עזרא סוככים היא חנות המתמחה בסוגים שונים של סוככים, מרקיזות, פרגולות ועוד - הכול בהתאמה אישית לצורכי הלקוח חסר לכם צל בחצר? מעוניינים בסוכך לבית העסק? אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם עם מבחר של פתרונות הצללה בהתאמה אישית, תוך התחשבות בצרכים שלכם והתאמה אופטימלית לתנאי השטח. אצלנו תוכלו למצוא פתרונות הצללה מכל הסוגים, המתאימים לבית הפרטי ולבתי עסק כאחד: בין אם מדובר במרקיזות, פרגולות או סגירות חורף, אנחנו מציעים מוצרים באיכות גבוהה במיוחד ובהתקנה מקצועית.
1 צפייה בגלריה
עזרא סוככים
עזרא סוככים
עזרא סוככים
(צילום: PIXABAY)
סוגי סוככים כאשר בוחרים פתרון הצללה לבית או לעסק צריך להחליט קודם כל איזה סוג של סוכך יענה באופן מושלם על הצרכים שלכם ויתאים לתנאים ששוררים במקום.
מרקיזות: מבין כל פתרונות ההצללה, מרקיזות הן הנפוצות ביותר - והסיבה לכך היא שהן יעילות במיוחד ופשוטות להתקנה. מרקיזה היא בעצם גגון נפתח שמורכב משלד מתכת ויריעת פלסטיק, שמותקן מעל החלון או מעל לפתח הדלת וניתן לקיפול בימים או בשעות בהן אין צורך בהצללה. בין אם אתם מחפשים מרקיזה למרפסת או מרקיזה לחצר, אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מרקיזות איכותיות ועמידות.
פרגולות: פרגולה היא מבנה קבוע שיכול להתאים למרפסות או לחצרות ומשמש כגג לשטח פתוח. אצלנו תוכלו למצוא פרגולות עץ לצד פרגולות אלומיניום. כל הפרגולות שלנו מיוצרות מחומרים איכותיים ועמידים, ויוכלו לשמש אתכם לטווח זמן ארוך. פרגולה היא פתרון הצללה אסתטי ויעיל במיוחד.
סוככי זרועות: סוכך זרועות הוא סוכך שמורכב מיריעת פלסטיק וזרועות מתכת מתקפלות. הוא ניתן לפתיחה קלה ולקיפול בלחיצת כפתור, ומהווה פתרון הצללה יעיל ונוח. ניתן להתקין סוככי זרועות בחצרות, מרפסות, מעל ויטרינות ובעיקרון בכל מקום שבו ניתן לחבר את הסוכך לקיר. סוככי זרועות הם פופולריים במיוחד בארץ.
נערכים לגשם הראשון עם סגירות חורף איכותיות אם אתם מנהלים עסק שפועל בחוץ או פשוט רוצים להמשיך לשבת בחצר שלכם גם כשקר, הקיץ הוא הזמן הטוב ביותר להתחיל להיערך לחורף. אצלנו בחנות תוכלו למצוא סגירות חורף המיועדות לסגירה של אמצעי הצללה אחרים כמו פרגולות. סגירת חורף נעשית באמצעות הוספת מסכי גלילה שניתן למשוך למטה כאשר רוצים לסגור את הפרגולה או את המרפסת, ולהפוך אותה לחלל סגור שמוגן מרוח ומגשם.
עזרא סוככים - מוצרים איכותיים ושירות מקצועי אנחנו בעזרא סוככים מתמחים בתכנון, ייצור והתקנה של פרגולות וסוככים בכל גודל ולכל מטרה. העבודה שלנו מתחילה תמיד בהבנה של צורכי הלקוח ותכנון מוצר שיענה עליהם בצורה אופטימלית, תוך התחשבות בתנאי השטח. המוצרים שלנו מיוצרים מחומרים איכותיים ועמידים, ומותקנים על ידי בעלי מקצוע בעלי ניסיון של שנים בתחום. בקרו באתר הבית: עזרא סוככים