2 צפייה בגלריה
ריקי גל. צילום: דנה קופל
ריקי גל. צילום: דנה קופל
ריקי גל. צילום: דנה קופל
עמותת "אישה לאישה" המפעילה מקלט לנשים מוכות וילדיהן בעיר תקיים ביום חמישי הבא בתאטרון ירושלים את אירוע ההתרמה השנתי שלה. באירוע תופיע בהתנדבות הזמרת ריקי גל. "אלימות במשפחה ובחברה היא בעיה של כולנו. מקרי הרצח להם היינו עדים בתקופה האחרונה ממחישים הם ביטוי קיצוני וכואב לכך שהנושא הוא בנפשנו. אירוע כמו של 'אישה לאישה' הוא עוד דרך לתרום למאבק ולהתאחד בקריאה לציבור ולמנהיגות לצאת מהאדישות", מסרה למיינט.
עוד לפני הופעתה של הזמרת תישא דברי ברכה פרופ' מונא ח'ורי כסאברי, דיקאנית בית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית.
מנכ"לית העמותה, נעמי שניידרמן שמפיקה את אירוע ההתרמה השנתי זו השנה השבע עשרה, מסבירה עד כמה חשובה המוערבות החברתית ובכלל התרומה הכלכלית להמשך הפעלת המקלט: "קשה להגזים בחשיבות הגיבוי הציבורי והתמיכה הכספית והחברתית להם אנו זקוקות. רק כך נוכל להמשיך ולהשפיע במישרין על משפחות, אשר מגיעות אלינו לאחר שנים של אלימות ודיכוי".
2 צפייה בגלריה
ההזמנה לאירוע
ההזמנה לאירוע
ההזמנה לאירוע
המקלט לנשים מוכות בירושלים הוקם על ידי עמותת "אישה לאישה" לפני שלושים ושבע שנים במטרה לסייע לנשים קורבנות לאלימות של בן זוגן ולילדיהן, אשר גדלו בצל האלימות ונפגעו ממנה במישרין או בעקיפין. מדובר במקלט ותיק ומוביל בתחומו, הן בגישה הטיפולית הנוגעת להעצמת הנשים והן בעבודה הקריטית שנעשית למען הצלת דור הילדים. כ-25 נשים וכ-50 פעוטות, ילדים ומתבגרים שוהים מידי יום במקלט בעיר ובמערך דירות המעבר, הייחודי לעמותה. מדי שנה מסייעת העמותה לכ-90 נשים ו-120 ילדים.
האירוע יתקיים ביום חמישי ה- 28 לנובמבר בשעה 19:30 בתאטרון ירושלים וזאת בסמיכות ליום הבינלאומי למאבק באלימות כלפי נשים.
עלות כרטיס: החל מ-220 שקלים ומוקדש לטיפול בנשים נפגעות אלימות וילדיהן. התרומה מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46א'
להזמנות - לחצו כאן.
לתרומה לעמותה ללא רכישת כרטיס - לחצו כאן.