מצבר תקול הוא הסיוט של כל נהג, בייחוד אם הוא צריך להתנייד בעיר עמוסה ואינטנסיבית כמו ירושלים. ללא מצבר תקין לא ניתן להתניע את הרכב ולהגיע במהירות לפגישות עסקים, למקום העבודה ולביקור קרובים וחברים. תחת זאת, תצטרכו להסתמך על חסדי התחברוה הציבורית שלא תמיד מגיעה בזמן. למרבה המזל, בימינו כבר לא צריך לגרור את הרכב למוסך כדי להתקין מצבר. אפשר פשוט לקנות מצבר עד הבית בירושלים וליהנות משירות מלא של חשמלאים מקצועיים שיתקינו אותו ויאפשרו לכם להמשיך בשגרת יומכם. עם מצבר טוב, אמין ואיכותי תוכלו להתניע שוב את הרכב ולנסוע לכל מקום שתרצו מבלי לדאוג שהוא ישבוק חיים.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

נהנים עד הסוף משירותי מצבר עד הבית

שירותי מצבר עד הבית הפכו לשירותים מובילים שכל אחד רוצה להשתמש בהם מכמה סיבות. ראשית, שירות עד הבית יכול לחסוך לכם זמן יקר. אין צורך להמתין בתור במוסך, אלא אפשר פשוט לשבת בניחותא בבית ולחכות עד שהחשמלאי יבוא אליכם. שנית, מדובר בפתרון טוב במקרה שבו נתקעתם בלי מצבר באמצע הדרך ואינכם יכולים להתניע את הרכב. ושלישית, תוכלו ליהנות ממצברים במבצעים. לדוגמה, מצבר שנפ שמחירו מתחיל מ-450 שקלים או מצבר וולטה החל מ-389 שקלים. מעבר לכך, כאשר אתם מעוניינים לקנות מצבר עד הבית בירושלים, מומלץ לוודא שמי שמבצע לכם את ההחלפה הוא חשמלאי רכב מוסמך. רק אדם זה יוכל לגעת ברכב שלכם במטרה להחליף את המצבר התקול.

לא מחכים עד הרגע האחרון: מתי כדאי להחליף את המצבר?

מצבר רגיל לרכב פרטי המבוסס על חומצה ומים יכול להחזיק מעמד כ-3-4 שנים. לאחר מכן, יש לפנות לחשמלאי לצורך החלפה. בעת התקנת המצבר החדש, תוכלו לכתוב לעצמכם את תוקפו, כדי לעקוב אחר תפוגת התוקף בכוחות עצמכם. כמו כן, כאשר המצבר עומד לשבוק חיים, הדבר משפיע על הרכב. מבין הסימנים הבולטים ניתן להזכיר קולות תקתוק שמשמיע הרכב במהלך ניסיונות התנעה, קושי בהתנעה, לוח מחוונים עמום, מזגן שמסרב לפעול או צלילי רדיו עמומים. כאשר אספקת החשמל לרכב הופכת לחלשה, יש צורך לבדוק את המצבר ולראות אם הבעיה בכבלים מנותקים, או שיש צורך להחליפו.

אילו גורמים יכולים להשפיע על מחירו של המצבר?

מצבר חדש הוא ללא ספק הוצאה נוספת ולעתים גם בלתי מתוכננת. גם אם מדובר במצבר שיש עליו מבצע, אנו רוצים לדעת מה בעצם משפיע על מחירו. אחד הגורמים המשמעותיים המשפיעים על המחיר של המצבר הוא תקופת האחריות שלו. על פי רוב, תקופת האחריות על מצבר חומצה נעה בין 3 ל-4 שנים, אך קיימים מצברי ג'ל יקרים יותר שתקופת האחריות שלהם יכולה להגיע גם ל-10 שנים. גורם שני המשפיע על המצבר הוא מותג המצבר. קיימים מותגי מצברים שונים דוגמת ורטה, וולטה, שנפ או סטארט אפ. מטבע הדברים, מומלץ לבחור במצבר מקורי ולא חיקוי. אמנם מדובר במצבר יקר מעט יותר, אך מדובר במצבר אמין שלא יאכזב את הרכב שלכם בכל תקופת האחריות שיש לכם עליו.

קונים מצבר מחברה איכותית

אחד הדברים המשמעותיים שיש לשים אליהם לב בעת רכישת המצבר הוא החברה שממנה אתם רוכשים אותו. חשוב לבחור בחברה מקצועית שבה עובדים חשמלאים מוסמכים הנותנים שירותי התקנת מצברים. אם המצבר שלכם שבק חיים ואתם מחפשים לו מחליף, ניתן למצוא מבחר מצברים באתר מאור מצברים. חברת מאור מצברים היא חברה מקצועית ואיכותית המספקת שירותי מצברים עד הבית, לצד מגוון רחב של שירותים נוספים כמו התאמת מצברים לפי מידת אמפר או בדיקת המצבר הנוכחי.