לא הכול בחיים זה כסף, אבל זה מאוד מרגיז לגלות ששוב חרגנו ממסגרת האשראי. הקומדיה החדשה "איפה הכסף?" מספרת את סיפורים של ארבעה גברים השקועים בחובות ומקבלים את הזדמנות חייהם - איזון החשבון תמורת השתתפות בתכנית ריאליטי חסרת עכבות. הם יגלו שבתוכנית, כמו בחיים, זה בכלל לא פשוט לגמור את החודש. לכל אחד מארבעת הגברים יש סיבות שונות למה הוא בחובות. את הסיבות האלה הם יהיו חייבים לגלות בעצמם כדי לצאת מהבור שהם כרו לעצמם ולנהל חיים שפויים ומאוזנים.
2 צפייה בגלריה
איפה הכסף? צילום: מוקי שוורץ.
איפה הכסף? צילום: מוקי שוורץ.
איפה הכסף? צילום: מוקי שוורץ.
המחזאית שרון ויסברט אמרה: "הנושא והעלילה היו יכולים בקלות לקחת אותנו לדרמה משפחתית מרגשת, אבל אנחנו בחרנו דווקא לייצר קומדיה קצבית, פרועה ומפתיעה, הצגה שתצחיק את הקהל תוך שהיא משקפת להם מה הם יכולים לשפר בחיים שלהם. הדוגמאות בהצגה לקוחות מתוך החיים הפרטיים שלנו, כמו גם של השחקנים, הבמאי, וצוות התיאטרון", אומרת המחזאית שרון ויסברט.
2 צפייה בגלריה
מתוך ההצגה "איפה הכסף?". צילום: מוקי שוורץ
מתוך ההצגה "איפה הכסף?". צילום: מוקי שוורץ
מתוך ההצגה "איפה הכסף?". צילום: מוקי שוורץ
המחזאי גדי ויסברט מוסיף: "התנהלות כלכלית מאוזנת זה לא כזה דבר מסובך – מוציאים פחות ממה שמכניסים, זה הכל. אז איך זה שרובנו נמצאים במינוס רוב הזמן? עם השאלה הזו בראש יצאנו למחקר בעקבות האוברדראפט הישראלי. בדקנו סוגיות כמו יוקר המחיה, שחיקת השכר, מחירי הדיור, התספורות לטייקונים – אבל שום דבר מאלה לא ענה לנו על השאלה. משיחות רבות עם יועצי התנהלות כלכלית התבררה לנו האמת – אנשים מוציאים כספים על פי הרצונות שלהם ולא על פי היכולות שלהם".
ההצגה תעלה בבכורה ב"תיאטרון אספקלריא" - מרכז שטנד 3, ירושלים, ביום שישי, 11.1, שעה 10:00; שלישי, 15.1, שעה 20:30; שלישי, 22.1, שעה 20:30.