יש לא מעט טרנדים לוהטים בעולם היופי והטיפוח, אבל החלקת השיער היא בהחלט כוכבת של ממש. יותר ויותר נשים מגלות את היתרונות המופלאים של פתרונות ההחלקה, וזהו ללא ספק הליך פופולרי ומבוקש. עם זאת, ישנם גם מזיקים שונים ומשונים שעשויים להסב נזקים לשיער החלק והמטופח, מהכלור בבריכה ועד לחשיפה המוגברת לשמש. בהנחה שאתן לא מתכננות לוותר על השחיה או על השיזוף, יש בכל זאת כמה דרכים נהדרות לשמור על השיער ועל תוצאות ההחלקה.

1 צפייה בגלריה
החלקת שיער
החלקת שיער
החלקת שיער
(יח"צ)

אחרי הבריכה – חפיפה יסודית

דרך טובה להתמודד עם החשיפה הישירה לכלור או למלח, שני מרכיבים מרכזיים במי הבריכה והים, היא להקפיד על חפיפה טובה ויסודית מיד לאחר מכן. במהלך החפיפה רצוי להשתמש בשמפו מיוחד שמותאם לשיער שעבר החלקה אורגנית, יפנית או מכל סוג אחר. השמפו הזה חיוני גם ללא חשיפה לשמש או לכלור, אלא בכל חפיפה, ובנוסף לשמפו ניתן ואף מומלץ להשתמש במסיכה ייעודית לשיער שעבר החלקה.

חידוש תקופתי – צעד חיוני

לכל החלקה יש תוחלת חיים מוגדרת, בין אם בחרת בהחלקת משי, החלקה אורגנית או החלקת קראטין. כדי להמשיך וליהנות משיער חלק ומרהיב לאורך זמן כדאי להקפיד על חידוש תקופתי. יש נשים שיצטרכו לחדש את ההחלקה כבר לאחר חצי שנה בעוד אחרות ייהנו ממנה זמן ממושך יותר. יש משתנים שונים שישפיעו על סוגיית התזמון, מסוג השיער או אורכו – ועד למידת החשיפה שלו למזיקים שהזכרנו.

אחרי ההחלקה – נמנעים מחפיפה

השארנו את הסעיף הזה לסוף, על אף שמדובר למעשה בצעד הראשון והבסיסי ביותר, שכן הוא נדרש מיד לאחר השלמת פעולה ההחלקה. במהלך שלושת הימים הראשונים יש להימנע באופן מוחלט מחפיפת השיער (גם בשמפו ייעודי), ורצוי להימנע גם מאיסוף השיער או מהסתרתו עם כובע. הסיבה לכל אלה היא שבזמן הזה השיער עדיין סופג את החומרים, ולכן חשוב שיישאר ישר וחלק ככל האפשר, כדי להימנע מעיצוב פגום שיישאר עד למועד החידוש הבא. אז לפני שאת קובעת מועד להחלקה, אולי כדאי לוודא שאין לך תוכניות מיוחדות לרחוץ בבריכה, לעסוק בפעילות ספורטיבית או לצאת לטיול בשטח.
אם גם את מעוניינת לקבל אבחון מדויק למצב שיערך שיסייע לך לבחור את החלקת השיער הנכונה ביותר עבורך, המומחים להחלקות שיער וטיפוח השיער מזמינים אותך להתקשר לטלפון מספר 077-9978822 או לבקר באתר האינטרנט הרשמי של המומחים להחלקות שיער בכתובת: https://straight-hair.co.il/.