חנוכה הפך זה מכבר לחג מחזות הזמר. בחנוכה 2019 יחכו לכם שלל מופעים וכוכבים על הבמות בכל רחבי הארץ. אם עוד לא קניתם כרטיסים, זה הזמן ומומלץ לערוך השוואת מחירים בין ההטבות השונות הניתנות על ידי וועדים, מועדונים וחברות כרטיסי האשראי, לאיתור המחיר האטרקטיבי ביותר.
מותק גיבורי החלומות
הפקת הדגל לקטנטנים, מבית היוצר של ה"פסטיגל" ו"מותק של פסטיבל". לכל אחד יש חלום. אבל לא כל אחד חושב שהוא יכול להגשים אותו. בחנוכה הקרוב גיבורי החלומות יבינו שבשביל להגשים חלום צריך רק אמונה, אהבה וחיוך - כל השאר יקרה כבר מעצמו. גיבורי החלומות יקבלו את הכוחות להגשים לעצמם את החלומות בעזרת נבי ארנבי.
בהשתתפות: מיקי, מיכל הקטנה, דוד חיים, בובו, מני ממטרה, קופיקו, כוח פיג'י ובייבי שארק. מחיר כרטיס: 172 שקלים. מבצעים: ביחד בשבילך: החל מ- 39 שקלים. ישראכרט: 69 שקלים. סופרפארם (האגיס): 69 שקלים. הסתדרות המורים: החל מ- 39 שקלים. חבר: החל מ- 25 שקלים.
8 צפייה בגלריה
מותק גיבורי החלומות. צילום: אילן בשור
מותק גיבורי החלומות. צילום: אילן בשור
מותק גיבורי החלומות. צילום: אילן בשור
PLAY פסטיגל
המשחק הוא עולם וירטואלי בו אפשר להיות מי שאתה רוצה, מקום בו המציאות והדמיון מתחברים לאחד. בעולם הזה יש משחק שבו כל אחד יכול לשיר, לרקוד, להתלבש כמו כוכב ולהופיע מול אלפי אנשים. אבל במציאות כשהגיבורים שלנו מורידים את משקפי המשחק הם צריכים להתמודד עם חיים לא פשוטים. האם יצליחו להיות גיבורים גם בחיים האמיתיים?
בהשתתפות: איתי לוי, עדן בן זקן, נועה קירל, מרגי, אליאנה תדהר, טלי אורן, שירה לוי, גפן ברקאי, אנה זק, אבי קורניק, קווין רובין, אוראל צברי, דניאל עמית, אייל שכטר וצביקה פיק. מחיר כרטיס: 172 שקלים. מבצעים: ישרכארט: 89 שקלים לכרטיס (מוגבל לזוג). הנוסע המתמיד אל על: כרטיס תמורת 70 נקודות.
חפש את המטמון
בבית הספר ״דרורים״ בהנהלתה של המנהלת המוזרה, מיכל ינאי שטקליס, יש כמה תלמידים מאוד מעניינים: שי ורועי - צמד חברים שמתמחים במדעים, רוי בוי - ילד הטבע שיודע הכל על טיולים ובעלי החיים, קוגומלו - הספורטאי המצטיין של בית הספר והתלמיד החדש יובל המבולבל - שעדיין לא מצא את מקומו בכלל. ההרפתקה מתחילה כשאל בית הספר מגיעה פיה מצחיקה ששולחת את כולם למשימה מסתורית בעקבות המטמון הגדול ביותר בעולם. באמצעות אומץ וחברות יגלו התלמידים שהמטמון האמיתי הוא היכולת לתת לאחר ויבינו שהדרך לא פחות חשובה מהתוצאה.
בהשתתפות: יובל המבולבל, רוי בוי, שי ורועי, קוגומלו, מיכל ינאי. מחיר כרטיס: 149 שקלים. מבצעים: ביחד בשבילך: 49 שקלים. הסתדרות המורים: 59 שקלים. מועדון חבר: 64 שקלים. חצי חינם: כרטיס ב-59 שקלים. אמריקן אקספרס: 1+1. לאומי max 1+1. ישראכרט: 89 שקלים. ויזה כ.אל ודיינרס: 55-69 שקלים.
8 צפייה בגלריה
חפש את המטמון. צילום: אילן בשור
חפש את המטמון. צילום: אילן בשור
חפש את המטמון. צילום: אילן בשור
רובין הוד ולוחמי הצדק
רובין הוד אלוף הגנבים מתכוון לפרוש מחיי הגנב-הנמלט ולנטוש את יער שרווד, גם תחנוניהם של טאק, העוזר שלו וחבורת לוחמי הצדק לא גורמים לו לשנות את דעתו בנושא. אך כשמגיעה ליער אמיליה, נערת כפר שגורשה מביתה בגלל שמשפחתה לא שילמה את החוב לנסיך ג'ון, מבין רובין הוד שאין לו ברירה, והקרב הישן בינו לבין הנסיך ג'ון עדיין לא הסתיים והוא חייב להילחם בו על מנת לעזור לתושבים.
