בשנת 2000 יצא לאוויר העולם האלבום La Biographie De Luca Philipsen, אלבום בכורה שנמכר בלמעלה ממיליון עותקים והזניק את היוצרת האנונימית שלו לתארי אלבום וזמרת השנה בצרפת. Jardin d'Hiver מתוכו הפך כמעט ך מייד לקלאסיקה על זמנית. קרן אן, ילידת ישראל שבילתה את שנות נעוריה בצרפת סומננה מיד כמלחינה, כותבת ומבצעת עם שורשים מוסיקליים עמוקים ואמירה אישית נוגעת וסוחפת.
שלוש שנים מאוחר יותר הגיעה הפריצה הגלובלית עם אלבום המופת Not going anywhere הפעם בשפה האנגלית. האלבום זכה להצלחה מסחרית מסחררת ולאהדת המבקרים. קרן אן החלה לנוע על קו פריז-ניו יורק והמשיכה להעמיק את הכיוון המוסיקלי של היצירה האקוסטית, השירה האישית, המלנכוליה והאסתטיקה הייחודית שלה, כלים אקוסטיים ועיבודי קולות "מלאכיים".
במהלך 20 השנים הבאות היא המשיכה בעשייה מוזיקלית פוריה שכללה עוד שמונה אלבומי אולפן, עשרות פרויקטים מוסיקליים, מוזיקה לקולנוע, לטלויזיה, לאופרה, למחול ולתיאטרון, שיתופי פעולה מוזיקליים עם כמה משמות הגדולים של זממנו כמו דיוויד בירן, איגי פופ, פרנסואז הרדי, קווסטלאב ועוד והפקה מוזיקלית לאמנים אחרים.
בתוך כל העשייה הזו קרן אן הספיקה לייצר בסיס פעילות אמנותי נוסף גם בישראל הקרובה לליבה. בשיתופי פעולה מוזיקליים עם שלומי שבן (גירסתם העברית ל"מותק את אצלי בראש" של דילן הפכה ללהיט), ואבישי כהן (ורבים וטובים אחרים). היא מתמידה בביקורים, הקלטות וסיבובי הופעות בארץ. בשנה שעברה יצא האלבום BLEUE שזיכה את קרן אן בפרס sacem היוקרתי למלחינה.
כעת, היא חוזרת לארץ מלווה בפסנתרן הצרפתי מארק שוארן ולרגל ציון 20 שנות קריירה היא תבצע שירים אהובים מתקופות שונות בקריירה המוסיקלית הענפה שלה. המופע יתקיים ב- 26.2.20 בשעה 21:00, מערת צדקיהו. לכרטיסים לחצו כאן.