היא גדלה בתור ילדה מסורתית למשפחה מזרחית חמה ואוהבת ובגיל 16 התחילה לגלות את האהבה לגוף שלה.
״אהבתי לדגמן לעצמי מול המראה במיוחד בעירום ואפילו במקלחת הייתי עומדת שעות ועושה פוזות לעצמי, בשלב מאוחר יותר העלתי כמה פוסטים לאינסטגרם, זה התחיל בבגדי ים ולאט לאט נהיה יותר חשוף״.

2 צפייה בגלריה
מתוך האינסטגרם של מיה
מתוך האינסטגרם של מיה
מתוך האינסטגרם של מיה
(פרטי)

איך המקורבים אליך מגיבים לזה?
מאוד פחדתי בהתחלה מהתגובות, במיוחד מהסביבה הקרובה אליי - (משפחה חברים קרובים וכו)' אבל בסופו של דבר הם תמיד יאהבו אותי, הם יודעים שאני בוגרת ויודעת מה אני עושה מעריכים ומכבדים אותי תמיד.
מה גרם לך להחליט לעבור ללוס אנג'לס?
בעיקר אהבה, בגיל 21 שהייתי דיילת אוויר באל על הכרתי שם את בן זוגי בטיסה בדרך ללוס אנג'לס ותוך כמה שבועות כבר עברנו לגור ביחד. ככל שהזמן עבר התאהבתי באזור, במקום, באנשים ובאווירה והחלטתי שאני נשארת.
מה מיוחד בלוס אנג׳לס שאין בישראל?
וואו המון, בעיקר האווירה והפתיחות של האנשים. זה משהו שקשה לפספס, בירושלים היה לי קשה להסתובב עם ג'ינס ואילו בלוס אנגלס אני יכולה להסתובב ברחוב בחזייה ואיש לא יתייחס.
מה משותף לישראל ולוס אנג'לס?
יש פה מלא ישראלים, המון יהודים. בקיץ מזג האויר יחסית דומה, קו החוף של תל אביב הים והמאכלים קצת מזכירים את לוס אנג'לס. האוכל פה סגנון ים תיכוני, פחות ג'אנק פוד.

2 צפייה בגלריה
מתוך האינסטגרם של מיה
מתוך האינסטגרם של מיה
מתוך האינסטגרם של מיה
(פרטי)

מה הדבר הכי נועז שעשית?
עזבתי את כל הסביבה והבית וביום בהיר אחד עברתי למדינה אחרת. בלי משפחה או חברים.
ומבחינה מינית?
הצטלמתי בעירום על כדור פורח זו הייתה חוויה מטורפת. הרבה הסתכלו מלמטה וצילמו בהתלהבות רבה.
מה הביא אותך לאתרים בתשלום? (פטראון, אונלי פנס)
לקראת חודש מאי שמתי לב שיש לי המון עוקבים ומעריצים, ורציתי לייצר תוכן יותר פתוח וחופשי, בדקתי קצת על הנושא וגיליתי עולם מופלא של תוכן נועז במיוחד בדיוק כמו שאני רוצה להעביר, מפה לשם תוך חודשים בודדים קיבלתי אהדה מטורפת מכל העולם ואפילו דירוג של 0.3 בעולם באונלי פנס! שזה מטורף. חשוב לי לציין שאני שמחה לראות שהישראליות נפתחו ליצור תוכן בתשלום! זה לא דבר רע לחשוף ולהתגאות בגוף שלך. קיבלת מתנה משמיים, תנצלי אותה.
למה בתשלום?
זו שאלה שנשאלת המון יש לה כמה תשובות ברורות.
1. לצערי בדור שלנו עדיין לא ניתן ליצור תוכן כזה באופן חופשי ולכן אין ברירה.
2. זו עבודה לכל דבר, יש אנשים שיש להם עסקים או משרדים וכו׳ וזה מקור הפרנסה שלהם, לי יש את הגוף שלי, אני משקיעה בזה זמן אנרגיות והמון הוצאות כדי להביא לצופים שלי את התוכן המושלם על מגש זהב טהור.
מה הלאה?
בחודש נובמבר אני הולכת להיות נערת הקאבר של מגזין גדול בטקסס. זו התרגשות מטורפת להסתכל אחורה על כל מה שעברתי ולראות את עצמי על שער של אחד מהמגזינים הגדולים בעולם.
מה הביא אותך חזרה לארץ בשיא שלך?
בעיקר משפחה וחברים אבל כמובן גם עסקים. יש לי החודש 44 חוזי צילום שונים לכל מיני צלמים וקמפיינים חדשים. בקיצור, המון הפתעות בדרך.
בתור בחורה שראתה הכל בחיים, מה הדבר שהכי מלהיב אותך?
חד משמעית לטייל בעולם. החלום הכי גדול שלי הוא להיות בכל העולם לטייל בכל מקום אפשרי ולהנות מכל היופי שקיים.
איזו בחורה הכי מושכת בעינייך?
גל גדות!
למה?
היא אישיות מדהימה מבחינתי. כבוד למדינת ישראל. יש לנו המון במשותף, גם בצבא היה לנו את אותו תפקיד (מדסית) וגם שתינו בלוס אנג'לס. מי יודע, אולי ביום מן הימים נעשה משהו ביחד.
לסיום, מה המסר שאת רוצה להעביר?
אהבה עצמית, אהבה של הגוף הנשי. עירום זה לא משהו מוגזם כמו שעשו ממנו, זה בסדר שבנות עושות מה שהן אוהבות וזה בסדר לשים פס. לא לתת לחברה להכתיב לכם את הדרך פשוט תעשו מה שטוב לכם ותהיו מאושרים.