בהשתתפות: רן דנקר, חנה לסלאו, רוני דלומי, שלומי קוריאט ואגם בוחבוט. מחיר כרטיס: 149 שקלים. מבצעים: ישראכרט: 59 שקלים. אמריקן אקספרס: 49 שקלים בתוספת נקודות. פלייקארד: כרטיס תמורת נקודות הנוסע המתמיד. ויזה כאל: 69 שקלים. מנויי מפעל הפיס: 45 שקלים. הייטק זון: 49 שקלים. חבר: החל מ-64 שקלים.
8 צפייה בגלריה
רובין הוד. צילום: רונן אקרמן
רובין הוד. צילום: רונן אקרמן
רובין הוד. צילום: רונן אקרמן
שלמה המלך ומלכת שבא
סיפור מפגשם של שלמה המלך, החכם באדם, ומלכת שבא, השליטה רבת העוצמה, היפה והחכמה, הרטיט לבבות וריתק דמיונות במשך אלפי שנים. מהאיזכור בתנ"ך, דרך הברית החדשה, הקוראן והאגדות האתיופיות ועד ספרות חז"ל. האם מדובר במפגש דיפלומטי רב חשיבות? בהתמודדות אינטלקטואלית, שבה מלכת שבא מציבה בפני שלמה המלך שאלות וקושיות והוא מצליח לענות על כולן? או שמא בסיפור על תשוקה ואהבה?
בהשתתפות: רינת גבאי, גיא זוארץ, עודד פז, טיטי איינאו. מחיר כרטיס: 154 שקלים. מבצעים: חבר: החל מ-46 שקלים. הייטקזון: 59 שקלים. יינות ביתן - 59 שקלים. אמריקן אקספרס: 79 שקלים. לקוחות כאל ודיינרס: 59 שקלים.
כמו גדולים
מחזמר מקורי רב משתתפים לכל המשפחה משיריו הגדולים של גדול זמרי ישראל, אריק איינשטיין.
בהשתתפות: ישראל קטורזה, עומר חזן, קים אור אזולאי, כתריה פאוץ'/נועם קלינשטיין (לסרוגין) , עמית מורשת. מחיר כרטיס: 115 שקלים. מבצעים: בחברות כרטיסי האשראי.
בילבי
בילבי השובבה, יתומה מאם ואביה הוא פיראט שנמצא בים, מתגוררת לבדה בוילה המכונה "וילה מצחיקולה" יחד עם קוף הידוע בכינוי "מיסטר נילסון" ועם סוס אותו היא מרימה במו ידיה, כיוון שהיא הילדה הכי חזקה בעולם בזכות חוכמתה הטבעית, נאמנותה, הרפתקנותה ועצמאותה המשוחררת ממגבלות עולם המבוגרים ומהמציאות הרגילה היא שובה ומשמחת את לבם של כל הסובבים אותה.
בהשתתפות: נלי תגר, ציפי שביט, עידן אלתרמן, אבי גרייניק, אודי גוטשלק, אביעד בנטוב. מחיר כרטיס: 199 שקלים. מבצעים: ישראכרט – 1+1 מהמחיר המלא. אמריקן אקספרס – 1+1 מהמחיר המלא. מפתח דיסקונט כרטיס זוגי: 150 שקלים / כרטיס משפחתי 240 שקלים.
8 צפייה בגלריה
המחזמר בילבי. צילום: רונן אקרמן
המחזמר בילבי. צילום: רונן אקרמן
המחזמר בילבי. צילום: רונן אקרמן
רפונזל
הקלאסיקה האהובה מאת האחים גרים, בהפקה בימתית חדשה. המחזמר מספר את סיפורה של נערה אבודה עם שיער ארוך קסום אשר משתוקקת לעזוב את מגדלה המבודד. בניגוד לרצונה של אמה, היא מגייסת את עזרתו של שחקן תיאטרון נודד לקחת אותה החוצה אל העולם שאותו היא מעולם לא ראתה.
בהשתתפות: נעמה סופר על, אוולין הגואל, טל מוסרי, מרטין אומנסקי. מחיר כרטיס: 105 שקלים. מבצעים: כל חברות האשראי: 69 שקלים. שופרסל: החל מ-55 שקלים. ברשתות רמי לוי קונים ממוצרי ג’ונסון&גונסון ומקבלים כרטיס ב- 59 שקלים.
