ההכנות לחתונה מתבצעות לרוב כשנה לפני האירוע. הזוג המאושר מתמרן עצמו בין הדאגה לשמלת הכלה, חליפת החתן, בחירת הדי.ג'י הנכון וכמובן האולם והאוכל. בחודשים האחרונים, תחת מגפת הקורונה, הופך עצם קיום האירוע להתלבטות גדולה נוכח ההגבלות על מספר האורחים, איסור ההתקהלות והחשש שיהיה פחות שמח. זוגות רבים החליטו לבטל את החתונה או לדחות אותה בציפייה שבעוד כמה חודשים יהיה טוב יותר, אבל יש מי שהחליט למסד את הקשר למרות הכל.

5 צפייה בגלריה
קייטרינג הברון
קייטרינג הברון
חופה בגינה. קייטרינג הברון
(יח"צ)

קורל ויקיר מאשקלון אמורים היו להתחתן בחודש מרס. אחרי שהבינו שהמגפה פה להישאר, הם החליטו לערוך חופה וקידושין בחצר ביתה של אחות החתן. "אנחנו אמנם צעירים מאוד אבל רצינו למסד את הקשר", אומרת הכלה קורל בת ה-22. "התחתנו בחצר עם מספר אורחים קטן ממה שתיכננו, אבל לא הרגשנו שמשהו חסר".
קורל מספרת שאחד השיקולים היה היכולת לקבל שירות מלא גם בחתונה קטנה. היא קיבלה המלצה על קייטרינג הברון מאשקלון, והבינה שאין יותר מה לדחות את האירוע. "ירון ברוך הלך איתנו לאורך כל הדרך", אומרת הכלה."הוא נתן לנו תחושה טובה והרגשה שהוא פשוט מחויב לנו. היחס האישי והיכולת להציע לנו את הטוב ביותר, לצד ההמלצות הרבות שקיבלנו עליו וההיכרות המוקדמת עם האירועים שערך באולמי הברון באשקלון והיו ברמה גבוהה מאוד, גרמו לנו להבין שהוא האיש המתאים להפקיד בידיו את החתונה שלנו".

5 צפייה בגלריה
קייטרינג הברון
קייטרינג הברון
החתונה עוברת לחצר. קייטרינג הברון
(יח"צ)

לירון ברוך יש ניסיון של שנים בתחום האוכל. החברה מספקת כמות גדולה של מנות למפעל ההזנה של משרד החינוך ולכוחות נוספים שונים כמו עמותות, רשת בתי מלון גדולה, ומוכרת 400 סוגי אוכל לבחירה במכירת אוכל מוכן בכל יום שישי. הגבלות הקורונה אמנם הובילו לסגירת האולמות בניהולו, אך הוא החליט שמי לא יכול לבוא אליו וליהנות מאירוע ברמה גבוהה – הוא יגיע עד אליו.

5 צפייה בגלריה
קייטרינג הברון
קייטרינג הברון
אפשר גם בחוץ. קייטרינג הברון
(יח"צ)

5 צפייה בגלריה
קייטרינג הברון
קייטרינג הברון
קייטרינג הברון
(יח"צ)

5 צפייה בגלריה
קייטרינג הברון
קייטרינג הברון
קייטרינג הברון
(יח"צ)

ברוך כבר מנוסה בהתאמת האירוע וההכנות. "אנשים מתפשרים בקורונה על האולם ועל המיקום, אבל על היופי, העיצוב והאוכל – הם לא מוותרים, גם אם מדובר באירוע קטן מאוד", הוא אומר. "למעשה, הקמנו מחלקת אירועי חוץ. אנחנו נעים ממצפה רמון בדרום ועד רמת הגולן בצפון כי אנחנו רוצים שהחוגגים בכל שמחה, גם אם זה בריתות, בר מצווה או חתונות, יקבלו את הטוב ביותר".
השירות של קייטרינג הברון הוביל לכך שברוך וצוותו הפכו לכתובת עבור זוגות המבקשים אירוע כיד המלך, על אף שהוא נערך בבית. "אני אגיד לך משהו שיפתיע אותך", הוא אומר, "באירועים האלה אנחנו נותנים יותר מאשר אם הזוגות היו מתחתנים באולם. אנחנו מביאים כספת, עמדה למדידת חום, טופס אישור קורונה, ומבחר סוגי עיצוב לבחירת החתן והכלה. יש גם כאלה שמבקשים מאיתנו סיוע בחופה יפה או קלקרים להעברת אוכל חם לחופים שבהם הם מתחתנים. אנחנו נותנים הכל באהבה, כי הכי חשוב לנו לשמח חתן וכלה".