צימרים הם טרנד הולך וגדל בשנים האחרונות, כאופציה נהדרת לבילוי לסופשבוע או כדי לחגוג אירוע מיוחד עם האנשים שאנחנו אוהבים. צימרים הפכו לחלופה מושלמת למלונות למיניהם, עם אפשרות לרכישת צימר בבקתות עץ או צימר של סוויטות מפוארות, עם ג'קוזי פרטי ובחלקם גם בריכה לנופשי הצימר, לחופשת החלומות המושלמת עבורם. העיר ירושלים הפכה גם היא יעד מבוקש לצימרים בעקבות האטרקציות הרבות סביבה, המאפשרות לנופשי הצימר לנוח בצימר מפנק לאחר יום ארוך של טיולים בעיר המרשימה. אם תבחרו לנפוש בצימר בעיר ירושלים, תוכלו במהלך הנופש לטייל באטרקציות באזור העיר, כגון הכותל המערבי, עיר דויד המהממת, גן החיות התנ"כי, מרכז מורשת בגין ועוד מגוון של אתרים מיוחדים, ההופכים את ירושלים לעיר מרתקת במינה בעלת היסטוריה עשירה, מקומות מרתקים ללמוד על המורשת של ישראל, ובסוף היום, לאחר הטיולים המהנים, לנוח ולהתפנק בצימר מפנק בירושלים וסביבתה. תוכלו להתייעץ עם בעלי הצימר שבחרתם, בירושלים וסביבתה, לגבי מה האפשרויות לטיולים ואטרקציות באזור ירושלים, והם ישמחו לתת לכם עצות למקומות טיול באזור, לחופשה המושלמת.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

אלו פינוקים מומלץ לבדוק בצימרים בירושלים?

אם החלטתם לנפוש בצימר חלומי, למשל בירושלים, אז זכיתם בנופש מושלם. באתר של "צימר A" תוכלו למצוא צימרים בירושלים שיעניקו לכם חופשה מהחלומות. יש כמובן צימרים לזוגות או צימרים למשפחות, וכל אחד מסוגי הצימרים נותן פינוקים משלו לאורחי הצימר. יש צימרים המעניקים חלוקים מפנקים לנופשים כדי שיוכלו להתפנק בג'קוזי המפנק ברחבת הצימר, לעיתים הג'קוזי נמצא גם בתוך החדר שלכם בצימר. ישנם צימרים המפנקים במכונת קפה מושלמת לפתיחת הבוקר עם קפה טעים ומבחר מאפים שבעלי הצימר מכינים לכם. יש צימרים שגם יש להם בריכה שבה תוכלו להתפנק ולהנות במהלך השהות בצימר שבחרתם. תוכלו לבחור גם צימרים שמתאימים לכם לפי מאפייני האורחים, כגון צימרים לדתיים או צימרים לזוגות או צימרים למשפחות. קיים מגוון של צימרים המציעים פינוקים בהתאם לסוג האורחים וכמובן בהתאם לאופי הצימר ולאווירה בו. תוכלו למצוא גם צימרים עם קמין או צימרים עם סאונה או צימרים עם ג'קוזי ספא חיצוני וכן צימרים עם 2 יחידות, אינטימי יותר, או צימרים עם 4-5 יחידות ומעלה. לכל צימר יש את הייחודיות האופייניות שלו, שאין לצימרים אחרים, וכל צימר מעניק את הפינוקים המיוחדים שלו לאורחים שמגיעים לנפוש באמצע השבוע או בסוף השבוע בצימר שהם בחרו.

טיפים לבחירת הצימר המתאים ביותר עבורכם!

ישנם צימרים רבים שתוכלו לבחור ברשת, והמגוון העצום מקשה על בחירת הצימר המתאים ביותר. אז מה נעשה כדי לבחור את הצימר המתאים ביותר עבורנו? קודם כל, רצוי ומומלץ לעשות סינון ראשוני של מבחר האתרים ברשת שמציעים צימרים לנופשים. תבחרו את המיקום המבוקש עבורכם, למשל בעיר ירושלים, לאחר מכן תבדקו מחירים שונים, ותבחרו צימרים שעומדים בדרישות התקציב הכספי שלכם. לאחר מכן, תבחרו את סוג הצימר שאתם אוהבים, למשל בקתות עץ או סוויטות, לפי מה שאתם אוהבים, וכמובן לפי מאפייני הנופשים בצימר, למשל זוגות או משפחות. לכל צימר יש את המאפיינים הייחודיים שלו, כגון צימרים של מערות, בהחלט מיוחד או צימרים של בקתות עץ מפנקות, המעניקות אופי כפרי מיוחד לצימר. אז מה נשאר לבצע? כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את הצימר שאתם רוצים לנפוש בו, מתוך המבחר העצום של צימרים ברחבי הארץ. לאחר שבחרתם, כל מה שנותר לכם לעשות הוא ליצור קשר עם בעלי הצימר ולנפוש בחופשת החלומות שלכם בצימר האהוב עליכם.