כתבה: אלינור לוגסי.
"ככל שנחדל להתנגד וניפתח לקבל את עצמנו, כפי שהמים מקבלים לתוכם כל עצם שנשים בהם בלי התנגדות, כך ישפעו המים בטבעיות לתוכנו, וימלאו בנו את המשאבים העמוקים שיונקים תמיד מהקיום הרוחני". (מתוך הספר "התמרה רוחנית במערכות יחסים", אליאן ברט)
כמה מאתנו שואלים את עצמם למה החיים כרוכים בסבל? למה לא מצליח לנו במערכות יחסים? הקושי והסבל שאנחנו מקיימים בתוך מערכות היחסים בחיינו הם בלתי נפרדים, בין אם זה קשר עם הורינו, קשר עם ילדנו או קשר זוגי. לעיתים נדמה כי העולם סובב סביב סבל וכי החיפוש אחר האושר הפנימי לא נגמר אף פעם.
עוד בהקדמה של הספר "התמרה רוחנית במערכות יחסים" ניצתה בי הציפייה לבאות, לריגוש פנימי ורצון עז לא לעזוב את האוצר שבידי. אליאן ברט, שבין היתר עוסקת בהדרכה רוחנית, תקשור וגם ברפואה סינית מביאה לקוראים את נתיבי הריפוי וההתפתחות בעזרת חמשת האלמנטים המרתקים – מים, עץ, אש, מתכת ואדמה.
2 צפייה בגלריה
כריכת הספר
כריכת הספר
כריכת הספר
כל אלמנט הוא פרק ובתוכו יש תתי פרקים - כל אחד מהם נפתח בתמונה מרהיבה וציטוט עמוק שנכנס לתודעה. כל אלמנט מספק אור חדש וכוח כדי לעבוד בכל מערכת יחסים בחיינו: זוגית, חברתית, עם הילדים ועם ההורים. הקריאה בספר מחברת לעומק הפנימיות של האדם, ההרגשה היא כמו לצאת למסע חדש ומרתק, מסע של גילוי עצמי והבנות חדשות שאולי ידענו, אך לא באמת חשבנו עליהן.
הכתיבה של אליאן נהדרת ומלאת ידע, כתיבה ששואבת את הקורא ולא נותנת אופציה להפסיק באמצע. גלו כמה זה קל לשנות את התבניות בחיינו, איך ניתן להתחבר למקום העמוק בתוכנו ולהיות בתודעה על מנת לאפשר לנו לחיות במערכות יחסים בריאות ומאושרות.
אין ספק שהספר הזה הוא מתנה נהדרת ואני אשוב לקרוא בו. מומלץ.
ניתן להשיג בחנויות הספרים ובאתר netbook. הוצאת צמרת, 2019. כריכה רכה, 222 עמודים.