כיום, כשכמעט כל השווקים כבר הפכו דיגיטליים ופעולות רבות שלנו נעשות אונליין, אנו יודעים בוודאות כמעט מוחלטת שהמגמה תמשיך לכיוון הזה ולא תחזור לאחור. יש לכך יתרונות רבים, במיוחד לדורות הצעירים יותר, שעבור רובם מיומנויות מחשב הן דבר שבשגרה, ושחלקם הגדול מבלה חלק נכבד מזמנו ברשתות החברתיות ובקבוצות וואטסאפ כאלה ואחרות, חלקן מקצועיות, ועל פיהן נקבע סדר יומו החברתי והמקצועי.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: depositphotos)

גם עולם בעלי המקצוע התקדם ועבר תהפוכות מאז שנהגנו לדפדף בדפי הזהב, הספר עב הכרס בעל הדפים הצהובים, כדי לאתר ולמצוא בעלי מקצוע. כיום יש לא מעט אתרי אינטרנט שמרכזים את כל בעלי המקצוע תחת קורת גג אחת וגם מספקים שירותים נלווים נוספים.
אחד מאתרים אלה הוא "טוב תודה" ובמאמר זה נעמוד על יתרונותיו הרבים, נפרט בפניכם את השירותים שהוא מספק ונסביר כיצד הוא יוכל להיות לכם לעזר כשאתם מחפשים בעל מקצוע אמין ומקצועי לפרויקט שתרצו לבצע או לתיקון תקלה באחד המכשירים בבית.

