כבר 40 שנה שרשת בזאר שטראוס היא מותג מוביל בירושלים והסביבה, וכמעט כל משפחה ירושלמית יודעת שבגדים איכותיים לכל המשפחה קונים באחת מחנויות המותג. אבל בעקבות משבר הקורונה יש לה עכשיו דרך נוספת לקנות בזריזות ויעילות.
5 צפייה בגלריה
בזאר שטראוס
בזאר שטראוס
בזאר שטראוס
(צילום: באדיבות בזאר שטראוס)
הרשת נוסדה לפני למעלה מארבעים שנה ברחוב שטראוס 10 בירושלים, זו למעשה הייתה החנות המיתולוגית שהתפתחה עם השנים ל-15 חנויות בירושלים, בית שמש, בני ברק וביתר עילית. הקונספט פשוט ומנצח – מחלקות לכל המשפחה ובחירת מוצרים איכותיים ומובילים לצד מותגים בלעדיים לרשת. "כשגבר או אישה, או משפחה צעירה נכנסים לחנות, הם יכולים למצוא את כל הדברים הבסיסיים להם הם זקוקים בבית", מספרים בבזאר שטראוס, "אנחנו יודעים איזו סחורה לקנות ומכירים את הקהל שלנו היטב, וזו הסיבה שהמותג בזאר שטראוס מוכר ואהוב על ידי הלקוחות".
במשך ארבעים שנה החנויות צמחו, התפתחו, נפתחו בהן עוד ועוד מחלקות בהתאם לדרישות וכיום כל משפחה, ובייחוד משפחות צעירות בתחילת דרכן, יכולות למצוא בבזאר שטראוס את סל הקניות הזול במדינה.

אתר חדש

כשמשבר הקורונה פרץ, מצאה עצמה הרשת עומדת בפני שאלה האם לפתוח חנות אונליין מקצועית אשר תיתן מענה נרחב ללקוחות הקבועים, ולאחרים שירצו להצטרף בשל המחירים האטרקטיביים. "כשפרצה המגפה וכי יש לנו גם מוצרים חיוניים, היה לנו חשוב להנגיש את החנות לכל אותם אלפי לקוחות שהתקשרו וביקשו מכירה באונליין כי פשוט לא הייתה להם אפשרות להגיע פיזית לחנות", מסבירים בבזאר שטראוס. לאחר מחשבה מהירה גויס צוות מקצועי, צוות צילום וקידום, וכיום חנות האונליין משווקת את המוצרים בכל רחבי הארץ, כך שכולם יכולים ליהנות עכשיו מהמחירים המיוחדים של הרשת.
5 צפייה בגלריה
בזאר שטראוס
בזאר שטראוס
(צילום: באדיבות בזאר שטראוס)
באתר המחלקות מסודרות באופן נוח לגלישה על פי קטגוריות – הריון ולידה, טיפול בתינוק, מוצרי האכלה, הלבשה תחתונה, ביגוד, טייצים, צעצועים ועוד - תוך פירוט המוצר ואפשרות לבחירת מידה. הרכישה באתר הינה בטוחה, ומדיניות ההחזרות והמשלוחים נוחה ומהירה. "הלקוח אצלנו במקום הראשון, חשוב לנו שאנשים ייהנו מחוויית שירות אחרת, נגישה ומזמינה, אבל מבלי לוותר על מחירים אטרקטיביים באמת", אומרים בבזאר שטראוס.

מבחר לצד איכות

אם בעבר המילה בזאר הייתה מתקשרת עם סחורה זולה על כל המשתמע על כך, הרי שרשת בזאר שטראוס עשתה לתחום שם טוב לאורך השנים. הרשת הנה שם נרדף לאיכות, למותגים מובילים ולבגדים נוחים לכל המשפחה וירושלמים יודעים זאת היטב.
5 צפייה בגלריה
בזאר שטראוס
בזאר שטראוס
(צילום: באדיבות בזאר שטראוס)
בבזאר שטראוס מחלקות גברים, נשים, ילדים ותינוקות. כל המוצרים מיובאים מאירופה, טורקיה וסין, עם דגש נרחב על איכות אך מבלי לוותר על מחיר משתלם. "בגלל שאנחנו קונים בכמויות אנחנו יכולים לקנות במחירים מיוחדים, ואז גם להציע ללקוחות שלנו מחירים מיוחדים", מסבירים בבזאר שטראוס. בחנות ניתן למצוא מוצרי ביגוד בייסיק לצד נעליים, מצעים ומוצרים לבית וביגוד לקהל הצנוע, בגדים איכותיים במיוחד לחגים, הלבשה תחתונה והכול במחירים הכי אטרקטיביים שקיימים כיום בתחום ההלבשה.
"אימהות צעירות שנכנסות – כל מה שהן צריכות לבית הן יכולות למצוא בבזאר שטראוס, בין אם זה ביגוד ומוצרים איכותיים לתינוקות ועד לבגדי גן ובגדי שבת וחג". בחנות ניתן למצוא מותגים מובילים כמו דלתא ו-tam tam, מיננה – ביגוד בוטיקי לתינוקות, כפכפי האווינס בשלל דגמים ומידות, גרביים ומוצרי היגיינה.

