בשר, יודע כל קרניבור, הוא אהבה אמיתית שלעתים אי אפשר להסביר במילים. זו גם הסיבה שישנה חשיבות מכרעת בבואנו לבחור את המסעדה שבה נשב לסעוד ונתענג על סטייק עסיסי, אנטרקוט משובח או פרגית טעימה. בחרנו עבורכם חמש מסעדות בירושלים שבהן הטעם נפלא, השירות אדיב, האווירה נעימה, המקום נקי, הבשר מעולה והמחיר נוח. את הביקורות עליהן כתבו הגולשים באתר B144, שמציע לכם שלל מסעדות במגוון טעמים.
2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
ריי גריל בע"מ
הלקוחות שהמליצו על מסעדת הבשרים והגריל ברחוב אלקבץ 1, סיפרו על מבחר בשרים נרחב בתיבול מיוחד וייחודי למקום. את המנה אפשר לקבל בצלחת או בבגט, ליהנות ממגוון סלטים טריים שנחתכים במקום כל יום ומכשרות בדץ מהדרין. "המקום נקי, האוכל טעים חומרי הגלם איכותיים מאוד", כתב מבקר במסעדה, ואחר הוסיף: "אין דברים כאלה, העובדים מאוד זריזים ומקצוענים".
מסעדת מוריס
המבקרים במסעדה ברחוב הלני המלכה 1, סיפרו על האנטרקוט הכי טוב שאכלו בחיים, הטחול המושלם ו"הכל אליפות". במסעדת מוריס תמצאו מגוון רחב של מנות בשר, דגים, מגוון רחב של סלטים מכל הסוגים, שתיה קלה, חריפה ועוד. הגולשים הדגישו את המחיר המצוין והנוח, השירות המעולה והאוכל שהתעלה מעל הכל.
חפשו מסעדות בשר בירושלים באתר B144
2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
מסעדת ג'וי
המקום שפועל בממילא 13 מגדיר את עצמו כמסעדת בשר יוקרתית, ומצדיק את התואר: תפריט עשיר של בשרים, דגים וסושי ברמה גבוהה. שירות אדיב ויחס אישי לכל לקוח במסעדה כשרה למהדרין. מסעדת ג'וי גם מאפשרת ליהנות מהמטעמים שלה על ידי עריכת אירועים פרטיים ועסקיים במקום. תוכלו לקבל חדר פרטי עם תפריט מיוחד, המעצים את תחושת ההנאה מהאוכל בשילוב קולינרי מרשים.
ההמבורגר של שגב
התחושה של המבורגר טוב שמשתלב עם לחמניה טרייה היא כזו שאין לה תחליף, אם אתם חובבי הקציצה המטריפה. "מקום מדהים, מהמם, אוכל ברמה גבוהה מאוד, מחירים מצוינים, צוות נחמד לאללה. ממליץ לכולם", כתב אחד המבקרים על ההמבורגר בהשקמה 6, ועורר לנו את התיאבון, בטח כשהבנו שאפשר לשלב המבורגר עם בר שתייה מגוון. אם תרצו לקחת הביתה, תוכלו לרכוש במקום נתחי סטייקים איכותיים וטריים מהקצבייה.
חפשו את ההמבורגר של שגב באתר B144 והורידו קופון של 5% הנחה על התפריט.
מסעדת אליז
במסעדת אליז בשמואל הנביא 114, תמצאו על פי הגולשים את "אחד המקומות הכי טובים ומפנקים שיש". יש שהוסיפו ש"השירות במקום מצוין והאוכל ממש טעים". המקום הכשר למהדרין מציע תפריט של אוכל יהודי כשר מהדרין, מזון מהיר ובשרים, באווירה נינוחה ומזמינה. תושבי האזור יוכלו ליהנות גם ממשלוחים הביתה של הבשר המצוין.
מחפשים מסעדת בשרים טובה? הקליקו כאן, בדקו המלצות גולשים של B144 ועשו בחירה חכמה