המהפך בקריירה של התכשיטנית רונית גרינוולד: "אנשים יקרים יותר מאבנים"

רונית נולדה בירושלים, אימא לשני בנים וסבתא לשלוש נכדות. לאחר עשייה של שנים רבות בענף התכשיטנות, החליטה רונית לעשות הסבה מקצועית ולעבור לניהול בתחום הפרא-רפואי. רונית אומרת: "המעבר מאבנים יקרות לאנשים היה עבורי מחויב המציאות. כאשר אני מסייעת לאדם במצוקה רפואית ומשפרת את איכות חייו זו הרגשה עילאית.
4 צפייה בגלריה
רונית גרינוולד
רונית גרינוולד
רונית גרינוולד
(צילום: ענת קזולה // סטיילינג: לורה פלדמן // בגדים: D&A , בוטיק מיכל זכאי)

מכון השמיעה "אפיק" - 10 שנות שירות, אמינות ומקצועיות

"בימים אלה אנו מציינים 10 שנים לפתיחת מכון השמיעה "אפיק" אומרת בסיפוק רונית גרינוולד בעלת מכון השמיעה "אפיק" בירושלים. מאז פתיחת מכון השמיעה ועד היום הפך "אפיק" לשם דבר ולכתובת מקצועית לסובלים מבעיות שמיעה ולא רק מירושלים.
"מה סוד ההצלחה?" שאלתי את רונית והיא מסבירה איך הפך "אפיק" לבית שני ללקוחות רבים. "מאז ומעולם אני משתדלת לעזור לאנשים שנמצאים במצוקה. שנכנסתי לתחום נדהמתי לגלות עד כמה בעיות השמיעה נפוצות מהגיל הרך ועד 120, ועד כמה איכות החיים נפגעת קשות. שפתחתי את מכון "אפיק" החלטתי למצוא פתרון לכל אדם ולכל בעיות השמיעה כדי לשפר את איכות החיים". רונית מוסיפה: "אינני מתפשרת על הרמה המקצועית של כל צוות המכון, על תודעת שירות גבוהה ועמידה קפדנית בלוחות הזמנים".
4 צפייה בגלריה
רונית גרינוולד
רונית גרינוולד
רונית גרינוולד
(צילום: ענת קזולה // סטיילינג: לורה פלדמן // בגדים: D&A , בוטיק מיכל זכאי)
רונית מדגישה את חשיבות בדיקות השמיעה במסגרת קופות החולים שיכולות לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים. "יש הרבה שרלטנים שמוכרים מכשירים יקרים באופן פרטי שעולים עשרות אלפי שקלים ורבים נופלים בפח", אומרת רונית ומסבירה: "קופות החולים מסבסדות מכשירים מתקדמים בעלות נמוכה מאד". רונית ממליצה לכולם למצות את תהליך התאמת מכשירי השמיעה דרך קופות החולים ולזכות במכשירים חדישים במחירים מסובסדים.
איך התמודדת עם משבר הקורונה?
רונית אומרת: "מכון השמיעה "אפיק" הוא עסק חיוני ולכן המשכנו לתת את השירותים תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות. התמיכה של רונית בלקוחותיה ובעיקר באוכלוסייה המבוגרת הייתה מעבר לשירות הרגיל. דווקא בזמן הקורונה היה לי חשוב לתת מענה מידי: "הגעתי לביתם של הלקוחות המבוגרים שלא יכלו לצאת בגלל הסגר כדי להביא להם סוללות, ומצאתי את עצמי מביאה להם תרופות מבית המרקחת ומוצרי מזון מהמכולת". זו דוגמא קטנה לרמת השירות, המסירות והאכפתיות של רונית ללקוחות "אפיק".
4 צפייה בגלריה
ד"ר רבקה קוקס
ד"ר רבקה קוקס
ד"ר רבקה קוקס
(צילום: טליה קנטר)
רונית: "נכון שאפיק אינה עמותה ללא מטרות רווח אבל אין חודש שאני לא עושה מעשה חסד. כל העובדים שלי יודעים שתמיד צריך למצוא פתרון מחוץ לקופסא". רונית מספרת על מקרה שבו הצליחה לשפר את איכות חייו של לקוח במצוקה. "הגיע אלי מטופל שאינו זכאי לקבל מכשיר שמיעה עכשיו אלא רק בעוד חצי שנה. הוא סיפר שאשתו חולה אונקולוגית שיכולה לדבר רק בלחש והוא לא שומע אותה". רונית מספרת בהתרגשות: "התאמנו לו מכשירי שמיעה ורק אחרי כחצי שנה הוא הביא התחייבות למכשירים. הלקוח אמר לי: עשית לי חסד שאזכור אותך כל ימי".
"מכון אפיק מכשירי שמיעה בע"מ" בירושלים נותן מענה למגוון בעיות שמיעה בטווחי גילאים שונים החל מפעוטות, ילדים ומבוגרים. צוות מכון "אפיק" כולל קלינאיות תקשורת בכירות ומנוסות המעניקות למטופלים יחס אישי, ליווי צמוד ושירות מקצועי. במכון "אפיק" קיים מגוון רחב של מכשירי שמיעה ואביזרי עזר חדישים ביותר של מיטב החברות המובילות בעולם. בנוסף תוכלו לקבל במכון ייעוץ בנושא שתלים ומכשירים בהולכת עצם, מערכות FM לילדים ולמבוגרים ובשיתוף פעולה עם בתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בירושלים.
4 צפייה בגלריה
מיכל כהן אודיולוגית ראשית
מיכל כהן אודיולוגית ראשית
מיכל כהן אודיולוגית ראשית
(צילום: טליה קנטר)
מה התוכניות שלך לעתיד?
"אני מתכננת להיכנס לתחומים נוספים ויש לי כמה רעיונות חדשים..." רונית קמה מוקדם בכל בוקר: "אני משתדלת לעשות פעילות ספורטיבית בכל יום ולהגיע לעבודה באנרגיות חיוביות. אני מקפידה להתנדב ולסייע באופן פרטי ובארגונים שונים לטובת הקהילה". רונית גרינוולד היא דוגמא מצוינת לכלל הידוע: "הנתינה היא הקבלה הגדולה ביותר!".
מיכל כהן אודיולוגית ראשית ומנהלת תחום ילדים. בעלת 14 שנות ניסיון בארץ ובבתי חולים באנגליה. מיכל מדגישה: "השיפור העצום בשמיעה של המטופלים שלי מעניק לי מוטיבציה כל יום מחדש, איכות החיים של המטופלים היא ההצלחה שלי"
ד"ר רבקה קוקס AUD אודיולוגית בכירה בעלת 20 שנות ניסיון באוסטרליה, אנגליה, ארה”ב ובארץ.מתמחה בטנטון: “בחרתי להתמחות בתחום זה כי טרם נמצא פתרון לאנשים הסובלים מטנטון. אני רואה בעבודתי שליחות ואתגר לסייע להם ולשפר את איכות חייהם באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ביותר”
"אפיק–בדיקות אבחון ומכשירי שמיעה בע"מ" // כתובת: דיסקין 9 א' מרכז רפואי ירושלים // חניה מקורה בחינם // טלפון 02-5663664
פורסם לראשונה: 13:06, 04.03.21