ביטוחיים מסוגים שונים הם אחד מהמוצרים הפיננסיים הנפוצים ביותר בארץ ובעולם – מוצר בו מחזיקים כלל אזרחי המדינה, בצורה זו או אחרת. ביטוח לרכב, ביטוח משכנתא, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל – לא משנה מי את/ה, באיזה גיל אתם, מה תחום העיסוק שלכם או מהם התחביבים שלכם – סביר מאוד להניח שאתם מחזיקים לפחות בכמה וכמה ביטוחים מסוגים שונים, וזהו כורח המציאות – במקרה של חלק מהביטוחים הללו מדובר בחיוב על פי חוק (דוגמת ביטוח חובה עבור בעלי רכבים או ביטוח משכנתא עבור נוטלי משכנתאות), וחלקם פשוט מתבקשים ובסיסיים כל כך עד כי אף אחד כמעט אינו מוותר עליהם. באמצעות השוואת ביטוח אתם יכולים לחסוך לעצמכם הרבה מאוד כסף במצטבר, ולהבטיח כי אתם מקבלים את התנאים והתעריפים הטובים ביותר בשוק

ריבוי חברות ושחקנים שונים וטווח מחירים רחב וגמיש - שוק הביטוח

ההסבר העיקרי לכך שהשוואת ביטוח (כלומר – ביצוע השוואת מחירי ביטוח) היא מומלצת וכדאית כל כך עבור כל מי שמתעניין בפוליסת ביטוח מכל סוג שהוא, היא אופיו של שוק הביטוח – מדובר באחד השווקים המשוכללים והמפותחים ביותר בעולם הפיננסים ובמשק כולו, שוק בו פועלים שחקנים רבים ושונים המתחרים ביניהם על הלקוחות – עלינו.
לכן, אפשר להשוות כל סוג של ביטוח בין אם אתם מחפשים ביטוח רכב או בין אם אתם מעסיקים עובדת זרה בתחום הסיעודי וצרכים לרכוש לה ביטוח בריאות או אפילו ביטוח נסיעות לקראת טיסה קרובה לאבו דאבי או כל סוג אחר של ביטוח, כפי שאתם מבינים ביטוחים זה דבר שרוכשים באופן קבוע וכלן השוואת מחירים יכולה בהחלט לחשוף תמונה של שוק רחב ועשיר בהזדמנויות לחיסכון של מאות שקלים בזכות התחרות העזה השוררת בעולם הביטוח בין החברות השונות.
במיוחד כאשר מדובר בביטוחים ארוכי טווח דוגמת ביטוח בריאות וביטוח חיים או ביטוח תכולה לדירה, או גם כאשר מדובר בביטוח בו התעריף מחושב עבור כל יום דוגמת ביטוח נסיעות לחו"ל, כל הפרש מזערי לכאורה בתעריפים המוצעים לכם עלול להפוך למשמעותי בותר בחישוב לטווח הארוך. שוק הביטוח מכיל כיום היצע רחב של חברות, פוליסות ותנאים שונים, וכדאי לנצל את ההיצע הזה על מנת למזער את התעריפים שאתם משלמים מדי חודש לחברת הביטוח.

2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(יח"צ)

2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(יח"צ)

השוואת ביטוח אונליין - יעילה, מהירה ופשוטה

בעוד קשה להפריז בחשיבות של ביצוע השוואת מחירי ביטוח לפני הרכישה, הקלות והפשטות בהן ניתן לבצע השוואת ביטוח עובדים זרים או השוואת ביטוח נסיעות ולרכוש אונליין ב-2 דקות לצורך העניין הופכים את העניין לטריוויאלי ופשוט עוד יותר – בתוך כמה שניות ספורות בלבד אתם יכולים לערוך חיפוש מהיר בגוגל או באחד האתרים הייעודיים לתחום הביטוח (ופעמים רבות מתמחים ספציפית בהשוואת ביטוח), ולקבל באופן מיידי מגוון הצעות שונות, מתוכן תוכלו לבחור את המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם.
כאשר התהליך הטכני הכרוך בביצוע השוואת ביטוח הוא פשוט, מהיר ונגיש כל כך, אין כל סיבה שלא לעשות זאת. תמורת כמה דקות ספורות של השקעה, אתם יכולים ליצור לעצמכם חיסכון כספי משמעותי לאורך זמן, כזה שחבל מאוד לפספס...