חרקים, מכרסמים ומזיקים אחרים עלולים לגרום נזק ממשי גם בבתים וגם בעסקים. בכל מקרה שכזה מתבצע באופן טבעי חיפוש אחרי מדביר מקצועי בירושלים, אבל במקביל לבדיקת האיכות של השירות, אי אפשר להתעלם מסוגיית המחיר. עלות ההדברות השונות נקבעת בהתאם לסוג החרק או בעל החיים שממנו רוצים להיפטר, לגודל השטח שהוצף פתאום בתיקנים, נמלים, פשפש המיטה ושאר בעלי חיים לא רצויים, לשיטת הפעולה הנבחרת ולפרמטרים נוספים - בנכס ריק, למשל דירה לפני אכלוס, קל יותר לבצע את הפעולות הנדרשות ולכן המחיר יהיה נמוך יותר. בכל מקרה חשוב לבחון לא רק את התשלום אלא גם את התמורה וכך להגיע ליחס עלות תועלת משתלם במיוחד.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

טווח המחירים של ההדברות הנפוצות ביותר

סילוק נמלים מדירה הוא שירות הדברה בירושלים מבוקש במיוחד. בחלק מהמקרים יתבצע ריסוס של הבית ובמצבים אחרים הפעולה המומלצת היא פיזור פיתיונות ג'ל. ריסוס דירה נגד נמלים יעלה במרבית המקרים בין 200 ל-400 ש"ח והדברת נמלים על בסיס ג'ל עם חומרים רעילים תעלה בין 150 ל-350 ש"ח.
עוד חרק שמגיע למקומות רבים ומעורר סלידה הוא התיקן האמריקאי, או בשם המוכר יותר - ג'וק. פעולה מקיפה שכוללת את פתחי הביוב ובמידת הצורך גם טיפול בבור הביוב בחצר תעלה 200 עד 350 ש"ח. כדאי לדעת שישנם גם תיקנים גרמנים שהם קטנים יותר, בהירים יותר ונטולי יכולת תעופה. הם חיים בעיקר במטבחים אבל גם במחסנים של בתי קפה ומסעדות ואפילו מפעלים. המקומות האהובים עליהם הם מכונות קפה, ברי מים וגם קרטונים. הדברת תיקנים גרמנים מתומחרת ב-250 עד 450 ש"ח.

הדברות שמחייבות טיפול יסודי במיוחד

ישנם מקרים שבהם מדביר בירושלים נדרש להתמודד עם חרקים עיקשים במיוחד וגם כאלה שהנזק שהם מחוללים חמור במיוחד.
דוגמה טובה אחת לכך היא פשפש המיטה. נוכחות של חרק זה, למשל בבתי מלון ובצימרים שבהם הוא פוגע במידה ניכרת במוניטין של המקום, מחייבת טיפול מקיף: שאיבה בעוצמה של 1,200 וואט, קיטור בטמפרטורה גבוהה במיוחד (200 מעלות), ריסוס יסודי וכן כביסה בחום גבוה של מצעים, בגדים, וילונות ועוד פריטים. מחיר השירות הוא 500 ש"ח לכל חדר.
דוגמה שנייה היא טרמיטים. כשהנוכחות שלהם מצומצמת אפשר להסתפק בפתרון נקודתי, שכמובן חייב להיות אפקטיבי כדי לעצור את ההרס, והוא יעלה 200 עד 450 ש"ח. לעומת זאת כשהמפגע כבר התפשט בכמה מקומות בבית או במשרד, כבר יידרשו פעולות כמו קידוח חורים במקומות שונים וחפירת תעלות. העלות תעלה בהתאם והיא יכולה להגיע גם ל-1,400 ש"ח.

הדברה כללית נגד כל סוגי המזיקים

קטגוריה נוספת במחירון של מדביר מומלץ בירושלים היא שירות מקיף כנגד כל סוגי החרקים. במקרים אלה העלות נקבעת לפי גודל הנכס. כך למשל הדברה בדירת 2 חדרים תעלה 200-250 ש"ח, הדברת דירת 4 חדרים תעלה 250-300 ש"ח וכשמדובר על בית פרטי עם חצר המחיר יכול להגיע לעד 500 ש"ח, בהתאם לגודל החצר.
הדברת עסקים היא לרוב פרויקט מורכב יותר עקב הרגישות המובנת, ולכן רק לאחר מתן כל הפרטים הספציפיים ניתן לספק הצעת מחיר רלוונטית ואמינה.

מענה מלא לכל סוגי המזיקים - במחירים משתלמים במיוחד

חברת הדברה בטוחה מבצעת הדברת מזיקים בירושלים באיכות גבוהה במיוחד, תוצר של ניסיון מגוון מאוד בתחום. אנשי המקצוע של החברה הם בעלי הסמכה מתאימה של המשרד להגנת הסביבה, ובהתאם משתמשים בחומרים בטוחים וידידותיים לסביבה. החברה מטפלת במכרסמים (כשעבורם הפעולה הנכונה היא לכידה ולא הדברה), ביונים (הרחקת יונים מכל מקום) ובכל סוגי החרקים.