תושבת מעלה אדומים (40) נעצרה על ידי המשטרה אתמול (רביעי) לאחר שהצהירה בפני בן זוגה על כוונתה לרצוח את בנה בן ב-5. מדובר באישה שפוטרה לאחרונה מעבודתה בעקבות משבר הקורונה.
סנגורה של האם ציין הבוקר בדיון הארכת מעצר כי האם נכנסה לרגע של משבר בעקבות הודעת הפיטורין: "מדובר באישה נורמטיבית לכל דבר שפשוט היה לה רגע של חולשה ושל משבר שנבע מההודעה על פיטורין שקיבלה. היא עובדת כמזכירה במשרד בעיר. שנית, הלחץ שנוצר מכך שמערכת החינוך הפסיקה לעבוד והילד הקטן לא יכול ללכת לגן שהוא גן לחינוך מיוחד. לא היה לה שום כוונה לממש שום איום, מדובר באישה יציבה מתפקדת והילדם הם כל עולמה, מוכנה לתת את נפשה שלא תיגע בקצה הציפורן שלה בילד".
גרושה של האם, אביו של הילד ציין בפני השופט כי "ימי המעצר יגרמו רק לדברים יותר קשים. אתמול היינו צריכים להזמין אמבולנס ע"מ שהילד יירגע. אם יביאו אותו לפה הוא יאמר את אותו דבר ש"אמא מקסימה" מה שהיא אמרה זה חמור והיא תקבל מכולם על הראש והיא תהיה במעקב צמוד על ידי המשפחה"
לאור מצב החירום במדינה הורתה השופטת שרית זוכוביצקי - אורי לשחרר את האם בתנאים מגבילים של הרחקה מילדיה לתקופה של ארבעה ימים והפקדה כספית.