אם תשאלו אותנו היא נחשבת לאחד מן הפריטים היותר חשובים בבית, והיא לא אחת גם מכתיבה את הטון הדקורטיבי. הספה שבסלון, הרהיט שעמו כל דיירי הבית נהנים מזמן איכות יחדיו בצפייה בטלוויזיה או בשיחה קולחת, היא הפריט שעליו אנחנו מתרווחים עם סיומו של יום, ולעתים כאשר הילדים כבר ישנים, אפילו מסוגלים לישון עליה שנת ישרים.
אך למרבה הצער, גם אם ממש ננסה לשמור על הספה כחדשה, הרי שעם מרוצת השנים היא תאבד מעט את צבעה, ואף תקבל מראה מעט מרוט. חושבים לגשת לחנות הרהיטים הקרובה? רגע לפני שאתם שולפים את הארנק ומוציאים מאות עד אלפי שקלים, מוטב יהיה לבחון את האפשרות לקבלת שירות מחברת ניקוי ספות מקצועית.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

כיצד נמצא את השירות הטוב ביותר?

בבחירתנו בחברת ניקוי ספות, אנו למעשה בוחרים להעניק את המושכות לאיש מקצוע וסומכים עליו שיצליח להסיר את הכתמים העקשניים, ולהשיב לספה את המראה החדש, הצעיר והמרענן.
בפועל, ניקוי ספות כמו בכל תחום מקצועי אחר, עלול גם להוביל ללא מעט אכזבות. לעתים הכתמים אינם עוברים במאת האחוזים, לעתים הם אף עוברים מקום, נמסים ומופיעים באזור חדש. כדי למנוע את עוגמת הנפש ולבסס את הבחירה הנכונה ביותר, גיבשנו עבורכם מספר טיפים מרכזיים וחשובים.

התמחות בסוג הספה

ניקוי ספות הוא מושג כוללני למדי. כדאי להיעזר ביכולותיהם המיומנות של מנועי החיפוש, ולהעמיק את החיפוש באופן המדויק יותר לצורכיכם. באם מדובר בניקוי ספות עור לצורך הדוגמה, אז הרי שיהיה מוטב לבחון שאכן מדובר בחברה המעניקה שירותים מסוג זה.
חשוב להבין: ניקוי ספות עור שונה בתכלית מזה של ספת בד. באופן שהברשתה של ספת בד יכולה לסייע באופן ניכר לסילוק הכתמים, הרי שמברשת גסה מדי עלול לשרוט את העור ולהוביל את לנזקים בלתי הפיכים.

התחייבות לתוצאות

התחייבות לתוצאות ברמת השירות היא איננה מילה גסה, וכל שכן בתחום ניקוי הספות. כבר במעמד השיחה עם נותן השירות, הקפידו להבין האם הספה אכן תנוקה מכל כתמיה.
חברת ניקוי ספות מקצועית לא תמהר להסכים לכך, ותבקש קודם לכן לקבל תמונה של הספה ושל הכתמים. כיום, רבים מנותני השירות אף מבקשים לקבל תמונה מהירה לוואטסאפ ויכולים לתת הצעת מחיר כבר במעמד השיחה.

ביקורות ברשת

השיח ברשת הוא משמעותי בבחירתכם בחברת ניקוי ספות. הקפידו לרשום את שם החברה שמצאתם, ולבחון את הכרטיס העסקי שלה בתוצאות החיפוש.
האם הרוב המוחלט נוטה לכיוון ביקורות שליליות? או שמא מרבית הכותבים מהללים ומשבחים את השירות? ביקורות שכאלו לא יכולות לעבור סינון על-ידי בעל מקצוע, ועל-כן הן מעניקות פידבק בשקיפות גבוהה עבורנו כלקוחות צרכניים.

תיק עבודות

הקפידו להיכנס לאתר החברה ולשוטט בו. האם התמונות הן יותר אילוסטרציה או שמא כאלו המעניקות השוואה אמתית בין הספה טרם ולאחר הניקוי? חברה מקצועית תשמח להציג את עבודותיה.
מוגש מטעם טל קלין ניקוי ספות: https://www.talclean.co.il