יש משקיעים שאוהבים את הסיכון תמיד תיקחו בחשבון כי יש משקיעים שעבורם הסיכון הוא הדרייב שמניע אותם להמשיך להשקיע. השקעה באנרגיה מתחדשת אומנם מביאות איתן סיכון קטן, אך יש משקיעים כי הסיכון הזה מספק אותם. יש כאלה שלא משקיעים באנרגיה מתחדשת רק בגלל שהיא לא מביאה איתה סיכון גדול. בסוף משקיע חושב בגדול, והוא רוצה להרוויח כמה שיותר בכדי להוציא את המקסימום מהכלים שעומדים לרשותו. גם אם זה אומר שיש מידה מסוימת של סיכון שצריך לקחת אותה בחשבון.
1 צפייה בגלריה
i-capital
i-capital
i-capital
(צילום: freepik)
אל תקפצו ישר למים העמוקים כמו שאמרנו כל סוג של השקעה מביאה איתה מידה מסוימת של סכנה, ועליכם לקחת את זה בחשבון. כך שאם זוהי ההשקעה הראשונה שלכם, מוטב כי לא תקפצו ישר למים העמוקים. מוטב כי תשלמו את שכר הלימוד במקומות הנכונים, על מנת שתוכלו להיות הרבה יותר חכמים לקראת ההמשך. כל משקיע מנוסה יספר לכם כמה הוא הפסיד בהתחלה, אך בסוף ההפסדים היו משתלמים.
הסבלנות בסוף גם משתלמת אפילו במקרה של הפסד כזה או אחר, מוטב כי תיקחו את העניינים בפרופורציה כי בסוף אמורה להגיע גם העלייה. כך שבמקרה של השקעה באנרגיה מתחדשת, הסבלנות עשויה להיות מאוד משתלמת. אל תמשכו ישר את הכסף כאשר אתם מתחילים לראות את הסכנות. תסתכלו לסכנה בלבן של העין, ותבינו כי בקרוב מאוד תוכלו להתחיל לראות את העלייה המיוחלת שחיכיתם לה לא מעט זמן.
השקעה באנרגיה מתחדשת הן יחסית בטוחות אז אחרי שהצלחנו לתת לכם המחשה לחייהם של לא מעט משקיעים, כעת הגיע הזמן להגיד כי באנרגיה מתחדשת זוהי השקעה יחסית בטוחה. בהשוואה ללא מעט השקעות אחרות שמביאות איתן תנודות רבות, כאן ניתן להגיד כי היציבות היא זאת ששולטת. לא תצטרכו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מרגישים חוסר יציבות, כי זה לא קורה בהשקעה הזאת בהשוואה להשקעות אחרות שחוסר יציבות זה גם השם השני שלהן.