שבוע העיצוב ירושלים, אירוע הדגל של בית הנסן, יתקיים השבוע בין התאריכים 23-30 ביוני 2022 בבית הנסן, ירושלים במהדורתו ה-11, ויכלול עשרות תערוכות, מיצבים, אירועים ופרויקטים ייחודים בהשתתפות למעלה מ- 150 מעצבים.ות ישראלים ובינלאומיים.
1 צפייה בגלריה
שבוע העיצוב בירושלים
שבוע העיצוב בירושלים
שבוע העיצוב בירושלים
(צילום ארכיון: דור קדמי)

"תחת הנושא השנתי ״לעת עתה״, שבוע העיצוב ירושלים 2022 מבקש לבחון את זמניותו של העיצוב ועיצובה של הזמניות במציאות של הווה מתמשך, ושואל כיצד ניתן לרתום את הזמן ככלי להשתמש בו, לא להימנע ממנו, כדי להשפיע לטובה במרחב חסר ודאות", מסבירים בבית הנסן.
במהלך ערב הפתיחה החגיגי מעצבים ומעצבות יזמינו את הקהל לגלות בין היתר מה קורה כשמחברים חיישני סאונד ווידאו לאבניים בעבודה ועוד.
השנה, כלל חללי הפנים והחוץ של בית הנסן יתמלאו בעשרות מיצבים, מיצגים, תערוכות ופרוייקטים מכלל דיסציפלינות העיצוב, רובם מוצגים לראשונה, הנוסבים סביב התמה השנתית. ביניהם, פרוייקט פרפורמטיבי של האמן והמעצב האיטלקי/אוסטרי אלדו ג׳יאנוטי ישאל על זמן וחזרתיות ויתפרס ברחבי בית הנסן; תערוכה המתעסקת בטקסי הניקיון היפנים באוצרות נטליה סנז, טאקשי ימאמורה, אריה רוזן ונועם לוינגר; קבוצת PIKNIK מאיסטנבול יאיירו בזמן אמת את התייחסותיהם לשאלת הזמן בחלל ההוספיס ההיסטורי; וגם - מכונת טארוט אוטומטית מבוססת קוד, כלים מקמח ואדמה האפויים בתנור הביתי, סדנת סריגה מעגלית ואקולוגית, עיפרון שאינו מתכלה לעולם ועוד.
שבוע העיצוב ירושלים מתקיים מזה 11 שנים, בניהול בית הנסן - מרכז לעיצוב, מדיה וטכנולוגיה, כאירוע העיצוב הציבורי הגדול והמשפיע בישראל ומכיל ערב רב של אירועים, מופעים ותערוכות עיצוב מקומיות ובינלאומיות. שבוע העיצוב הוא יוזמה של משרד ירושלים ומורשת ושל הרשות לפיתוח ירושלים ובניהול חברת רן וולף.
23-30 ביוני 2022 | אירוע פתיחה: יום חמישי, 23 ביוני, בשעה 19:30 | לתכנית אירועים מלאה - לחצו כאן