פיטר הארנב - לונדון
סיפורם של פיטר הארנב וחבריו שמנסים להציל את הגינה מפני מר מקרגור שהציב גדר ענקית ומונע מהארנבים להיכנס. בעזרת ענבלי הם מוצאים פתרון יצירתי להתמודד עם הסכנות שאורבות להם מעבר לפינה. ההצגה מתאימה לפעוטות וילדים מגיל שנתיים.
בהשתתפות: ענבלי. דיבוב של פיטר הארנב: לירון לב. מחיר כרטיס: 75-85 שקלים. מבצעים: וועדים: החל מ-45 שקלים. בחבר, מגה, מועדון טוב, הסתדרות המורים, קרנות השוטרים, מועדון שלך, שלייקס, ויזה כאל ודיינרס.
בת הים הקטנה
סיפור האהבה של כל הזמנים בעיבוד קסום ומרגש לכל המשפחה מאת הסופרת והפזמונאית סמדר שיר, על פי ספרו הקלאסי של הנס כריסטיאן אנדרסן. המחזמר יוצא אל מסע הרפתקאות במצולות הים, הפלגה בספינת פיראטים ונשף ריקודים חגיגי בארמון.
בהשתתפות: עדי ביטי, אילנה אביטל, בר גרוצקי. מחיר כרטיס: 80 שקלים. מבצעים: בחברות כרטיסי האשראי.
8 צפייה בגלריה
בת הים הקטנה. צילום: גבריאל ברהליה
בת הים הקטנה. צילום: גבריאל ברהליה
בת הים הקטנה. צילום: גבריאל ברהליה
אינג'וי
מופע בידור קומי ומוזיקלי מקורי המופק לקראת חג חנוכה ומיועד לילדי בית ספר יסודי בגילאי 7 ומעלה. המופע משלב בין שני הצמדים הפופולאריים, עופר ומאור הסטנדאפיסטים של הילדים - כוכבי תוכנית "הצחוקייה" וסמולקין וליזה (סמוליזה) כוכבי הילדים הגדולים ביותר כיום ברשת. מופע מסיבה עם הלהיטים הכי גדולים של הילדים, משימות אתגר, מערכונים וקטעי בידור בשיתוף הקהל . שיר הנושא של המופע כבר זוכה לאלפי צפיות ברשת.
בהשתתפות: עופר ומאור, סמולקין וליזה. מחיר כרטיס: 119 שקלים. מבצעים: חבר 54 שקלים. ביחד בשבילך: 69 שקלים. חברות האשראי: 1+1. מבצעים נוספים בועדי עובדים ובמועדון שלך.
קול הנערים
סיפור העלילה מתרכז בפנימייה לבנים המנוהלת בקפדנות יתר על ידי מנהל קשוח השולט בבנים הסוררים ביד רמה. כאשר מגיע מורה חדש, תמים ואנושי הוא מצליח לשנות את הרגלי הלמידה ואת גישת התלמידים לחיים באמצעות מקהלת בנים שהוא מקים.
בהשתתפות: צביקה הדר, יפתח קליין, אברהם סלקטר, אור טרגן ואנסמבל שחקנים ורקדנים. מחיר כרטיס: 109 שקלים. מבצעים: בחברות כרטיסי האשראי.
8 צפייה בגלריה
קול הנערים. צילום: רונן אקרמן
קול הנערים. צילום: רונן אקרמן
קול הנערים. צילום: רונן אקרמן
TikTok Live
אפליקציית הסרטונים הקצרים ששיגעה את העולם עם ריקודים, שירים, מערכונים ועוד המון תוכן יוצאת מהFOR YOU- למופע מוזיקלי ענק לכל המשפחה עם ריקודים טרנדים, להיטי טיקטוק בביצועים בלעדיים, פעילויות בשיתוף הקהל, כוכבים בינלאומיים והפתעות.
בהשתתפות: ג'סי אנדרהיל, להקת פורמולה, נועה בוג (בוגולבסקי), מתן מלכובסקי, אלכס קורטייב, עידו שיר ונוספים. מחיר כרטיס: 99-149 שקלים.
בלאגן בקרקס
קרקס מיוחד במינו הכולל מגוון אמנים מהעולם: איש גומי מגאנה, להקות להטוטנים ואקרובטים מרוסיה, אמן צללים מאוזבקיסטן, אמני בועות סבון מבולגריה, אקרובטים מאתיופיה, קוסם מפורסם מרוסיה ותזמורת של 32 נגנים. אל הקרקס נוספה חבורת "בלאגן" – כוכבי היוטיוב הגדולים ביותר בארץ בהנהגת רז ספני. החבורה תהיה אחראית להוביל את הקרקס ולשלב קטעי הנחיה מבדרים ומשוגעים במיוחד.
