החודש הכי חם של המסך הקטן הגיע ואיתו סדרות שלא כדאי לכם לפספס. זה הזמן לעבור לפיג'מה נוחה, להתרווח על הספה ולהתחיל לזפזפ.
פאודה 3
YES, החל מה-26.12.
משימתם העיקרית של המסתערבים, הפעם, היא לפגוע בתשתית החמאס בגדה המופעלת מעזה, ולהגיע לראש הזרוע הצבאית של הארגון ברצועה. כדי לבצע את המשימה, דורון "מושתל" בכפר באזור חברון, וחי שם בזהות של פלסטיני לכל דבר. הוא עובד שם למחייתו כמאמן אגרוף ומוצא עצמו נקשר לצעיר פלסטיני, שנכון לו עתיד גדול כמתאגרף בזירה הבינלאומית. החיבור ביניהם מעניק לדורון גישה נוחה לאביו של המתאגרף הצעיר, בכיר בחמאס, שהשתחרר מהכלא לאחר 20 שנים. ההתפתחויות במהלך העונה מובילות את דורון ואת צוות המסתערבים, לפעילות ולאזורים קשים במיוחד, שעד כה נמנעו מלפעול בהם, לנוכח הסכנה הגדולה לחייהם. לעונה החדשה מצטרפת מרינה מקסימיליאן, בתפקיד ראש דסק עזה בשב"כ.
את
נטפליקס, החל מה-26.12.
הסדרה הממכרת חוזרת לעונה שנייה (ואם עוד לא ראיתם את הראשונה, זה הזמן להשלים את החוסרים). אחריי שסיים עם האובססיה שלו לבק, ג'ו (פן בדג'לי), מוצא לעצמו אובססיה חדשה. נטפליקס טרם שיחררה טריילר רישמי. ככה זה נראה בעונה הראשונה.
למה נשים רוצחות
YES, סלקום tv
היוצר של "עקרות בית נואשות", ארק צ'רי, מביא לנו קומדיה שחורה העוקבת אחר חייהן של שלוש נשים מפסדינה, החיות בשלושה עשורים שונים כשכל אחת מהן מתמודדת עם חוסר נאמנות בנישואיה. סימון גרוב (לוסי לו) היא אשת החברה הגבוהה בשנות ה- 80, גרושה פעמיים ונשואה לקרל. היא מגלה שקרל הוא בעצם הומוסקסואל ופותחת ברומן עם בחור צעיר ממנה. בת' אן סטנטון (ג'ניפר גודווין) היא עקרת בית בשנות ה-60 המגלה שבעלה בוגד בה. טיילור הארדינג (קירבי הוול-בפטיסט) היא עורכת הדין בשנת 2018 בנישואין פתוחים, שמערכת היחסים שלה עם בעלה עומדת במבחן כששניהם נמשכים לאותה אישה.
הנוכלות
YES
קומדיית פשע חדשה מבית היוצר של יעל פוליאקוב ואילן פלד. מירי פסקל ותקווה בן חיים, האחיות המיתולוגיות שאף פעם לא הסתדר להן כלום - שוב יחד. החיים לקחו אותן כל פעם לצרה אחרת ובכל פעם זה נגמר בניתוק הקשר לתקופה ארוכה. הפעם, לאחר שתקווה יוצאת מהכלא היא חוברת לאחותה מירי, שאת רוב זמנה מבלה עם חבורת הבנות שמופיעות איתה במועדון הקנקי ועם רובי בנה האהוב בעל מום נדיר - זנב.
הנספח
HOT, החל מה-18.12.
את "הנספח" יצר ומככב בה אלי בן דוד, הקומיקאי מאחורי תכניות הקאלט "בובה של לילה" ו"אנחנו במפה". בן דוד מגלם את אבשלום, מוזיקאי ישראלי שעושה רילוקיישן לפאריס בעקבות העבודה היוקרתית של אשתו אנאבל בשגרירות ישראל. עם הנחיתה בבירת הרומנטיקה הנצחית, נוחת אבשלום למצב טראגי-קומי: הוא לא מכיר לא את שפת המקום ולא את שפת המציאות החדשה, ועובר משבר הגירה אישי בלבו של משבר הגירה עולמי, בעיר המלקקת את פצעי פיגוע הטרור שניחת עליה. אבל אולי המשבר הגדול ביותר בחייו של אבשלום הוא זה שמתעורר בנישואיו, עכשיו כשהיוצרות התהפכו והאישה שבילתה שנים בצלו ושמה את הקריירה שלה על השתק, ניצבת בעמדת כוח, והוא מדדה אחריה. כמה חזק צריך להיות הקשר, כדי לעמוד בחרדות של ה"נספח", שנדמה לו שאשתו, "נספחת" מצליחה, עוד רגע קמה ועוזבת אותו? לצדו של בן דוד יככבו אלואיז גודה, חנה אזולאי הספרי, דנה סמו, אילאי לקס, פלוראנס בלוך, פטריק בראודה, אוהד קנולר וגבי עמרני.
איך להפוך לאלוהים
סלקום tv
קריסטל סטאבס (קריסטין דאנסט) היא אמא טרייה לתינוקת, שעובדת בשכר מינימום ומנסה לסגור את החודש. היא ובעלה מעורבים בתרמית פירמידה שמשכנעת אנשים תמימים להשקיע כסף במשהו שלעולם לא יפיק רווחים, ולאט לאט, היא מבינה שהם לא באמת יתעשרו מזה - חרף ההבטחות של האיש שעומד מאחורי תעשיית השקרים והגיע בינתיים למעמד של חצי גורו. כתוצאה מכך, היא מחליטה לספר למאמיניו את האמת: כיצד החברה הרסה את חייה. אלא שככל שהיא מנסה לשכנע אנשים שמדובר ברוע משחית, כך הם יותר ויותר נופלים בקסמיה ורוצים לתת לה כסף.