האנג'לסי, הלהקה הבינלאומית שפרצה לתודעה וללבבות של הקהל הרחב עם השיר "Dreamer" לפני שש שנים, ושאלבום הבכורה שלה "Exit Inside" זכה להצלחה רבה וכלל גם את הלהיטים "My Baby Boy" ו-"The Call", יוצאת לסיבוב השקת האלבום החדש Nodyssey, ומגיעה לירושלים.
Nodyssey, שרואה אור במקביל בישראל, באירופה ובארצות הברית, הוא אלבום שנולד בדרכים ונוגע בזווית המקומית של המסע העיוור אל עבר הניצחון בצורה מקומית וגם אוניברסלית.
"הלהקה חייתה בסיבובי הופעות במשך חצי מחודשי השנה. ימים שלמים של נסיעות בואן בכבישי אירופה התערבבו כולם אחד בשני עד שהפכו למעין מציאות שהרגשנו שאין לה התחלה ואין לה סוף. על הרקע הזה נוצר האלבום נודיסי (הלחמה בין ״אודיסיאה״ ו - ״לא״) - שירים שחלקם נכתבו תוך כדי תנועה בואן הנוסע וחלקם התפתחו בזמן בדיקות סאונד, חדרי מלון גנריים ועצירות בתחנות דלק, חזרות בצרפת הכפרית בכמה ימי הפוגה מנסיעות, שיחות וחלומות בהקיץ על איך אנחנו רוצים שהאלבום הזה יצלצל", אומר רותם בר אור, ומוסיף: "החלק שאנחנו הכי גאים בו במסע הזה, הוא פרק הזמן שבו בנינו יחד את העיבודים, בעבודה שיתופית ברמות הכי גבוהות שחווינו עד כה. זו הייתה עבודה קשה ולפעמים מתסכלת, אבל אנחנו מרגישים שהיא יצרה טקסטורות עשירות ומפתיעות, כאלה שאף אחד מאתנו לא יכול היה ליצור בכוחות עצמו. הרגעים הארוכים האלה של תשומת לב ונוכחות משותפת מטעינים את האלבום ברוח מרוממת, למרות הכל - ואולי הם סוג של תרופה - היחידה שיש לנו להציע נכון לעכשיו".
את השירים החדשים, וגם המוכרים, תוכלו לשמוע ביום חמישי, 7.3, בשעה 22:00, בצוללת הצהובה. לכרטיסים לחצו כאן.