מכינים את הבית לניקוי ספות
הזמנתם ניקוי ספות מקצועי? כעת, הגיע הזמן להכין את הספה לקראת הניקוי. רגע לפני שהמנקים המקצועיים מגיעים, חשוב להסיר מהספה את כל הפריטים: כריות נוי, צעצועים של הילדים או כיסויים שונים. כמו כן, מכיוון שניקוי ספות מערב לא פעם שימוש במים וחומרי ניקוי שונים, יש להרחיק את כל החפצים והרהיטים ממיקומה של הספה. או במילים אחרות, חשוב להשאיר למנקים שטח נקי כדי שיוכלו לעבוד בבטחה, לסיים את העבודה במהירות ולהביא לכם ספה נוצצת ונקייה, ממש כמו חדשה.