אוסנת דמרי מנהלת מרחב מרכז ירושלים

אוסנת דמרי תושבת בית שמש, נשואה ואם לארבעה, בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון ובוגרת תואר שני בבריאות הציבור עם התמחות בכלכלת בריאות מהאוניברסיטה העברית.
3 צפייה בגלריה
אוסנת דמרי מנהלת מרחב מרכז ירושלים
אוסנת דמרי מנהלת מרחב מרכז ירושלים
אוסנת דמרי מנהלת מרחב מרכז ירושלים
(צילום: פרטי)
אוסנת עובדת שני עשורים במכבי בתפקידי ניהול שונים. כיום מנהלת את מרחב מרכז ירושלים ואמונה על כ- 500 עובדים בינהם צוותי רפואה, מטפלים בתחומים שונים וצוותי מינהל. המוטו שמלווה אותה בכל שנות הניהול הינו ניהול בגובה העיניים- לנהל תוך הסתכלות רחבה ומבלי לוותר על נגיעה בפרטים הקטנים.
דמרי מסמנת יעד אבל יודעת שבכדי להשיג את היעד יש צורך ברוח קבוצתית. "ברגע שאני מסמנת יעד אני צריכה את האנשים בשטח, את המקצועיות והמחויבות שלהם ואת ההבנה שאנחנו בעצם שליחי ציבור".
"תקופת הקורונה היא תקופה לא פשוטה, שגרמה לכולנו לחשוב מחוץ לקופסא ולעבוד בגמישות מחשבתית בתנאי מציאות משתנה", היא מדגישה. "נדרשנו להתאים את עצמינו להנחיות המשתנות ובעיקר להיות יצירתיים, שירותיים וקשובים לצורכי החברים שלנו. בד בבד, אנו ממשיכים להעניק לחברי מכבי שירותי רפואה מקצועיים, בסטנדרטים גבוהים, שהרי החיים ממשיכים ואנו כאן עבורם בימים רגילים ובשעת חירום.
"אני גאה להיות חלק מארגון בריאות מוביל שעומד בקו הראשון אל מול אתגרי הקורונה. ולקחת חלק במבצע היסטורי לאומי. ובעיקר אני מודה לכל העובדים שלצידי על המחויבות, העשייה, ההירתמות, ההשקעה הרבה שלהם והדאגה לבריאות הציבור. מאחלת לכולנו בריאות שלמה וחזרה מהירה לשגרה".

הילה לשם סלמן מנהלת מרחב צפון ירושלים

הילה לשם סלמן, תושבת מעלה אדומים, נשואה 3+, עובדת במכבי מזה תשע שנים ובשנים האחרונות מנהלת את מרחב צפון ירושלים. הילה, בעלת תואר שני במנהל עסקים, מכהנת כדירקטורית בחברה הכלכלית במעלה האדומים ורואה בעבודה הציבורית שליחות אמיתית.
האתגר שלה במרחב צפון ירושלים הוא רב, שכן המרחב פרוס בצורה רחבה מאד מבחינה גיאוגרפית וכולל את מעלה אדומים, פסגת זאב, נווה יעקב ומטה בנימין. לכל אזור האתגרים שלו ועל כן ישנו צורך להתאים את מעטפת השירותים לצרכי החברים באופן ייחודי.
3 צפייה בגלריה
הילה לשם סלמן מנהלת מרחב צפון ירושלים
הילה לשם סלמן מנהלת מרחב צפון ירושלים
הילה לשם סלמן מנהלת מרחב צפון ירושלים
(צילום: פרטי)
הילה מתגאה במיוחד במרכז הרפואי של מכבי בפסגת זאב, בו יש מגוון רחב של שירותי רפואה, טיפת חלב, מרפאת שיניים, מכון רנטגן ושורה ארוכה של רופאים ואנשי צוות מומחים ומקצועיים.
"השנה האחרונה, מטבע הדברים, היתה מאתגרת במיוחד", מספרת הילה. "כולנו התגייסנו למשימה הלאומית למיגור הקורונה, הצוותים שלנו עמדו יום יום בחזית העשייה ונרתמו לכל משימה מתוך הבנה שזוהי שעתה הגדולה של מערכת הבריאות וכי אנו מחוייבים לבריאות החברים. היינו הראשונים לפתוח מעבדות לבדיקות קורונה וכעת אנו גם מחסנים כמעט מסביב לשעון במבצע חיסונים מורכב. אני גאה מאד בעובדה, שהגענו לאחוז גבוה של מתחסנים, בעיקר בקרב המבוגרים באוכלוסייה. והכי חשוב, עם כל האתגרים שבפניהם אנו ניצבים, אנו שומרים תמיד על רמה גבוהה של מקצועיות תוך מתן שירות אדיב עם נגיעה אישית.
"כמנהלת בתקופה כל כך מורכבת ברור לי שהכל אפשרי בזכות המשפחה שתומכת ובזכות צוות העובדים המסור במרחב שעובד עם הלב והנשמה. בשנה שכזו הערבות ההדדית והמחוברות של כולם התחדדו עוד יותר ולמרות הקשיים והאתגרים – אנחנו מקפידים להגיע לעבודה עם חיוך תוך תחושת סיפוק וגאווה להיות חלק ממערך כל כך משמעותי וחשוב".

