הקולקציות החדשות מתאפיינות בפונקציונליות גבוהות וישתלבו בקלות עם כל מלתחה שיש לך. אז קדימה, יוצאים לדרך – אלו כמה מהנעליים השוות שנראה בחנויות השנה. נוחות של סנדל, אלגנטיות של נעל סנדלי עקב הופכים לעניין משמעותי מאוד בשנה הקרובה. הן מגיעות במגוון עיצובים ובשלל צבעים. צבעי הפסטל שראינו בשנה האחרונה ממשיכים להיות טרנדיים וכיף לשלב אותן עם מגוון פריטים ומלתחות. כבר אין צורך להתלבט בין נוחות לבין סטייל. סנדלים לנשים עם עקב גבוה, יתנו לך ליהנות מכל העולמות גם בדוגמאות פתוחות וגם בסגורות.
1 צפייה בגלריה
Zamsh
Zamsh
Zamsh
(צילום: FREEPIK)
נעליים פתוחות ליום-יום מנעלי סירה פתוחות עד לסנדלים מסוגננים עם פלטפורמה, ממתינים לך מגוון דגמים כיפיים וקלילים שאפשר ללכת איתם לעבודה או לחוף הים, לדייט רומנטי או לקניות. לא משנה לאיזו מטרה צריך לצאת מהבית, זו הבחירה האידיאלית שאפשר פשוט לזרוק על הרגליים וללכת בנוחות גם כשעומס החום הוא כבד מאוד. עם מגוון רחב של עיצובים, הנעליים הפתוחות מביאות איתן שיק שאין לו שום תחרות.
כפכפי עור מעוצבים חשבת שכפכפים הולכים רק עם ג'ינס מקופל בשוליים או שרוואל בחופי סיני? זה הזמן לפתוח את הראש ולגלות את המגוון העשיר שקיים היום בדגמי כפכפים לנשים. כיום ניתן להשיג כפכפים מעור איכותי במגוון צבעים, גימורים ועיצובים. מכפכפי שפיץ ועד לדוגמאות רשת, אפשר פשוט להיכנס לכפכף ולשלב אותו עם שמלת קיץ קלילה, מכנסונים בהירים ואפילו עם שמלת ערב לאירוע הבא שלך. כך אין סוף לאפשרויות.
כפכפי פלטפורמה רוצה להוסיף כמה סנטימטרים? נעלי הקיץ לא צריכות להגביל אותך. אפשר ליהנות מכל היתרונות של נעלי הפלטפורמה בשילוב עם נוחות של כפכף פתוח.
סנדלי נוחות קלאסיים עם אבזם לבסוף, אין כמו הקלאסיקות. גם הסנדלים הקלאסיים כובשים את קולקציות הקיץ. הסנדל הנוח עם האבזם והרצועות מספק יציבות ואידיאלי ליום מלא בפעילות, לטיולים וסתם לעוד יום בחוץ. זה בכלל לא אומר שהוא חייב להיות משעמם. עם הדגמים החמים החדשים של הקיץ, גם הסנדל הסטנדרטי יכול להפוך עם השילובים הנכונים להצהרה אופנתית מהממת. זה הזמן לפנק את הרגליים שלך לקראת היציאה מהבית ולרענן את המלתחה עם הנעליים החדשות שיאפיינו את הרחוב הישראלי בימים שאחרי המשבר.