אבל לפני שעולים על המטוס, אחד הדברים המשמעותיים ביותר שיש לבצע הוא לשלם בתמורה לביטוח נסיעות לחו"ל. כי גם אם הטיסה שלכם הכי בטוחה שיש ואתם לא מתכוונים לעסוק בספורט אתגרי, חשוב שיהיה לכם ביטוח.
מדוע אנחנו לא אוהבים לשלם על ביטוח לחו"ל? ההכנות לקראת הטיסה הן אירוע מרגש. אנחנו מארגנים את המזוודה, יוצרים קשר עם קרובי המשפחה בחו"ל כדי שיבואו לאסוף אותנו, מארגנים בייביסיטר לילדים ודוגסיטר לכלבים ומודיעים לבוס שלא יבנה עלינו בזמן הקרוב. אבל דווקא נושא חשוב כל כך כמו ביטוח נסיעות לחו"ל אנו נוטים להשאיר לרגע האחרון. ובכן, יש לזה שתי סיבות עיקריות. הראשונה היא שאנחנו מרגישים שכבר הוצאנו לא מעט כסף עבור כרטיסי הטיסה ואין לנו כל כך כוח להוציא עוד, בייחוד אם מדובר במבוטחים מבוגרים שהביטוח עליהם יקר יותר. הסיבה השנייה היא שאנו רוצים לקוות שלא יקרה דבר במהלך הגיחה שלנו לחו"ל ושלא נצטרך להפעיל את הביטוח.
1 צפייה בגלריה
Wobi
Wobi
Wobi
(צילום: FREEPIK)
איך בכל זאת אפשר להוזיל את העלויות? קיימות כמה דרכים להוזיל את עלויות הביטוח לחו"ל. אלה כמה דרכים לעשות זאת:
  1. משווים בין המחירים- דרך אפקטיבית לצמצם עלויות של ביטוח נסיעות לחו"ל היא פשוט להשוות מחירים בין הביטוחים השונים. ובימינו באמת שלא צריך להתקשר לכל חברה וחברה על מנת לקבל הצעת מחיר כי את כל ההשוואות ניתן לעשות בלחיצת כפתור אחת באתר האינטרנט. כל מה שיש לעשות הוא להיכנס לאתר הרלוונטי, להשאיר את הנתונים ולקבל את המידע שצריך. לאחר מכן, תוכלו לבחור את הביטוחים המשתלמים ביותר הכוללים את כל הכיסויים שאתם צריכים, מבלי להתפשר על מחיר נוח ומשתלם.
  2. לרכוש את הביטוח שאתם צריכים באמת- בעת רכישת ביטוח נסיעות תחשבו איזה כיסוי אתם צריכים. לדוגמה, אם מציעים לכם כיסוי נגד אלרגיה לדבר כלשהוא ואתם לא סובלים ממנה, לא כדאי לשלם לחינם עבור הסעיף הזה. כמובן, קיימים סעיפים קבועים שאי אפשר לשנות כמו כיסוי עבור אשפוז או הטסה לארץ לצורך המשך טיפול. כמובן, בחנו את כל סעיפי הביטוח לעומק, קיראו את האותיות הקטנות ואל תקחו דבר כמובן מאליו. אתם צריכים לדעת על מה אתם משלמים בכל רגע.
  3. אולי כדאי לדחות את הטיסה למועד אחר- ישנם מצבים שבהם ניתן לשקול לדחות את הטיסה. כך למשל, חברות ביטוח אינן אוהבות לתת פוליסה לנשים שנמצאות בהריון מתקדם. כך שמה שאפשר לעשות הוא להמתין עד שהאישה תלד במזל טוב, ורק לאחר מכן לטוס בראש שקט. הדבר נכון גם במצב שבו מטופל נמצא לפני ניתוח או אחריו. כשיש ספק – אין ספק, עדיף לא לטוס במצב של סיכון גבוה. הדבר אינו משתלם כלכלית ויכול לסכן באופן משמעותי את מי שבוחר לטוס.
מחפשים אתר שבו תוכלו להשוות מחירים בדרך הטובה ביותר? הכירו את Wobi, סוכנות הביטוח הדיגיטלית הגדולה בישראל להשוואת ומכירת ביטוחים. כל מי שנכנס ל-Wobi, יודע שהגיע למקום הנכון. באתר ניתן לקבל מידע על כל הביטוחים השונים הקיימים ולבחור את הביטוח הטוב והנכון ביותר לפני שאורזים את המזוודה. שפע הביטוחים המשתלמים יגרמו לכם להבין שבאמת לא צריך לשלם יותר מדיי על ביטוח לחו"ל.