לקראת הפתיחה המחודשת של עולם התרבות, בתיאטרון ירושלים הבינו שהקורונה היא אינה מאורע קצר מועד, ועל כן בחודשים האחרונים ביצעו שינויים והתאמות וכן עמלו על תכניות לקראת החזרה לפעילות.
החל מסוף חודש יוני, בין התאריכים 28.6-16.7, יתקיימו אירועים לכל המשפחה ברחבת תיאטרון ירושלים תחת כיפת השמיים. התיאטרון, שמתמחה בהפקת פסיטבלים איכותיים, מקומיים ובינלאומיים, יצר תוכנית מגוונת עם תמהיל מדויק של קונצרטים, מופעים מוזיקליים וסטנדאפים לקהל בוגר והצגות תיאטרון לילדים. על מנת ליצור את החוויה עוד יותר נוחה ובהתחשב במצב הכלכלי הקשה שפקד משפחות רבות, הוחלט יחד עם עיריית ירושלים, קרן שרובר וקרן ירושלים הוחלט על מחיר סמלי שנע בין 10-15 שקלים.
2 צפייה בגלריה
חנן הגנן
חנן הגנן
חנן הגנן
(צילום: כפיר בולוטין)


2 צפייה בגלריה
הזמיר
הזמיר
הזמיר
(צילום: אור מאיר)

"המטרה שהנחתה אותנו הייתה ליצור חוויה קלילה, משחררת ומאווררת, בשונה מחוויית הקורונה, תחת כיפת השמים ובמזג האוויר הירושלמי הנעים", אומרת יפעת צחי קיראל, מנכל"ית תיאטרון ירושלים. "בנוסף לבחירת התוכן האיכותי והמגוון, שמנו בראש מעינינו את בריאות ובטיחות הקהל. אנו קשובים להתפתחויות ונפעל בזהירות המתבקשת ולפי כל ההנחיות ונדייק את עצמנו ככל שיידרש. אנו מתכננים שכמות הקהל תהיה כ- 200-250 אנשים בכל מופע, אך נתאימה במידת הצורך" .
מבין האירועים יוכלו באי התיאטרון ליהנות מהמופע החדש של נתן דטנר, מופע הבידור של אודיה קורן, ממופעי סטנדאפ של משה אשכנזי , דב נבון ויעל לבנטל, ערב מחווה לשירי תרצה אתר, מופע של סולני הקאמרטה הישראלית, הצגות ילדים ביניהן רכבת המתנות וגברת כלום בביצוע תיאטרון הקרון , חנן הגנן בביצוע תיאטרון המדיטק ועוד הצגות רבות של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער ותיאטרון השעה הישראלי. מופעי אחה"צ לילדים ולכל המשפחה יתקיימו בשעה 17:00 והמופעים לקהל הבוגר בשעה 20:30.
"במתחם התיאטרון שישה אולמות שאנו נערכים לפתיחתם המחודשת, כמובן שערכנו חיטוי וניקיון יסודי", מרגיעה יפעת. "תחילה נפעיל את האולמות הקטנים עם מפגשי תרבות וסרטי קולנוע ואט אט נגדיל את היקף הפעילות והמשתתפים בהתאם להנחיות. אנו מקווים שהרעיון להוציא את התוכן לרחבה החיצונית שהוקמה במיוחד לאירועים אלו תחזיר את הקהל בנעימות ורכות למתחם התיאטרון."