בזאר שטראוס צעצועים – חנות צעצועים

בשש השנים האחרונות, לצד כל חנות של בזאר שטראוס נפתחה גם חנות המותג החדשה – בזאר שטראוס צעצועים. החנויות הפכו להצלחה גדולה בשל הצעצועים האיכותיים המיובאים אליהם, במחירים האטרקטיביים השווים לכל כיס.
5 צפייה בגלריה
בזאר שטראוס
בזאר שטראוס
(צילום: באדיבות בזאר שטראוס)
בחנויות הצעצועים ניצן למצוא את הטרנדים המובילים כיום בתחום, וצעצועים שילדים בכל גיל אוהבים כמו פאזלים, משחקי מגנטים לילדים, פלסטלינה וחומרי יצירה ועוד.

מחלקת התינוקות

אחת המחלקות המשמעותיות והמובילות של בזאר שטראוס הנה מחלקת התינוקות. במחלקה חבילות לידה שמורכבות מכל המוצרים להם זקוקה משפחה צעירה בעת הלידה. המחלקה כוללת את המותגים המובילים כמו צ'יקו, מאם, אוונט, ד"ר פישר, וג'ונסון אנד ג'ונסון.
5 צפייה בגלריה
בזאר שטראוס
בזאר שטראוס
(צילום: באדיבות בזאר שטראוס)
במחלקה הזו כל אם צעירה יכולה למצוא את המוצרים להם היא זקוקה, ובמחירים הטובים ביותר בשוק: מוצצים, בקבוקים, עגלות, טיולון, כיסא בטיחות לרכב, מיטה, שידות החתלה, מצעים, מוצרי טיפוח לתינוק, חליפות פוטר, שמיכות לתינוקות, סינרים לתינוקות, חלוקי רחצה, משטחי פעילות, צעצועים ובובות, כובעים וגרביים ותיקים לאחסון ולנשיאה על העגלה.

גרביונים וביגוד לשבת

מחלקה מובילה נוספת בבזאר שטראוס הנה מחלקת ההלבשה התחתונה ובה מוצרים איכותיים במיוחד מהחברות המוכרות בתחום וביניהן סריגמיש, פינק, שרייבר, וייס ועוד. במחלקה ישנו דגש רב על תחום הגרביונים – מבחר גדול במיוחד של סוגי גרביונים לנשים ולילדות בכל הגדלים והמידות, באיכות גבוהה במיוחד ובהתאמה לכל עונות השנה.
"חלק נכבד מהלקוחות שלנו הוא קהל דתי ומחלקת הגרביונים שלנו היא אחת המחלקות החזקות בה אנחנו מתמחים", מסבירים בבזאר שטראוס ומוסיפים שבשל הביקוש הרב המבחר במחלקה זו גדול במיוחד ונותן מענה לכל אירוע – בין אם לגן הילדים ולבית הספר, ובין אם לאירוע, בשיא החורף או הקיץ.

מותגים בלעדיים כחול לבן

לחנות בזאר שטראוס שני מותגים מובילים בלעדיים לרשת – blue wave וקרביט. "מדובר על מותג בגדי הגוף והגופיות שלנו, וכמו שיש מתכון סודי לחומוס? גם לנו יש מתכון סודי לגופיות", אומרים בבזאר שטראוס. ואכן, הגופיות של החנות נמכרות במחירים מיוחדים במיוחד, החל מ-14.90 ₪ באתר האינטרנט. הן מגיעים במידות רבות, החל מגיל לידה ועד לילדים ומבוגרים, נשמרות היטב לאחר כביסה ומחממות במיוחד מתחת לבגדים. ישנן גופיות קצרות ליום יום, עם ובלי שרוולים וגופיות ארוכות לימי החורף הקרים אותן ניתן ללבוש מתחת לבגדים.
לפרטים נוספים ולרכישה בחנות האונליין: https://www.bazars.co.il/
לדף הפייסבוק של בזאר שטראוס - לחצו כאן