1 צפייה בגלריה
ארוחת טוסט. שווה כל ביס
ארוחת טוסט. שווה כל ביס
ארוחת טוסט. שווה כל ביס
כמעט עשר דקות המתנתי לטוסט שלי ב'קרואסון שף', המסעדה החדשה שנפתחה ממש לאחרונה בשוק מחנה יהודה. ואף שברוב המקרים מדובר במשפט שבתוכו לא מעט ביקורת, הפעם הכוונה היתה למחמאה לכל דבר. כי רק מי שבאמת משקיע בטוסט שלך ידאג לכך שהוא עשוי במידה הנכונה מכל כיוון אפשרי, ותהליך כזה, מה לעשות, יכול לקחת לא מעט זמן.
ואכן, טוסט 4 הגבינות שהזמנתי הגיע אלי מוכן בצורה כמעט מושלמת. זה התחיל, איך לא, מהריח המהפנט של הגבינות המותכות, והמשיך בביס ראשון מדהים בבריוש, שגבינות הגאודה, הקממבר ועוד סוגים מיוחדים שמכינים כאן במקום פשוט נמסו לתוכו והפכו למקשה אחת, טעימה בצורה כמעט מופלאה. ואל כל אלה מצטרפת הבטטה, שנותנת את הטוויסט המתוק הכל כך חיוני למנה הזאת.
יש ל'קרואסון שף' עוד במה להשתפר. המקום עוד בחיתוליו וכך הוא גם נראה בחלק מהאזורים שלו - בולט הניגוד בין חלון המאפים המהמם לבלוני הגז של ברז הבירה שחשופים לעיני כל. אבל מדובר בשלב מאוד ראשוני של המקום ולכן לא כדאי לשפוט אותו בגלל הדברים האלה. כדאי ורצוי לשפוט אותו לפי הטעם - וכאן מדובר בהצלחה של ממש.
המדדים של 'קרואסון שף':
האווירה: +- יש עוד מה לשפר בחזות של המקום מבחן ה-50: +- מנת טוסט ב-45 שקלים. מה שמשאיר אותנו בלי שתייה כמה טעים? + שילוב מנצח של גבינות, בריוש ובטטה יצאנו שבעים? +- לא רעבים, אבל בקלות נשאר עוד מקום לעוד
משיחה קצרה עם אנשי המקום גיליתי שמדובר בעסק חדש שנפתח קצת לפני החגים וכעת מתחיל לרוץ קדימה. המקום הוא בעצם המשך ישיר של ה'כליקה', חנות בשוק לחומרי בישול ואפייה שיש לה גם מאפייה - ומשם מגיעים כל המאפים.
עזבתי את 'קרואסון שף' לא שבע בצורה יוצאת דופן (המנה מעט קטנה), אבל עם טעם מיוחד שנשאר איתי למשך כל היום ועם ידיעה שלכאן אני עוד אחזור.
'קרואסון שף', התפוח 14, שוק מחנה יהודה