הכל התחיל כשגבר אמיד החליט לקחת את עובדיו לכנס מקצועי בבית מלון באילת. הוא הכיר שם אישה, שהגיעה לנופש עם חברתה הטובה.
2 צפייה בגלריה
האישה והנהג הצמוד
האישה והנהג הצמוד
האישה והנהג הצמוד
(צילום המחשה: shutterstock)
השניים נפגשו בבריכה, התאהבו והקשר ביניהם הוביל לנישואים. כשהחליט הבעל לפנק אותה ולהצמיד לה נהג אישי בהיותה בהיריון, הוא לא ידע שזאת הולכת להיות טעות חייו.
חצי שנה לאחר שהשניים נישאו הרתה האישה, והבעל החליט לחסוך ממנה נהיגה ממושכת ועמידה בפקקים. לכן הוא רכש עבורה רכב יוקרתי עם בונוס - נהג פרטי. "עכשיו, כשיש לנו ילד משותף בדרך, אני רוצה שיהיה לך טוב", הוא אמר לה.
קראו גם:
"אני לא רוצה שתתאמצי בדרכים ותתעייפי או שתצטרכי לחפש מקומות חניה. לכן אני מקצה לך עובד שלי, שיהיה הנהג הצמוד שלך. הוא יעזור לך לסחוב דברים שתקני ויתפקד בנוסף כעוזר אישי".
האישה, שהגיעה מרקע כלכלי נמוך התלהבה והייתה מאושרת. הנהג החדש הסיע אותה לחברות ולקניות, ועם הזמן הם החלו לנהל שיחות נפש שהובילו לרומן סוער. הבעל, שעבד מבוקר עד ערב, לא הבחין בקשר החדש שנרקם מתחת לאפו.
בשלב כלשהו החליטו האישה והנהג כי הם רוצים לבלות סוף שבוע רומנטי ביחד. כדי לא לעורר את חשד הבעל הם שיתפו בסוד העניינים את החברה הכי טובה של האישה כדי להשתמש בה כאליבי.
החברה הסכימה והאישה סיפרה לבעלה כי היא רוצה לנסוע לסוף שבוע לצימר בצפון עם חברותיה הטובות.
הבעל פרגן ואמר: "נהדר. חשוב שתבלי עם חברות כל עוד אפשר. הרי בעוד כמה חודשים ייוולד לנו תינוק ותהיי יותר עסוקה ומוגבלת. זה הזמן שלך לחגוג, תסעי ותיהני. את אפילו לא צריכה לנהוג לשם. הנהג שסידרתי לך ייקח ויחזיר אותך. אל תדאגי, הוא לא יפריע לכן. אזמין לו חדר נוסף במלון קרוב לצימר במרחק חמש דקות נסיעה".
2 צפייה בגלריה
(עו"ד זהר רון)
האישה והנהג שמחו שהבעל האמין לסיפור ונסעו לחגוג ביחד בסוף השבוע. כשחזרו מהצימר החליטו לחשוף בפניו את הרומן ולממש את אהבתם.
"אני רוצה להתגרש כי יש אהבה אחרת בחיי", היא אמרה לבעלה ההמום, שהשיב: "זה לא מגיע לי, הייתי הבעל האידיאלי. נשאתי אותך על כפיים והורדתי לך את השמיים".
כשסיפרה לו מי האהבה האחרת, הוא התפרץ לעברה: "מעולם לא פינקתי אישה כמו שפינקתי אותך, ומה קיבלתי בתמורה? יריקה בפרצוף ובגידה עם העובד שלי. שניכם מחוקים אצלי. לא אסלח לעצמי לעולם שהניסיון להקל עלייך עם עובד שלי הרס את חיי. אני דורש ממך לעזוב מיד את הבית".
ואכן, האישה עזבה באותו הרגע ועברה להתגורר בדירתו השכורה של המאהב שלה. לאחרונה ערכתי לשניהם הסכם גירושין, וזאת בזמן שהאישה בחודש השביעי להריונה.