בייחוד בהריון הראשון, אך גם בהריונות הבאים אחריו, תמיד טוב שיש עם מי להתייעץ, את מי לשאול ואת מי לשתף. זו הסיבה שפתחנו את מועדון היולדות של הדסה, על מנת שצוות בית חולים יוכל ללוות אותך לאורך כל תקופת ההיריון והלידה ולספק לך את כל המידע הדרוש לך בכל נקודת זמן. מועדון יולדות הדסה ילווה אותך לאורך כל תשעת חודשי ההיריון וגם אחרי הלידה, בצעדים הראשונים שלכם כמשפחה, ויציע מגוון פעילויות, הטבות ומידע בנושאי הריון ולידה, שהותאמו במיוחד עבורך ולפי צרכיך.
תקופת ההיריון - מועדון היולדות של הדסה מלווה אותך לאורך כל תקופת ההיריון רצופת הרגעים המשמחים והמרגשים, ומספק לך מענה לכל שאלה או התלבטות שמתעוררת אצלך במהלך התקופה.
1 צפייה בגלריה
המרכז הרפואי הדסה
המרכז הרפואי הדסה
המרכז הרפואי הדסה
(צילום: shutterstock)
כנסים - מועדון היולדות שלנו עורך מפגשים מפנקים להריוניות לפני לידה, הכוללים מפגשים עם המומחים והמומחיות של המרכז הרפואי הדסה, הרצאות מרתקות בנושאי הריון ולידה. המפגשים הללו מאפשרים לנו לשמור אתכן על קשר ולהעביר לכן את המידע העדכני והמקצועי ביותר, וגם קצת לפנק אתכן בתקופה המאתגרת והמרגשת הוז.
קורס הכנה ללידה – בין השבועות ה-27-30 את מוזמנת להשתתף באחד מקורסי ההכנה ללידה של בית החולים הדסה, אשר מועברים על ידי מיילדות מוסמכות מחדרי הלידה של הדסה ונועדו לסייע לך להגיע לרגע המאושר כשאת מוכנה ורגועה. בקורסי ההכנה ללידה תלמדי טכניקות נשימה והרפיה, תרגילים להכנת הגוף ללידה ותרגילים חיוניים למהלך ההיריון. תלמדי על האנטומיה של גוף האישה ועל תופעות פיזיולוגיות במהלך ההיריון וכן על סימנים מבשרי לידה, מתי צריך להגיע לבית החולים ומהם הסיבות המצדיקות פניה למיון. נסביר על שלבי הלידה, על כאב לידה והדרכים להתמודד איתו, וכמובן נסביר על סוגי הלידות השונים ונסייע לך בבחירת סוג הלידה המתאים לך.
לקראת הלידה - לקראת הלידה מועדון היולדות של בית החולים הדסה מעמיק איתך את הקשר ומזמין אותך להכיר את הצוות ואת חדרי הלידה, על מנת שתרגישי הכי בנוח ובבית כשיגיע הרגע המיוחד.
סיורים מקדימים בחדר הלידה - כדי שתדעי לאן את מגיעה ותוכלי להירגע מכל החששות וחוסר הודאות, נזמין אותך לערוך סיור בחדר הלידה ובמחלקות היולדות. הסיורים מועברים על-ידי מיילדות מחדר לידה ומיועדים ליולדות ולבני זוגן המעוניינים להכיר ולהתרשם מחדרי הלידה ומחלקת היולדות בבית החולים הדסה. הסיור בחדר הלידה הינו ללא תשלום ואורכו כשעה וחצי.
שיחה אישית עם מיילדת - במידה ויש לך צורך ייחודי, פיזיולוגי או נפשי, המצריך התייחסות מיוחדת בחדר הלידה או שאת מרגישה שאת זקוקה לחוויית לידה מתקנת, נזמין אותך לשוחח עם מיילדות בית החולים, שיחה בה תוכלו לתכנן יחד את הלידה המתקרבת ולהבטיח חוויה נוחה ונעימה שתואמת את ציפיותיך. הייעוץ מתקיים עם מיילדת בכירה, שם תוכלי להציג את הקושי שלה ויחד, בשיתוף עם הרופאים המומחים של בית החולים הדסה במקרה הצורך, תחפשו ותמצאו דרכים שונות ומקוריות להתמודד עם הקושי בעת הלידה.
מהלך הלידה - כחברה במועדון היולדות של הדסה, את מגיעה ללידה לאחר שהכרת את הצוות, את המיילדות, את בית החולים ואת חדרי הלידה. במהלך הלידה יטפלו בך טובי וטובות המומחים ותיהני מהיתרונות של מרכז רפואי גדול וצוות מקצועי רב-תחומי ויחס אישי וחם. גם לאחר הלידה הצוות ידאג לספק את כל הנדרש לך ולתינוקך, כדי שתוכלי להתרכז בתפקידך החדש כאמא.
לאחר הלידה - הקשר בין היולדת לבין בית החולים לא מסתכם בלידה בלבד. גם לאחר הלידה מועדון היולדות הדסה ימשיך ללוות אותך בצעדים הראשונים שלך כאם ושלכם כמשפחה. המומחים שלנו ישמחו להעניק לך את כל המידע המקצועי הדרוש לך בחודשים הראשונים – ממידע לגבי התפתחות התינוק הטיפול בתינוק, דרך מידע לגבי הנקה ותזונה בריאה לתינוק ועד לטיפים והמלצות בנושאי רכישת ציוד ראשוני לתינוק.
שיהיה במזל!