הדר שוורץ גולדמן מנהלת מרחב דרום ירושלים

הדר שוורץ גולדמן נשואה ואם לתינוק בן שנה וחצי, ובעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון. הדר עובדת במכבי חמש שנים בתפקידי ניהול שונים ולפני שלושה חודשים מונתה לתפקיד מנהלת מרחב דרום ירושלים.
3 צפייה בגלריה
 הדר שוורץ גולדמן מנהלת מרחב דרום ירושלים
 הדר שוורץ גולדמן מנהלת מרחב דרום ירושלים
הדר שוורץ גולדמן מנהלת מרחב דרום ירושלים
(צילום: פרטי)
במסגרת תפקידה היא מנהלת את מתחם החיסונים הגדול ביותר בירושלים באצטדיון הארנה, בו פועלות 16 עמדות חיסון ומדי יום מחסנים בו כ2,000- חברי מכבי. "זה מרגש ומדהים שהצוותים שלנו נותנים את הלב והנשמה מתוך תחושת שליחות" אומרת שוורץ גולדמן. "צריך להבין שכל הפרויקט הזה של החיסונים לא מתנהל בצורה טכנית אלא בצורה אנושית. אנחנו מלווים את המתחסן, מעודדים אותו ומפיגים את החשש, מסייעים לאוכלוסייה מבוגרת ומרגיעים את מי שצריך וכל זה בחיוך ובסבר פנים יפות," היא אומרת. אני שמחה מאד שבמסגרת תפקידי אני זוכה ליישם את האני מאמין הניהולי שלי- להעיז, לדייק, להוביל" מספרת שוורץ גולדמן.
הקורונה גובה מחיר אישי לא פשוט מצוותי מכבי. "אנו עובדים שעות ארוכות, רואים פחות את בני המשפחה, אך הם מפרגנים וכולנו מבינים את גודל המעמד, את השליחות ואת המאמץ הלאומי ולמרות הקשיים אנחנו ממשיכים לתת את הנשמה. לצד העבודה בחזית הקורונה, אנו ממשיכים להעניק לחברי מכבי בירושלים, שירות מקצועי ואישי והם מצביעים ברגליים. זו השנה החמישית ברציפות שמכבי היא הקופה הצומחת ביותר בעיר.
"אני מבקשת להודות לכל הצוותים המקצועיים והמדהימים שלנו שעובדים תקופה ארוכה ומורכבת עם חיוך ואור בעיניים. זו גם הבמה לקרוא לאוכלוסייה להגיע ולהתחסן! ואני מאחלת בריאות לכולם".