למה ביטוח רכב חובה אינו כמו ביטוח מקיף או כמו ביטוח דירה אשר לא מכריח אף אחד מהאזרחים לבטח את עצמו. מי שאינו מבוטח בביטוח רכב חובה הוא פורע חוק ויכול לעמוד לדין.
מה זה ביטוח חובה?
ביטוח חובה הוא ביטוח אשר מבטח את הנהג, את הנוסעים ואת הרכבים אשר מעורבים בתאונה.
1 צפייה בגלריה
ביטוח חובה לרכב
ביטוח חובה לרכב
ביטוח חובה לרכב
(צילום: depositphotos)
מדובר על רכב שקשור אך ורק בנזקי גוף. זאת אומרת, אם אתם מבוטחים רק ברכב חובה והרכב שלכם ניזוק עקב תאונה כלשהי, הביטוח אינו יממן לכם נזקי רכוש. ביטוח רכב חובה הינו חובה מהסיבה הפשוטה ביותר, אתם לא מבטחים רק את עצמכם אלא כל עובר אורח אשר נפגע בתאונה. נזקי גוף הינם נזקים שללא ביטוח יכולים להגיע לטיפולים במחירים של מאות אלפי שקלים, המדינה לא רוצה לקחת את החובות האלה עליה. הרי, אם עכשיו אדם נפגע בתאונת דרכים על לא עוול בכפו הוא זכאי לטיפול. ברגע בו אדם עובר תאונת דרכים אך לנהג הפוגע אין ביטוח רכב חובה, אותו נהג יעמוד לדין ויהיה בעצמו אמור לשאת בעול הפיצויים, אם לא יוכל תהיינה לכך השלכות כלכליות מלבד למאסר וכן הלאה.
כמה עולה ביטוח רכב חובה?
המחיר של ביטוח רכב חובה הינו המחיר הגובה ביותר בהשוואה לשאר ביטוחי הרכב.
ניתן למצוא דילים שונים של חברות הביטוח השונות או מסלולים בהם אתם תוכלו להוזיל את מחיר הביטוח. הדרך הטובה ביותר למצוא דרכים להוזלת מחיר הביטוח הם באמצעות אתר להשוואת מחירי ביטוח רכב. באתר זה תוכלו לראות את כל המסלולים אשר החברה מציעה. מה זה אומר? יש מסלולים לביטוח רכב חובה בהתאם לחברת הביטוח. יש חברות אשר מעניקות הנחה לנהגים זהירים, לנהגים שאינם עולים על סך ק"מ מסוים לאורך החודש או השנה, הנחות לסטודנטים ועובדי מדינה וכן הלאה. יש היום המון דרכים להוזיל את מחירי ביטוח הרכב, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשוות מחירים.
היתרון הגדול של אתר להשוואת מחירים או ביטוח רכב אונליין הוא התחרות. התחרות היא מה שגורמת לכל החברות לעלות את כל היתרונות שלהן ובכך למשוך עוד ועוד קהלים.
ביטוח רכב אונליין מתאים לכל סוגי הרכבים, אך לא לאופנועים אשר מבוטחים בביטוח רכב חובה דרך חברת "הפול". כדי למצוא את הדיל הטוב ביותר הזינו את הפרטים שלכם ואת פרטי הרכב באתר להשוואת מחירים, שימו לב לאותיות הקטנות אשר נמצאות בכל אחד מהמסלולים, בהתאם לכך בחרו את החברה המתאימה ביותר לצורך שלכם.