שנת הקורונה השאירה את כולנו בבית והפכה לנקודת מפנה בשוק משלוחי המזון בארץ ובעולם. באיחור האופנתי הרגיל ירושלים הצטרפה בשנה שעברה לרשימת הערים שזוכות לשירותיה של חברת ׳תן ביס׳, ובחודש הקרוב תצטרף אליה גם חברת Wolt, והמלחמה על ליבו של הירושלמי הרעב תגבר.
3 צפייה בגלריה
שליח תן ביס
שליח תן ביס
שליח תן ביס
(צילום: אנה ברדיבקוב)
בינתיים, ׳תן ביס׳ מפרסמת היום (שלישי) את נתוני העדפות בקרב תושבי ירושלים כחלק מקמפיין חדש של החברה המחבר בין התושבים למנות ולמסעדות האהובות. החברה פועלת כיום עם מאות מסעדות ברחבי העיר, ומתהדרת בכך ש״בניגוד לחברות משלוחים אחרות, כלל השליחים של תן ביס מועסקים כעובדי חברה החל מיום הראשון וזכאים לתנאים סוציאליים מלאים. בנוסף יזכו השליחים החדשים לשכר שעתי גבוה וקבוע, בונוסים בשעות העומס וכמובן טיפים מלקוחות- שכר המגיע ל-80 שקלים בשעה״, דברי הנהלת החברה.
3 צפייה בגלריה
פיצה. הירושלמים אוהבים לפתוח איתה את הערב
פיצה. הירושלמים אוהבים לפתוח איתה את הערב
פיצה. הירושלמים אוהבים לפתוח איתה את הערב
(צילום: יואב דודקביץ')
על פי נתוני תן ביס 37% מהזמנות הפיצות בעיר כללו תוספת זיתים. 35% כללו תוספת פטריות, 26% בחרו להזמין פיצה עם בצל בעוד תוספת תירס ועגבניות היו על 14% ו-13% מההזמנות בהתאמה. עוד עולה מהנתונים כי 11% מהזמנות ההמבורגר בעיר היו במידת עשייה של וול דאן (WD), 51% מההזמנות היו במידת עשיית מדיום וול (MW), 33% במידת עשייה מדיום (M) וכ-5% מהזמנות ההמבורגרים היו מדיום רייר (MR).
3 צפייה בגלריה
שליחי תן ביס
שליחי תן ביס
שליחי תן ביס
(צילום: אורי מגנוס)
בכל הקשור לגלידה, הטעמים המובילים בקרב הירושלמים הם קינדר בואנו, בייגלה שוקולד חלב, בייגלה מלוח שוקולד חלב, קרמל מלוח ושוקולד לבן קרם פיסטוק. מנות הסושי האהובות בבירה הן: ספיידר רול, בטטה צ'יפס רול, רול בהרכבה-דגים, ליו רול ופנקירול. עוד נמצא בנתוני תן ביס כי תושבי ירושלים אוהבים את המאנץ' המתוק שלהם בין השעות 21:00-22:00 בערב- שעת הביקוש להזמנות גלידה. עיקר הזמנות ההמבורגר הסושי והאוכל האסייאתי מתבצעת שעה קודם- בין 20:00-21:00 ואילו הפיצות זוכות להופעה מוקדמת סביבות השעה 19:00
"כבר למעלה משנה ששירות המשלוחים של תן ביס מחברת בין המסעדות האהובות בירושלים לבין התושבים והמבקרים בעיר, ואפילו עוד קודם לכן עם מסעדות המציעות שירות משולחים עצמאי", אמרה מנכ"לית תן ביס, נורית שקד. "הסצנה הקולינרית בירושלים היא חזקה, בועטת ומגוונת ואנחנו מרחיבים כל הזמן את הפעילות שלנו ברחבי הבירה- גם מול המסעדות, גם מול הלקוחות וגם מול השליחים החדשים שאנחנו מגייסים".