כולנו יודעים שבזוגיות צריך להשקיע. אם לא משקיעים בה, מטפחים אותה ומטפלים בה – היא עלולה להישחק ולהיחלש. הבעיה היא שחיי היומיום שלנו מאוד אינטנסיביים ולחוצים, והאמת היא שאנחנו לא מוצאים הרבה הזדמנויות להשקיע בזוגיות וליהנות מבילוי רומנטי מיוחד. אז כיצד ניתן לשמור על גחלת האהבה ולגרום לבן הזוג שלנו להרגיש נאהב ומוערך? התשובה היא די פשוטה – באמצעות מתנה אישית ומיוחדת שניתנת מעומק הלב. בין אם מדובר באירוע מיוחד בעבור בן הזוג, כמו קידום בעבודה או יום הולדת, בין אם מדובר באירוע זוגי של שניכם, כמו יום נישואים או יום האהבה, ובין אם מדובר בסתם יום חול שרוצים להפוך לחגיגי – מתנה מושקעת ומלאת מחשבה יכולה לרומם את האווירה. במיוחד מתנה שעשויה כולה משוקולד... מארזי שוקולד הם פיתרון מעולה לכל אירוע כמעט – הם מעניקים חוויה מיוחדת וזיכרון מתוק, והם משתלבים נפלא בערב רומנטי עם כוס יין ומוזיקה נעימה. אז אילו מארזים כדאי לקנות לאהוב ליבכם?
2 צפייה בגלריה
רוי שוקולד
רוי שוקולד
רוי שוקולד
(צילום: רוי שוקולד)
מארז ליום האהבה בין אם אתם חוגגים את יום האהבה העברי (טו באב) ובין אם את ולנטיינ'ס דיי, בוודאי כבר נתקלתם לאורך השנים בהתלבטות לגבי המתנה המושלמת לאירוע. מובן שהאפשרויות הן רבות מאוד, אבל הבחירה בשוקולד היא בין המוצלחות שבהן. האמונה הרווחת היא ששוקולד הוא מאכל מעורר תאווה, שיכול להכניס את בני הזוג לאווירה רומנטית ואינטימית יותר, ועל כן הוא הפך למתנה מקובלת באירועים רומנטיים כגון אלו. אז אם אתם רוצים ליצור ערב רומנטי נעים ומתוק, מארז מתנה ליום האהבה שמורכב מהטעמים האהובים עליכם יהפוך את הערב למושלם. כעת נותר לכם רק לבחור – עוגות אישיות ומפנקות במיוחד במילוי גנאש וניל, עוגיות ושוקולד בעיצוב מסחרר חושים, מקרונים צבעוניים באווירה של פריז הרומנטית, וטעמים אלכוהוליים שיחממו את האווירה עוד יותר, כמו טראפלס וויסקי ופרלין אמרטו. לכל אלו תוכלו להוסיף בקבוק יין לבן או אדום שיסגור לכם את הערב, וכשהשליח ידפוק בדלת – תוכלו להתחיל ליהנות מיד.
2 צפייה בגלריה
רוי שוקולד
רוי שוקולד
רוי שוקולד
(צילום: רוי שוקולד)
מארז ליום הולדת הזדמנות נפלאה אחרת להביע אהבה ולחזק את הקשר הזוגי היא יום ההולדת של בן הזוג. מכיוון שכבר מילדות יום ההולדת מתקשר אצלנו עם טעמים מתוקים ושוקולדיים, יהיה זה רעיון נהדר להזמין בעבור בעל השמחה משלוח ליום הולדת מלא בשוקולדים מעולים. את המארז תוכלו לבקש לשלוח עד לדלת הבית או להפתיע את בן הזוג במשלוח למקום העבודה, שם הוא יוכל לשתף את חבריו בשמחתו. כך או אחרת, מה שחשוב באמת הוא הטעמים. נסו לחשוב מהם הטעמים האהובים על בן הזוג שלכם (והרי מי מכיר אותו טוב מכם?) ולבחור לו בדיוק את מה שהוא אוהב – שוקולד מריר או שוקולד לבן, טראפלס במילוי קוקוס לימון או במילוי קרמל קפה, פרלינים בטעם קרם מרווה או בטעם גנאש סילאן ועוד ועוד. לכל אלו הוסיפו שוקולד על מקל שעליו מוטבע כיתוב מיוחד – שם החיבה שרק אתם מכירים, בדיחה שרק שניכם מבינים או מסר שחשוב לכם להעביר. יש שיטענו כי האהבה היא טעם החיים, ואם זה נכון, הטעם שלה בטוח מתוק כמו שוקולד... אז איזה מארז שוקולדים הכי מתאים לבן הזוג שלכם? רוצים לרכוש מתנה לבן הזוג? היכנסו לחנות האונליין של רוי שוקולד: להזמנת משלוח מתוק ליום הולדת >> להזמנת מארזים ליום האהבה >>