החדשות הטובות הן שזה כבר לא חייב להיות ככה: מותג ההלבשה התחתונה סילייה די מייצרת ומשווקת מוצרי הלבשה תחתונה במחירים ללא תחרות. כך זה עובד
הלבשה תחתונה לנשים – כבר לא במחירים מופקעים מוצרי הלבשה תחתונה אינן מותרות – הן מוצר שלא ניתן להסתדר בלעדיו. למרות זאת, נשים נאלצות לשלם מחירים מופקעים על הלבשה תחתונה וזאת משום שכל ייצור ההלבשה התחתונה לא מוכוון להוזלת מחירים: מוכרים לנו דברים שאנחנו לא צריכות תוך תיווך של מגוון גורמים באמצע ואז אין לנו ברירה אלא לשלם מאות שקלים על הלבשה תחתונה. זה בדיוק מה שסילייה די באות לפתור: ייצור בזול של הלבשה תחתונה ושיווקם אונליין וזאת ללא שום אנשי תיווך באמצע שרק מייקרים את המחיר.
1 צפייה בגלריה
סלייה די
סלייה די
סלייה די
(צילום: סלייה די )
הלבשה תחתונה אונליין – איך עושים את זה בלי למדוד? היום אנחנו רגילים לקנות מגוון מוצרים דרך האינטרנט מבלי לבקר בחנות או לראות את המוצר באופן פיזי לפני שאנחנו משלמים עליו. על אף שרבים כן מזמינים ביגוד דרך האינטרנט, קיים חשש שלא ניתן לבטל אותו בנוגע לרכישת ביגוד אונליין מבלי למדוד אותו קודם. בסך הכל זה הגיוני – איכותו של הביגוד בעיננו נגזרת מאיך שהוא נראה עלינו וכיצד הוא מרגיש עבורנו. החדשות הטובות הן שכיום ניתן לרכוש הלבשה תחתונה מבלי לעבור דרך תא ההלבשה בקלות רבה: יש מגוון מדריכים שמלמדים כיצד לבחון את ההתאמה של הלבשה תחתונה אליכן גם מבלי למדוד אותה, כולל מדריכים בסייליה די.
מהן מוצרי ההלבשה התחתונה הנמכרים בסיליה די? סיליה די מוכרת תחתונים במגוון צבעים במחירים שנעים בין 19 ל-59 ₪: תחתונים בגזרת חוטיני בצבעים אפור, ורוד, חום לבן וניוד. ניתן לבחור סוג בד חלק, ללא תפרים, נמתח או תחרה. תחתונים בגזרת בקיני בצבעים אפור, ורוד, חום, ירוק, לבן, שחור וניוד. ניתן לבחור סוג בד חלק, ללא תפרים או נמתח. תחתונים ברזילאיים עם תחרה בצבעים אפור, ורוד, לבן ושחור. תחתונים בגזרת היפסטר בצבעים אפור, לבן, ניוד, סגול ושחור. ניתן לבחור סוג בד חלק, ללא תפרים, נמתח או תחרה. תחתונים מחטבים בצבע שחור.
כמו כן, נמכרים בסיליה די מגוון סוגי חזיות במחירים שנעים מ59 ל-99 ₪: • חזיות בייסיק בצבעים לבן, שחור וניוד. ניתן לבחור סוג בד חלק או עם תחרה. חזיות תחרה בצבעים חום, לבן, ניוד ושחור. חזיות סטרמפלס בצבעים לבן, ניוד ושחור. ניתן לבחור סוג בד חלק או עם תחרה. חזיות פוש אפ בצבעים שחור, לבן וניוד. ניתן לבחור סוג בד חלק או עם תחרה. חזיות פול אפ בצבעים אפור, ורוד, לבן, ניוד ושחור. ניתן לבחור סוג בד חלק, עם תחרה או ללא ריפוד. סוגי חזיות נוספים: ללא ברזלים, ללא ריפוד, חזיות ספורט וחזיות לנערות.