2 צפייה בגלריה
צילום: רון פלד
צילום: רון פלד
צילום: רון פלד
יוותרו על האגו ויאחדו כוחות? התשובה היא לא: בסיעת ״ירושלמים״ ובסיעת ״התעוררות״ דוחים את היוזמה שרצה ברשת בימים האחרונים הקוראת לאיחוד בין הרשימות לקראת בחירות 2018 ויתרה מכך - מאשימים זה את זה.הקמפיין, שרץ תחת הכותרת ״חזקים רק ביחד״ סחף אחריו בימים האחרונים את הרשת הירושלמית ונראה שרבים מזדהים איתו.
2 צפייה בגלריה
הקמפיין שרץ ברשת. צילום מסך: פייסבוק
הקמפיין שרץ ברשת. צילום מסך: פייסבוק
הקמפיין שרץ ברשת. צילום מסך: פייסבוק
תגובת ״התעוררות״
״אנחנו מברכים את הירושלמים האכפתיים שהרימו קמפיין בעניין. עם זאת חשוב להזכיר, אנחנו לא חיכינו לקמפיין וכבר לפני מספר חודשים יצאנו בקריאה ציבורית להקמת גוש ממלכתי גדול. לצערנו אנחנו ממתינים לירושלמים כבר שלושה חודשים. נשמח אם יצטרפו לגוש הציוני והממלכתי הגדול בעיר, בהובלתו של עופר ברקוביץ, המועמד הירושלמי המוביל לראשות העיר. לצערנו ירושלמים היו עסוקים עד כה בחיזור אחר טרמפיסטים. אנחנו משוכנעים שירושלמים יתעשתו ונצליח ליצור את שיתוף הפעולה החשוב הזה״.
תגובת ״ירושלמים״
״לפני כמה זמן נודע לנו כי שורה של אישים מוכרים ומוערכים בקרב הציבור הפלורליסטי פועלים לחיבור בין הסיעות - בין אם הסיעות תתמוכנה במהלך ובין אם לא - ובהמשך התברר שהם פותחים בקמפיין. לכן, ההיתממות של התעוררות והניסיונות שלהם לצייר את זה כקמפיין שלנו - לכל הפחות תמוהות.
מרגע שהקמפיין הושק, חיבקנו אותו ונענינו לקריאה. הרי אחרי הכל - לא היינו מנהלים מו״מ עם התעוררות אם חבירה לא היתה על הפרק. מבחינתנו המבחן הוא טובת הציבור, ונעשה מה שישרת את הציבור באופן המוצלח ביותר.
היד שלנו עדיין מושטת, ומוכנים לחזור למו"מ כמו זה שכבר החל, אך לצערנו מוסמס בינתיים כמה וכמה פעמים. הפערים קטנים וניתנים לסגירה, אבל בשביל לסגור אותם צריך מאמץ של שני צדדים. עופר ברקוביץ טוען שהוא בשל מספיק כדי לרוץ לראשות העיר, אבל נכון לעכשיו הוא לא מצליח לגבש גוש פלורליסטי חזק ומאוחד."