בהשראת ה- SkyLight בלונדון, ייפתח הערב (שלישי, 12.2) מתחם IceEat ראשון מסוגו המשלב החלקה על הקרח, קולינריה והופעות. חגיגת החורף הייחודית נערכת ביוזמת משרד ירושלים ומורשת, עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים, ובהפקת החברה העירונית אריאל.
במתחם יוצבו ארבע כיפות איגלו ענקיות, מוארות ומחוממות, בהן ניתן ליהנות מארוחה רומנטית, או בילוי עם חברים ומשפחה. עוד במתחם בר אלכוהול שיארח ברים ירושלים מוכרים, משאיות אוכל, סדנאות קולינריה ועוד.
2 צפייה בגלריה
הדמיית מתחם IceEat. באדיבות IceEat
הדמיית מתחם IceEat. באדיבות IceEat
הדמיית מתחם IceEat. באדיבות IceEat
משטח הקרח מיועד לכ-100 מחליקים בו זמנית. בצמוד אליו יפעלו מתחם הקולינריה בו יוצעו מבחר מנות שף ומנות ילדים. בשעות הערב יערכו הופעות של אמנים, שפים ואמני אוכל מובילים מהארץ ומחו"ל בהם: שף עזרא קדם, שף משה בסון, השפית ויקטואר (Victoire) ממילאנו שיצרה מטבח איטלקי- קונגולי, שי צברי והילה אלפרט יערכו מופע משותף שיכלול אוכל, סיפורים ושירים, משתה גיאורגי מיוחד, ארוחת בוקר של כרובית עם הבלוגר ומחבר ספר הכרובית עוז תלם, הופעות של מארק אליהו, שירה גבריאלוב, בינת אל פאנק וDJ מובילים שיתקלטו מידי ערב.
במתחם יתארח מיזם FOOD UPPPRINTING של שתי סטודנטיות מהולנד שפיתחו מדפסת תלת מימד עבור אוכל "מבוזבז". רזידנסי ראשון מסוגו של של אמן האוכל המולקולרי אלכסנדר לחניש "זונדר", שיתארח במשך כל תקופת הפעילות בגלריית "קול האות" שבמתחם, שם יעבוד על פרויקטים המשלבים אוכל, אמנות וטכנולוגיה.
2 צפייה בגלריה
זונדר. צילום: Moloko Roshiano
זונדר. צילום: Moloko Roshiano
זונדר. צילום: Moloko Roshiano
בערב הפתיחה תתקיים מסיבת וואנזי על הקרח. כולם יחליקו על הקרח עם וואנזי (פיג'מת חיות בגזרת אוברול). אפשר להגיע בוואנזי מהבית ולקבל כוס משקה חינם או לחלופין להשאיל וואנזי במקום בחינם (מוגבל לכ-120 יחידות). על התקליטייה – דלית רצ'סטר.
מתחם IceEat יפעל בין ה-12 בפברואר ועד ה-30 באפריל, גן מיטשל, ירושלים. שעות פעילות: א'-ה': 10:00-23:00 , ו': 9:00-14:00, מוצ"ש: שעה אחרי יציאת שבת - 24:00. הכניסה למתחם ההחלקה על הקרח הינה לגילאי 5 ומעלה.