אנו משתמשים רבות בחוש הראייה כדי לפענח את עולמנו, אבל לפעמים איננו יכולים לסמוך על מה שאנחנו רואים. זה בדיוק מה שקרא לאברהם, אברך תמים ופשוט בישיבה שהיה עוזב את בית הוריו בכל ערב מבלי להגיד להם לאן הוא הולך. כשהתחילו לצוץ בשכונתו של אברהם סיפורים על אברכים שסרו מדרך הישר, החליטו ההורים המודאגים לפנות לחוקר פרטי כדי לברר לאן הולך בנם בכל ערב. חוקר פרטי מקצועי ביצע מעקב זהיר מבלי לעורר את חשדו של הצעיר, וגילה שהוא בסך הכול הלך לחלק מזון לנזקקים. לאחר התגלית ההורים יכלו לנשום לרווחה ולהתגאות בבנם העניו וגומל החסדים. כך, בזכות עבודתו של החוקר הפרטי הוסר הספר מעל אברהם התמים.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: Pixabay)

מיהו חוקר פרטי?

חוקר פרטי הוא אדם המוסמך מטעם משרד המשפטים לעבוד כחוק ולבצע מעקבים כדי לעזור ללקוחותיו להתמודד עם פעילות חשודה. בלש פרטי מוסמך לבצע מגוון רחב של פעולות כמו צילום סמוי או מעקבים, למצוא הוכחות וראיות להתנהגות החשודה של מושא החקירה ולמסור את הראיות ללקוח.

האם כל אחד יכול להיות חוקר פרטי?

לא כל אחד יכול להיות חוקר פרטי. כדי להיות חוקר פרטי, יש צורך לעמוד בתנאים מקדימים: אזרח ללא עבר פלילי ובעל 12 שנות לימוד לפחות. אבל זה עוד לא הכול. מי שמעוניין להיות חוקר פרטי, צריך לעבור את השלבים הבאים:
• על החוקר המתלמד לעבור התמחות של 3 שנים במשרד חקירות מוכר.
• בתום ההתמחות יש צורך לעמוד בהצלחה בבחינות בנושאי אתיקה מקצועית ודיני ישראל.
• כדי לקבל את הרישיון חשוב לשלם אגרה למשרד המשפטים.
• כעת, כשהגיע הרישיון המיוחל אפשר להתחיל לעבוד כשכיר במשרד חקירות או לבצע מעקבים בתור פרילנס. יעברו עוד 5 שנים עד שיוכל החוקר הפרטי לפתוח משרד חקירות משלו.
• הלימוד האמיתי של החוקר הפרטי מגיע עם הניסיון. הוא נעזר באמצעים טכנולוגיים משוכללים וגם בקולגות – חוקרים פרטיים בדיוק כמותו.
• החוקר הפרטי עובד בדרך כלל מסביב לשעון. אם זה מעקבים בשעות לילה מאוחרות או עבודות משרדיות במהלך היום. אך מי שבוחר להיות חוקר פרטי נהנה מכל רגע, שכן הוא זוכה לגלות את צפונותיו של המוח האנושי.

חוקר פרטי לשידוכים? אפשרי בהחלט

ניתן להיעזר בשירותיו של משרד חקירות מומלץ גם כשאין ממש סיבה לדאגה. כך למשל, אם בני זוג עומדים להתחתן דרך שידוך, יש הנוהגים לערוך בדיקה לפני שידוכים במטרה לוודא שאין פרטים חשודים שבני המשפחה של החתן או הכלה המיועדים מנסים להסתיר.

לא רק לאדם הפרטי

למרות השם "חוקר פרטי", משרד חקירות מומלץ מציע את שירותיו לא רק לאדם הפרטי, אלא גם למגוון רחב של מוסדות וביניהם רבנות, בנקים, מוסדות לביטוח לאומי, חברות ביטוח ועוד. גופים ציבוריים מעוניינים לשכור את שירותיהם של חוקרים פרטיים במטרה להסיר חשדות כלשהם. לדוגמה, נציגים מהציבור הרבני ירצו לבדוק חשד לזיוף חתימות כשרות בד"ץ, בעוד חברת ביטוח תשכור את שירותיו של בלש פרטי כדי לעקוב אחר לקוח שנדמה כי הוא מזייף את מצבו הרפואי.

משגיחים על המקרה שלכם

אם אתם מחפשים משרד חקירות איכותי כדי להסיר את הספק המקנן בלבכם, משרד חקירות בהשגחה הוא המקום הנכון לפנות אליו. במשרד מבצעים סוגי חקירות שונים כמו גילוי האזנות (למקרה שאתם חושדים שמאזינים לכם), חקירות כלכליות, חקירות אישות ועוד. המשרד מנוהל על ידי חוקר פרטי מהציבור החרדי אשר מבין ללבם של כל לקוחותיו. בסך הכול, הצוות של המשרד יעשה הכול כדי להוציא את האמת אל האור.
לפרטים נוספים: www.under-watch.co.il.