מהו אתר "טוב תודה" ומהם השירותים שניתן למצוא אצלו

טוב תודה הוא אתר לחיפוש בעלי מקצוע אמינים ואיכותיים. האתר פעיל משנת 2005, מה שהופך אותו לאחד הוותיקים בתחומו, והוא מכיל כיום מאות אנשי מקצוע מעשרות תחומים וענפים שונים, כמו למשל הובלות, ניקיון וטכנאי תיקונים למיניהם. אנשי המקצוע כולם נבדקים טרם כניסתם לאתר וכל עוד הם נמצאים במאגר אנשי המקצוע באתר, הם עוברים בקרות חוזרות ונשנות. בנוסף לכך, עליהם לעמוד במספר תנאים, ביניהם מתן מידע אמין ומדויק על עצמם ועל העסק שלהם, עמידה בהתחייבויות ובלוחות זמנים, הצגה של תמחור הוגן, ומתן שירות אדיב ללקוח ואחריות על העבודה או השירות שבוצעו.
האתר מספק מספר שירותים חשובים, רובם כאלה המיועדים לציבור הרחב, וחלקם לבעלי המקצוע עצמם:
1. מנוע חיפוש – זהו למעשה לב ליבו של האתר. והוא עובד באופן אינטואיטיבי לגמרי. כל שצריך לעשות הוא להכניס את התחום בו אתם מחפשים איש מקצוע ולאחר מכן את האזור בו הוא נדרש, ותתקבל רשימה של ארבעת בעלי המקצוע הרלוונטיים ביותר לדרישות שהצבתם. יש לכם אפשרות כמובן להיכנס לכרטיס האישי של כל אחת מ-4 ההתאמות ולהתרשם בעצמכם מבעל המקצוע ומהעסק שלו.
חיפוש מתקדם מתקבל לאחר החיפוש הראשוני ובו תוכלו להפעיל יותר פילטרים שימקדו עוד יותר את סוג העבודה או השירות הנדרשים.
2. דירוג כללי וחוות דעת – אחד השירותים החשובים והיעילים ביותר שהאתר מציע הוא הדירוג הכללי שבעל המקצוע מקבל באתר. דירוג זה נקבע על פי התרשמות הגולשים מהשירות אותו קיבלו מבעל המקצוע, ופרסום חוות הדעת של אותם גולשים. הדירוג הכללי וחוות הדעת מוצגות בפניכם כאשר אתם נכנסים לכרטיס של בעל המקצוע, והן מסודרות בסדר כרונולוגי, מחוות הדעת החדשה ביותר ועד לוותיקה.
גם אתם תידרשו לתת חוות דעת לבעל המקצוע שתבחרו לעבוד איתו, ובכך תוכלו לסייע לגולשים אחרים למצוא בעל מקצוע שיתאים להם. זוהי דרך נוספת שבעזרתה אתר "טוב תודה" מסייע לכם לאתר את בעל המקצוע המתאים ביותר לעבודה, כשלכם יש את היכולת לסנן ולתעדף את בעלי המקצוע על פי ראות עיניכם והצרכים שלכם.
3. יצירת קשר בטוחה ומאובטחת עם בעל המקצוע – בכרטיס האישי של בעל המקצוע יופיעו גם פרטי ההתקשרות איתו. אתר "טוב תודה" מאפשר לפנות לבעל המקצוע באמצעות טופס פניה ייעודי או על ידי מספר טלפון להתקשרות (שבעל המקצוע כמובן מזהה כשייך לאתר ולכן יודע שפנייה זו נסקרת ונבדקת, דבר שמפחית מבחינתכם את הסיכון לכך שאינו אמין). שתי דרכי ההתקשרות מאפשרות לאתר לבצע מעקב אחר הפנייה וכך להשרות על הלקוח ביטחון שהיא אכן תיענה בזמן סביר ועל הצד הטוב ביותר.
4. ביטחון ואחריות – אחד השירותים החשובים ביותר שהאתר מספק הוא האחריות שהוא לוקח על עצמו מול הלקוח ומול בעל המקצוע. כך שאם בכל זאת יש איזוהי בעיה עם בעל המקצוע והלקוח נכווה, דבר שקורה לעיתים נדירות ביותר, האתר נכנס לתמונה ומתווך בין הצדדים עד למציאת פתרון. אם לא נמצא הפתרון למחלוקת, האתר שולח ללקוח בעל מקצוע חלופי שישלים את העבודה.
5. השוואת מחירים – בנוסף לבעלי המקצוע, מערכת האתר תציג לכם גם השוואת מחירים של סוג העבודה או השירות שביקשתם, כך שתוכלו לקבל הערכה לגבי העלות הנדרשת שמספקת, במקרה הצורך, נקודת פתיחה מצוינת להתמקחות עם בעל המקצוע.
6. מחירון – עוד שירות שמציע האתר הוא מחירון של כל סוגי העבודות בתחום שביקשתם. כך למשל, אם אתם מחפשים מתקין תריסים, תקבלו בנוסף ל-4 שמות רלוונטיים ולהשוואת מחירים של התקנות תריסים באזור שלכם, גם מחירון של כל סוגי העבודות שמתקיני תריסים מבצעים, כמו למשל תיקון תריסים והתקנת חלונות.
7. מאמרים ומדריכים – בתחתיתו של עמוד תוצאות החיפוש שלכם תוכלו למצוא אוסף מאמרים ומדריכים בתחום העבודה או השירות הנדרשים, כולם נכתבו על ידי מומחים בתחום. גם זו אחת מהדרכים של האתר לסייע לכם להכיר ולהבין יותר את מהות העבודה שביקשתם שירות עבורה ולדעת לקראת מה אתם הולכים.
אתר "טוב תודה" הוא פלטפורמה מלאה יתרונות, שגם הציבור הרחב וגם בעלי העסקים יכולים להרוויח ממנה. עבור הציבור היא מסייעת לאיתור בעלי מקצוע מתאימים מבלי לדאוג יותר מדי. עצם העובדה שאותם בעלי מקצוע עוברים בקרות ובדיקות מייתרת את בדיקת האמינות והמקצועיות שהלקוח צריך לבצע, ולכן בחירה באחד מהם יכולה להיעשות בלב שקט ובידיעה שהעבודה תבוצע לשביעות רצונו המלאה.
גם בעלי העסקים נהנים מאתר טוב תודה ומהפרסום שהם מקבלים בזכותו. בעל מקצוע טוב שמציע ללקוחות שלו שירות מקצועי ואמין, עולה בדירוג הכללי ויכול להופיע בראש רשימת בעלי המקצוע וכך להגדיל את קהל לקוחותיו.