בהשתתפות: רז ספני וחבורת בלאגן. מחיר כרטיס: 145-205 שקלים. מבצעים: חברות כרטיסי האשראי.
קרקס האש והמים
קרקס פלורנטין מזמין אתכם לעולם מהפנט בסגנון פסטיבל האורות, עם מופע אורות כריסמס אשר ידהים את חושים ויכניס אתכם לעולם הפנטזיה, בו תוכלו להתנסות בסדנאות קרקס מיוחדות הפתוחות לקהל הרחב. המסע ממשיך אל עבר האוהל הקרקסי, בו תצפו במופע מרהיב ובינלאומי. במופע, בריכת ענק שממנה יוצאים ונכנסים לולייני קרקס הנופלים אל תוך המים מגובה רב, מזרקות ענק של מים ואש, תלבושות ייחודיות, פס קול מקורי מרגש ותאורות לד שטרם נראו בארץ בשילוב תפאורת מולטימדיה אינטראקטיבית.
בהשתתפות: סרגיי פוטילוב - הליצן המפורסם מרוסיה, סופיה טרסובה - אקרובטית אוויר מהמוכשרות בעולם, אלכסיי ולנטין ואנטון - אלופי הטרמפולינות הענקיות ועוד. מחיר כרטיס: 89-109 שקלים.
8 צפייה בגלריה
קרקס האש והמים. צילום: ניר דב
קרקס האש והמים. צילום: ניר דב
קרקס האש והמים. צילום: ניר דב
TEEN CITY
תיאטרון היוטיוב הראשון בישראל יעלה בחנוכה הקרוב ויציג ארבעה מופעים שונים שיעלו בתיאטרון גבעתיים.
בהשתתפות: בן וטיילור (במחווה ליגאל בשן תחת בימויו של יוצא "הופה היי" אבי דור), משפחת ספיר, כוכבי היוטיוב "פול האוס", TIK TOK SHOW ועוד. מחיר כרטיס: 149 שקלים. מועדון שלך: 39 שקלים. כאל וישראכרט 49 שקלים. אמריקן אקספרס: 39 שקלים. לאומי קארד 1+1 ב-89 שקלים.
קרקס הגיבורים
חשבתם לעצמכם אי פעם איך זה להציל את העולם? גיבורי העל שלנו מתאחדים למען הצלת העולם ומתגברים על כוחות הרשע במופע קרקס עלילתי עוצר נשימה. "קרקס הגיבורים" ילמד אתכם איך זה להיות גיבור ואיך ביחד אפשר לנצח כל דבר.
מחיר כרטיס: 99 שקלים. מבצעים: ועדים: 69 שקלים. כרטיסי אשראי: 59 שקלים.
קרקס מיומנה לילדים
מופע מוזיקלי, קצבי וסוחף בשילוב טכנולוגיה, אקרובטיקה, לוליינות וקרקס מודרני בקטעים עוצרי נשימה. במופע גם הפעלת קהל ייחודית משולבת טכנולוגיה.
בהשתתפות: 15 אמנים שלכל אחד מהם יש את הכישרון שלו. מחיר כרטיס: 119 שקלים. מבצעים: ישראכרט: 69 שקלים. max: 59 שקלים. אמריקן אקספרס: 59 שקלים. הטבה למועדון הנוסע המתמיד כרטיס תמורת 60 נקודות.
8 צפייה בגלריה
המחזמר אנני. צילום: עדי אורני
המחזמר אנני. צילום: עדי אורני
המחזמר אנני. צילום: עדי אורני
אנני
סיפורה המרגש של אנני השובבה והפקחית, מתחיל בבית היתומות העלוב של מיס האניגן המרשעת, ומסתיים, למרות כל הקשיים, באחוזתו המפוארת של המיליארדר אוליבר ווארבאך שאת ליבו כובשת אנני בעליזות וחוכמה.
בהשתתפות: נתן דטנר, מיקי קם/טלי אורן, חני נחמיאס, דליק ווליניץ, רועי וינברג, הילה אויזמן. בתפקיד אנני לסירוגין: בר מיניאלי , שי הראל , ליה שקד. מחיר כרטיס: 149-199 שקלים. מבצעים: ישראכרט: 1+1. אמריקן אקספרס: 99 במקום ב 199 (בתוספת נקודות) / 49 שקלים במקום 149 שקלים (בתוספת נקודות).